Ik krijg dit zo direct niet aan de gang bij mijn ST50. Iemand dit al gelukt op een ST50? En moet de TV daarvoor initieel op standby staan?
Zelf kreeg ik dit ook niet op de beschreven manier werkend (VT50). Als ik de stappen volg, en op '2' en dan 'ok' druk kom ik niet in dat menu uit.
Ik moet eerst nog wat andere knopjes drukken voordat ik er 'ben'... (het is uiteindelijk wel gelukt)
Maar ik heb wel even in de shit gezeten toen het hele beeld op grijs sprong en de tv op geen enkele toets meer reageerde. (ook niet op de power knop!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Dat was dus wel even schrikken dus. Maarja, toen dus netkabel eruit, heel even wachten en toen weer 'on' ---> pfffew hij doet het weer

En erna opnieuw proberen... nog een paar keer niet gelukt (tv on/off) en toen opeens hoppakee: de urenstand

Maar wees dus gewaarschuwd!! Dit servicemenu is niet zomaar iets.
YES ... m'n 42ST50 is ook binnen 
Installatie is echt 'piece of cake', ook de install met de NAS is een fluitje.
Nu even HD concerten aan het streamen naar de tv en bekijken op Cinema stand (geen stil staande beelden dus kan toch niks inbranden), maar het beeld koud uit de doos is al heel erg 'ok' 
Zelfs m'n vrouw's eerste reactie was dat het beeld zo'n mooie diepte weergeeft wat ik alleen maar kan beamen.
Me very happy 
Gefeliciteerd!! Heel veel (kijk)plezier ermee!!
met vr gr,
Atmoz