welke subwoofer?budget 200 euro

Started by nick22, November 5, 2011, 21:09:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nick22

hallo freaks, :D

om mijn set compleet te maken zoek ik nog een subwoofer.
welke is de beste voor een budget van 200 euro? mag nieuw, mag 2de hands zijn.

HC hifi heeft een klipsch ksw10 voor 175 staan nieuw.
ik heb hem beluisterd en bevalt me wel.maar ik wil weten wat er nog meer te krijgen is voor dit budget.

ik kijk zo af en toe eens een filmpje, actie of thriller
luister heel veel muziek voornamelijk reggeaton maar ook adele,rihanna en andere rustige muziek kan me bekoren

voor  nu heb ik onkyo tx-nr509 icm met jamo 426 hcs3 surround




painore

Ik heb de KSW-10 gehad, nu de iets grotere broer de SUB-10. Allebei een hoop geweld voor niet al teveel geld, fantastisch voor films maar met muziek vind ik het minder klinken. Wellicht omdat m'n instelling niet helemaal goed gaat maar het meeste van de hoorbare baas gaat bij mij over de speakers, voornamelijk voelbare druk wordt er opgebouwd door de sub en dat vind ik niet lekker klinken met muziek.
Tannoy Mercury F3, Tannoy MR B/eye, Tannoy MC B/eye, Onkyo TX-SR608, Klipsch SUB-10, InFocus X9, 80" 16:9 Kingpin scherm

LP collectie: http://www.discogs.com/collection?user=Painore

Marcel078

Ik heb een BK XLS200 MkII te koop staan wel iets boven je budget maar wel een erg muzikale subwoofer (al zeg ik het zelf)
AVM PA 8.x | IOM M500 | Acoustic Energy AE309 | Linn Majik DS/0 | Micro Seiki DD40

nick22

ik ga even kijken bij verkoop sectie

azrael1953

Hoi...

Heb je al gekeken bij Jamo? zijn over het algemeen redelijk voordelig, de rest van je speakers zijn ook van Jamo.

Gr. Rob.

painore

Ik denk dat in deze klasse de KSW-10 de beste sub is!
Tannoy Mercury F3, Tannoy MR B/eye, Tannoy MC B/eye, Onkyo TX-SR608, Klipsch SUB-10, InFocus X9, 80" 16:9 Kingpin scherm

LP collectie: http://www.discogs.com/collection?user=Painore

jslaman

De mordant short 309i is ook een erg mooie sub en is nieuw binnen jouw budget te vinden.

nick22

de mordant short 309i  ziet er erg intersant uit op de fotos. maar moet hem uiteraard horen

ik kan alleen zo via google of een paar webshops,totaal nix vinden over het ding,zie hem ook nergens aangeboden. :eh:



azrael1953

welke subwoofer je ook kiest, het moet wel matchen met je jamo's, dus kijk wel of de subwoofer een goede weergave heeft vanaf 50 hz en lager, anders heeft het weinig zin.
Dus samen met je Jamo's, kies je subwoofer niet te klein.

Gr. Rob.

jslaman

Bij correct in rotterdam is de 309i voor 199 te koop in hun koopjeskelder