Alles over bekabeling

Started by Joris1971, January 9, 2012, 20:46:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jumping Jack

Quote from: MarcFR on November 25, 2012, 14:34:43
Zag op MP nog een Kimber Hero staan voor 220 euro is dat een normale prijs voor deze kabel ? Verder nog een leuk aanbod gehad van een forumsponsor voor een Audioquest Diamondback kabel.

Welke lengte? Bij forumsponsor heb je een set van 1 meter voor €236...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

MarcFR

1 mtr. Dus de MP aanbieding is behoorlijk aan de prijs.
Yamaha R-N803 D. Speakers B&W 707 S2 . Elipson Chroma 400 platenspeler. Audioquest Rocket 44 speakerkabel.

Jumping Jack

Hi-stands is gewoon scherp van prijs (bij een andere sponsor kosten ze 40€ meer)...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

MarcFR

Gaat ik daar ook eens informeren   ;D
Yamaha R-N803 D. Speakers B&W 707 S2 . Elipson Chroma 400 platenspeler. Audioquest Rocket 44 speakerkabel.

Mordante

Ik heb deze phono interlink aangeschaft. Hij is isn bestelling.


provia_f

Standaard dropveter aan de platenspeler, zij het met Neutrik profi pluggen eraan. Tussen phono amp en versterker een zelfbouw interlink met van Damme Pro Grade Classic XKE kabel en Neutrik profi pluggen.
Epson TW-3200, Panasonic DMP-BDT500, Sony TA-FA70ES, B&W Matrix 804

Mr.M

Ik heb nog een van Den hul silverstream  draaitafel interlink,
Mag voor 150 weg.
Lengte 1.2 m dank ik.
Gr mag.
**UNDER CONSTRUCTION**

Pacman

Zelfs de Action haalt zijn neus op voor mijn phono-kabeltje, maar ik heb geen brom, wel goed geluid.  :pompom:

Mordante

Mijn nieuwe platenspeler toonarm combinatie heeft een DIN aansluiting. Nu is al mijn geld opgegaan aan deze combinatie. Echter de phono kable die ik heb liggen is een Nordost Heimdall II  RCA-RCA.

Heeft iemand hier ervaring met een goedkopere DIN-RCA phono kabel?

Robiwan

Quote from: Mordante on January  4, 2015, 10:11:48
Mijn nieuwe platenspeler toonarm combinatie heeft een DIN aansluiting. Nu is al mijn geld opgegaan aan deze combinatie. Echter de phono kable die ik heb liggen is een Nordost Heimdall II  RCA-RCA.

Heeft iemand hier ervaring met een goedkopere DIN-RCA phono kabel?

Je hebt een PM.
Rega Brio |  Naim ND5XS | Audiolab 6000 CDT | MoFi Studiodeck+ | Neat Motive SX2

Raphie

Quote from: Mordante on January  4, 2015, 10:11:48
Mijn nieuwe platenspeler toonarm combinatie heeft een DIN aansluiting. Nu is al mijn geld opgegaan aan deze combinatie. Echter de phono kable die ik heb liggen is een Nordost Heimdall II  RCA-RCA.

Heeft iemand hier ervaring met een goedkopere DIN-RCA phono kabel?
hoor je verschil?
Je kan natuurlijk gewoon ergens een DIN connector bestellen en op je heimdal solderen,is 10min werk en 4 pennentjes
JBL PRX Power!

Broem

Iemand (in de buurt van Eindhoven) vaardig met de soldeerbout!!! Of je ken iemand? Bij het monteren van een element in een Pro-ject 2Xperience liet een van de kabelschoentjes los van een van die dunne priel kabeltjes. Gggrrrr. Zit gesoldeerd en a. heb ik geen soldeerbout en b. Ben ik Niet in de wieg gelegd voor dat priegelwerk. Uiteraard kan ik 'm naar de Pro-ject dealer brengen maar die sturen 'm naar Acson (Ping ping) Lijkt me wat overdone. Iemand?
Hegel H590 versterker | Focal Sopra 2 speakers | Audiolab 6000 CDT | Auralic Aries G 2.1| Silent Angel Rhein | Roon | Pro-ject Phonobox RS pre met Phono RS Power Box| Pro-ject Xtension 10 - Ortofon Cadenza Black | ADL GT40 en Sennheiser HD 700 | Audioquest Water XLR, Diamond USB, Shunyata digital power cable | Audioquest GO-4 LS cable | Audioquest Blizzard powercable and Niagara 1200 filter | Bonn 8 Silent Angel switch met Forester F1 power | NEOTECH NEET-1008 Ethernet RJ45

Sodejuu

Quote from: Broem on January 18, 2015, 13:25:36
Iemand (in de buurt van Eindhoven) vaardig met de soldeerbout!!! Of je ken iemand? Bij het monteren van een element in een Pro-ject 2Xperience liet een van de kabelschoentjes los van een van die dunne priel kabeltjes. Gggrrrr. Zit gesoldeerd en a. heb ik geen soldeerbout en b. Ben ik Niet in de wieg gelegd voor dat priegelwerk. Uiteraard kan ik 'm naar de Pro-ject dealer brengen maar die sturen 'm naar Acson (Ping ping) Lijkt me wat overdone. Iemand?
Wanneer moet het klaar? Ik zit deze week nl een beetje krap in de tijd (voor vrijdag lukt 't niet) en je moet bereid zijn om naar Midden Limburg te komen.
Greetz,
Sodejuu

- I think it's better to have ideas. You can change an idea. Changing a belief is trickier. - Logic is a systematic method of coming to the wrong conclusion with confidence - It is impossible to make anything foolproof because fools are so ingenious

Broem

Hegel H590 versterker | Focal Sopra 2 speakers | Audiolab 6000 CDT | Auralic Aries G 2.1| Silent Angel Rhein | Roon | Pro-ject Phonobox RS pre met Phono RS Power Box| Pro-ject Xtension 10 - Ortofon Cadenza Black | ADL GT40 en Sennheiser HD 700 | Audioquest Water XLR, Diamond USB, Shunyata digital power cable | Audioquest GO-4 LS cable | Audioquest Blizzard powercable and Niagara 1200 filter | Bonn 8 Silent Angel switch met Forester F1 power | NEOTECH NEET-1008 Ethernet RJ45

Rob_Dingen

Hoi,

Woon in Nuenen en kan je wel helpen.

Rob

Broem

Hegel H590 versterker | Focal Sopra 2 speakers | Audiolab 6000 CDT | Auralic Aries G 2.1| Silent Angel Rhein | Roon | Pro-ject Phonobox RS pre met Phono RS Power Box| Pro-ject Xtension 10 - Ortofon Cadenza Black | ADL GT40 en Sennheiser HD 700 | Audioquest Water XLR, Diamond USB, Shunyata digital power cable | Audioquest GO-4 LS cable | Audioquest Blizzard powercable and Niagara 1200 filter | Bonn 8 Silent Angel switch met Forester F1 power | NEOTECH NEET-1008 Ethernet RJ45