Author Topic: welke luidsprekers kiezen bij een Onkyo TX-SR606 versterker?  (Read 507 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline stanny

• New member
  • *
  • Trade Count: (0)
welke luidsprekers kiezen bij een Onkyo TX-SR606 versterker?
« on: December 11, 2011, 18:57:02 »
beste ht liefhebbers,
ik ben al een tijdje gepassioneerd door films en game's (ps3)
daarom heb ik vorig jaar besloten om de epson eh tw-450 projector te kopen.
omdat ik vond dat deze wel mooie beelden opleverde in combinatie met ps3 en blue ray films of game's. (en omdat ik toch met een beperkt budget zat en toch alles via hdmi wilde verbinden)
maar nu had ik dus nog altijd geen geluid dus heb ik even geleden de Onkyo TX-SR606 reciever overgekocht van een vriend.
er zitten 7 luisprekers en een subwoofer bij en het klinkt wel aardig, maar over deze luidsprekers (ook van het merk onkyo) kan ik geen informatie vinden op het internet. graag had ik jullie mening of deze luidsprekers (zie foto) in combinatie met de Onkyo TX-SR605 een goede combinatie zijn? ik ken er zelf (nog) niet zo veel van maar ik denk dat de geluisdkwaliteit nog een pak verbeterd kan worden. ik heb nog een budget van rond de 1000 euro. kan ik hiervoor een 'deftige' speakerset kopen of wat raden jullie me zoal aan? ik hou nogal van echt diepgaand (bas) geluid als ik een actiefilm kijk, dan wil ik de actie ook voelen :) aangezien ik echt niet weet welke merken of modellen,... het beste geschikt zijn voor een leuke home cinema. of als jullie nog andere tips hebben... alles is welkom!
alvast bedankt voor jullie reacties!
mvg stanny

Offline squeek

• HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+7)
    • Squeek's Home theatre
Re: welke luidsprekers kiezen bij een Onkyo TX-SR606 versterker?
« Reply #1 on: December 11, 2011, 19:04:31 »
zie welke foto?  :)
Pioneer SC-LX82 | Pioneer BDP-LX52 | Epson tw3800 | Projecta | PS3 | Monitor audio RS8 / RCLR / RSFX | SVS pc13 Ultra | Squeeks home theatre

Offline stanny

• New member
  • *

Offline stanny

• New member
  • *
Re: welke luidsprekers kiezen bij een Onkyo TX-SR606 versterker?
« Reply #3 on: December 11, 2011, 19:16:50 »
dit zijn de 4 achterste speakers en de projector
http://img864.imageshack.us/img864/8697/beamer.png

ADSLwinkel.nl, klik hier!
POSTCODE HUISNR.
particulier      zakelijk