Apart platenspler/vinyl board

Started by Joris1971, January 8, 2012, 20:55:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Joris1971

Ik heb Frank een pm gestuurd of hij een apart board wil openen in het stereo gedeelte genaamd Platenspeler / vinyl

Het lijkt me handig hier een apart board voor te maken met sticky's in dat board met topics zoals
- elementen
- phono voorversterkers
- platenwasmachines
- onderhoud
- onderdelen
- vinyl

Etc ect

Wie vind dit allemaal een goed idee? Hoe meer positieve stemmen hoe groter de kans is natuurlijk
Frank antw..open maar een poll, als er interesse genoeg is gaat het er komen.

Svp geen trol gedrag van mensen die het niks interesseert.
Indien je Nee stemt, graag toelichting waarom niet.


Groet joris

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Gaeje


sultankat

Prima initiatief, hoort gewoon erbij om het forum compleet en overzichtelijk te houden!
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Joris1971

Hoeveel postieve stemmen hebben we nodig Frank?  ;D

Joris1971

Heb Frank gevraagd om van deze poll een sticky te maken, anders zakt ie weg.

S@m


Gaeje

vraag me langs de andere kant wel af wie tegen gaat stemmen? mensen die zich niet voor vinyl interesseren gaan dit topic toch gewoon negeren, maar nooit tegen stemmen

Joris1971

Quote from: Gaeje on January  8, 2012, 21:21:47
vraag me langs de andere kant wel af wie tegen gaat stemmen? mensen die zich niet voor vinyl interesseren gaan dit topic toch gewoon negeren, maar nooit tegen stemmen

Mee eens, maar ja ik vond dat ik het niet kon maken om alleen maar de optie Ja aan te maken.
Heb daarom ook gevraagd dat de mensen die het niet inetresseert niet te gaan trollen

Joris1971

Kijk we hebben al een mooie sticky van ome Frank gekregen!  :clapping:

Joris1971

#10
Grrrr een Nee stem, wil degene die dat stemde dat svp toelichten?

Shorkan

Goed idee!

Hoop dat het lukt :-)
Anthem MRX 510 Oppo BDP 93 (Multiregio) Humax 5200C Logitech Squeezebox Touch Popcorn Hour C200 Technics SL-1200 MKII Usher CP 6311 / Usher S525 / Usher S520 / Klipsch SW-311 Panasonic TX-P42VT30 (ISF)

Alex Groningen

Waarom kan ik niet stemmen? Zie gelijk al het percentage wat voor en wat tegen is.
Dit is meestel toch te zien nadat je gestemd hebt?

Maar goed, ik vind het een goed idee, Joris.
Ik ben voor.

Alco

#13
Ik vind 't ook een goed idee.  Het hoort er gewoon bij, een apart draaitafel/vinyl hoekje.
Rega IO, Bluesound Node N130, Dali Oberon 1's op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Chord Clearway rca + De Groef Audio)

FDLARRY

Ik ben voor maar kan niet stemmen, bij deze.
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

Alex Groningen

Quote from: FDLARRY on January  8, 2012, 23:46:18
Ik ben voor maar kan niet stemmen, bij deze.

Gelukkig, ben dus niet de enige waar het niet wil lukken.

Joris1971

Quote from: Alex Groningen on January  8, 2012, 22:14:49
Waarom kan ik niet stemmen? Zie gelijk al het percentage wat voor en wat tegen is.
Dit is meestel toch te zien nadat je gestemd hebt?

Maar goed, ik vind het een goed idee, Joris.
Ik ben voor.

Probeer nu nog eens

Joris1971

Quote from: FDLARRY on January  8, 2012, 23:46:18
Ik ben voor maar kan niet stemmen, bij deze.

Probeer nu nog eens svp

Joris1971

Quote from: Alco on January  8, 2012, 22:29:19
Ik vind 't ook een goed idee.  Het hoort er gewoon bij, een apart draaitafel/vinyl hoekje.


Probeer nu nog eens Alco

Alco

QuoteProbeer nu nog eens Alco
Yep, 't werkt.  :)
Rega IO, Bluesound Node N130, Dali Oberon 1's op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Chord Clearway rca + De Groef Audio)

VlisChris

Nee gestemd.
Anders kunnen we wel voor ieder onderdeel een eigen (sub)forum laten aanmaken.
Als we niet uitkijken krijgen we straks subfora voor Von Schweikert, voor Logitech, voor dit, voor dat.
Iemand schreef al: laten we het forum overzichtelijk houden. Dat doe je imho niet door er nog meer onderdelen aan toe te voegen. Er zijn al wat subfora die niet/nauwelijks gebruikt worden.

Maar, dat is slechts mijn persoonlijke mening. Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt. Het is uiteindelijk Frank zijn beslissing :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

blue-eyes

Quote from: Joris1971 on January  8, 2012, 21:23:34
Mee eens, maar ja ik vond dat ik het niet kon maken om alleen maar de optie Ja aan te maken.
Heb daarom ook gevraagd dat de mensen die het niet inetresseert niet te gaan trollen

Sorry Joris, ik kan het NIET laten.......
Lees eens goed je onderste zin, zullen we dat dan wederzijds doen? Andersom heb je er soms ook een handje van, wees dan ook zo sportief als men dat hier doet...... (overigens zou ik dat niet waarderen, trollen hoort hier niet thuis, imo).

:)





@Christiaan: je vergeet dat Frank 1 van de 9 stemmen heeft ;). Als de andere 8 voor zijn? Of tegen zijn? Wat dan? :D :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

VlisChris

Terwijl ik op verzenden druk bedacht ik me dat ook ja :)
Maar toen had ik geen zin meer om het aan te passen ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Jumping Jack

Quote from: Christiaan S on January  9, 2012, 07:57:29
Nee gestemd.
Anders kunnen we wel voor ieder onderdeel een eigen (sub)forum laten aanmaken.
Als we niet uitkijken krijgen we straks subfora voor Von Schweikert, voor Logitech, voor dit, voor dat.
Iemand schreef al: laten we het forum overzichtelijk houden. Dat doe je imho niet door er nog meer onderdelen aan toe te voegen. Er zijn al wat subfora die niet/nauwelijks gebruikt worden.

Maar, dat is slechts mijn persoonlijke mening. Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt. Het is uiteindelijk Frank zijn beslissing :)

Een draaitafel / vinylforum is toch net iets ruimer dan een merken-topic. Misschien is het mogelijk om met een soort 'proefperiode' te starten om te zien of er veel leven in zit of niet. Indien niet, niets verloren...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Joris1971

#24
Quote from: Christiaan S on January  9, 2012, 07:57:29
Nee gestemd.
Anders kunnen we wel voor ieder onderdeel een eigen (sub)forum laten aanmaken.
Als we niet uitkijken krijgen we straks subfora voor Von Schweikert, voor Logitech, voor dit, voor dat.
Iemand schreef al: laten we het forum overzichtelijk houden. Dat doe je imho niet door er nog meer onderdelen aan toe te voegen. Er zijn al wat subfora die niet/nauwelijks gebruikt worden.

Maar, dat is slechts mijn persoonlijke mening. Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt. Het is uiteindelijk Frank zijn beslissing :)

Dat is iets anders miz, wat jij opnoemt von Schweikert etc zijn MERKEN..
Vinyl topic is een alles omvattend topic

Maar back on topic