Films, Media en de rest > Aktie / Crime / SF
Prometheus
Qlivian:
om eerlijk te zijn zag het er leuk uit en goede 3d, maar wat een bagger verhaal lijn en hoe dom laten ze mensen weer denken.net of alles normaal is. de mensen die daar zaten 2 jaar ingeslapen. lekker bezig en ze word na die 2 jaar al zowat met ruzie wakker. wel mooie beelden en goed gefilmd. maar vond het wel weer een beetje cliche zoals de rest van de alien soort achtige films.
MovieMax:
Gisteren gezien. Technisch een perfecte film: 3D is heel goed gedaan, soundtrack is meeslepend. De verhaallijn heeft toch een stel gaten en roept meer vragen op dan het antwoorden geeft.
Voor liefhebbers van de eerste twee delen een must see. 33 jaar na deel 1 hoopte ik op een stel antwoorden.
quattronl:
Net terug uit de bios (Cinemec Ede).
Coole special effects en sound maar o wat een dun verhaal.
Einde was helemaal bagger.
Maargoed, prima vermaakt hoor :bigsmile:
Kjelt:
Leuke en vreemde zaken, er schijnt tijdens de aftiteling een link naar een vage website en datum genoemd te worden met daarop een nog vreemder filmpje van de jonge Peter Weyland en verwijzingen naar een mogelijk vervolg. Grappig gedaan om zo het plot levend te houden.
http://www.nu.nl/film/2832157/credits-prometheus-leiden-nieuw-materiaal.html
WimB:
Afgelopen woensdag mij maar weer eens aan de 3D versie gewaagd. Ik blijf het een "gemaakte" toevoeging vinden.
De film was wel leuk en zaten ook leuke effecten in. Sommige 3D beelden zagen er zeer mooi uit, maar zo gauw het allemaal wat sneller werd en er meer actie was dan vond ik het 3D eerder storend dan een toevoeging. Achtergronden vervaagde en er ontstond een onnatuurlijk beeld.
Einde van de film gelukkig niet misselijk (wat ik bij het begin van 3D wel had), maar toch een lichte hoofdpijn.
Kreeg ook nog de trailer van Spiderman 3D te zien, wat mij betreft persoonlijk helemaal geen aanrader om in 3D te gaan kijken.
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page
Go to full version