Apart platenspler/vinyl board

Started by Joris1971, January 8, 2012, 20:55:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VlisChris

Goed, een subforum cd-spelers, dac's, draaitafels, elementen, computers, squeezeboxen, enz dan :)
Inderdaad een beter voorbeeld.

Gaat mij er persoonlijk om dat er dan op een gegeven moment een enorm aanbod aan kleine subfora komt waarbij er op het forum in zijn algemeen misschien veel gebeurd, maar per subforum gewoon weinig activiteit is.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Pjotr27

Goed idee, het maakt het aantal dubbele topics ( of vergelijkbare topics) minder... Voor gestemd dus... ;)
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Joris1971

Quote from: Christiaan S on January  9, 2012, 08:18:02
Goed, een subforum cd-spelers, dac's, draaitafels, elementen, computers, squeezeboxen, enz dan :)
Inderdaad een beter voorbeeld.

Gaat mij er persoonlijk om dat er dan op een gegeven moment een enorm aanbod aan kleine subfora komt waarbij er op het forum in zijn algemeen misschien veel gebeurd, maar per subforum gewoon weinig activiteit is.

waarom stem je dan Nee? Die uitleg staat ook in de startpost

AbZ

Ja gestemd  :smile:  (uitzondering  :lookaround:  want ik doe eigenlijk niet aan polls...)

VlisChris

Quote from: Joris1971 on January  9, 2012, 11:47:21
waarom stem je dan Nee? Die uitleg staat ook in de startpost

Waarom ik "nee" stem? Ik zou haast gaan denken omdat ik tegen meer boards ben. Zou liever zien dat sommige boards die nu gescheiden zijn samengevoegd worden. Zeker als je vooral meeleest is het niet tof om zoveel subfora door te moeten zoeken of er nog wat leuks te lezen is.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

AbZ

Quote from: Christiaan S on January  9, 2012, 11:57:09
Waarom ik "nee" stem? Ik zou haast gaan denken omdat ik tegen meer boards ben. Zou liever zien dat sommige boards die nu gescheiden zijn samengevoegd worden. Zeker als je vooral meeleest is het niet tof om zoveel subfora door te moeten zoeken of er nog wat leuks te lezen is.
Als dat subforum er komt dan kan je de leukste dingen juist meteen vinden  :smile:

Gaeje

Doet niet iedereen gewoon show unread posts ?

AbZ

Quote from: Gaeje on January  9, 2012, 12:46:41
Doet niet iedereen gewoon show unread posts ?
Nog nooit gedaan.  Ben dus idd niet iedereen  ;)

Cyreg

Natuurlijk ja  ;)
Bedankt Joris voor het hernieuwde initiatief, nu op de "blijkbaar" juiste manier  :bigsmile:

Ik zou beginnen met 1 algemeen subforum "Analoog/Vinyl" board, nog geen onderverdeling.
Dat levert al voldoende onderscheid tov andere bronnen op voor de LP speel liefhebbers, denk ik
Daaronder ook even (laten) verzamelen wat de laatste 2? jaar al voorbij is gekomen aan Topics op dit gebied!

Hoop dat het gaat werken  :clapping:
setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE; Cyrus FM7 >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > M-WaY 2DW+ Gold  > Furutech e-TP60E > AH! KB10 (3510), AH! KB10 (PSU1), AH! KB10 (8SE), AH! KB10 (FM7)

bezoeker

ook mijn stem bij deze. Goed idee!

Joris1971


FDLARRY

Ik heb al een topic!  ;D

http://www.013.nl/event/3861_dag_van_het_vinyl

Ik ga er naar toe, lijkt me erg leuk, platenspeler heb ik niet maar staat hoog op mijn verlanglijst.
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

Alex Groningen


Joris1971


Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Alex Groningen


Rowdy


Joris1971

Pol gaat dicht, doel is bereikt... iedereen erg bedankt voor het positief stemmen

groet Joris

Groovy

Luxman l507s.  Yamaha M2. Yamaha c4. Lenco l75
Ortofon rmg 212.  Lenco l75 long base 12 inch dv zelfbouw. Denon dcd 2700. Emt 938. Elipson 1404. Custom made dt op td 160 basis.

Arno P


Joris1971

Kan miz op slot, doel is bereikt.

Kilroy

alleen als ik ook nog eens JA mag stemmen....   :clapping:

bestaat er ondertussen reeds iets anders dan vinyl?   :wub: