Supra Cables MD06 of Goldkabel Powerline Flex stekkerblok?

Started by Gurney, October 26, 2011, 14:59:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gurney

Beste HT'ers,

Ik ben op zoek naar een kwalitatief goed verdeelblok voor m'n hifi set, budget rond de 150-200 euro. Ik gebruik momenteel een standaard verdeeldoos van de bouwmarkt met overspanningsbeveiliging. Ik heb geen randaarde stopcontacten waardoor deze upgrade misschien niet eens zoveel uitmaakt, maar ik wil toch een keer een mooi stekkerblok hebben, ook met het oog op de toekomst. Het blok moet geen vaste kabel hebben, zodat ik deze later kan upgraden en momenteel even kan voorzien van een witte kabel, aangezien m'n stopcontact nogal in het zicht zit midden op een witte muur :dry:

Heb momenteel de volgende stekkerdozen op het oog;

- Supra Cables MD06 (+/- € 120)
- Goldkabel Powerline Flex (+/- € 120)

Hebben jullie nog duidelijke voorkeur voor de een of de ander, of maakt dat in deze prijsklasse weinig uit? Andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom!

Thanx alvast.
Denon | B&W | Panasonic | Apple | Sony | Humax | Dynaudio | The Chord Company

twani

Erik S. van forum sponsor "Jouw Hifi" kan jou van het benodigde advies voorzien..........Er is al veel over zijn mooie blokken voor goede prijzen gezegd. Erik`s  ultiem fijne service en betrouwbaarheid is zelfs gratis dacht ik ;D

Groet,
Theo

Gurney

Quote from: twani on October 26, 2011, 20:16:46
Erik S. van forum sponsor "Jouw Hifi" kan jou van het benodigde advies voorzien..........Er is al veel over zijn mooie blokken voor goede prijzen gezegd. Erik`s  ultiem fijne service en betrouwbaarheid is zelfs gratis dacht ik ;D

Groet,
Theo
Dank voor je reactie en aanbeveling Theo, ik heb al eens gekeken op de website van Jouw Hifi maar kwam hier eerlijk gezegd geen blokken tegen met losse netkabel.
Denon | B&W | Panasonic | Apple | Sony | Humax | Dynaudio | The Chord Company

twani


yorkie13

PM over Supra md06-eu/sp stekkerblok.

Gurney

Dank voor de link Theo, maar ik ben op zich niet op zoek naar een blok met vaste kabel (ook al wordt het op maat gemaakt). Ik wil graag een blok met een aansluiting voor een losse netkabel en die heeft Erik niet volgens mij.

Niemand een mening verder over welke van bovengenoemde blokken beter is?
Denon | B&W | Panasonic | Apple | Sony | Humax | Dynaudio | The Chord Company

Maximus_Aurelius

Quote from: Gurney on October 28, 2011, 14:51:07
Dank voor de link Theo, maar ik ben op zich niet op zoek naar een blok met vaste kabel (ook al wordt het op maat gemaakt). Ik wil graag een blok met een aansluiting voor een losse netkabel en die heeft Erik niet volgens mij.

Niemand een mening verder over welke van bovengenoemde blokken beter is?

De Goldkabel Powerline Flex is ook zonder netkabel te krijgen.Zo kun je je eigen netkabel eraan hangen.
Kijk maar eens eventjes bij Hifisupply. http://www.hifisupply.nl/index.php?item=goldkabel-powerline-flex-stekkerdoos--per-stuk&action=article&group_id=10000006&aid=18485&lang=NL

De Supra MD06 is ook te krijgen zonder netkabel, dus alleen IEC aansluit.
Op de importeurssite viertron.nl staat meer info. Download de brochure en open hem dan zie je dat deze zonder netkabel te krijgen is.

Beide blokken zijn gewoon goede verantwoorde stekkerblokken waar je geen miskoop kunt doen.

De Supra heeft 6 aansluitingen en de Goldkabel heeft ook een uitvoering in 6 maar zonder netkabel ben je goedkoper uit met de Goldkabel als met de Supra.
Goldkabel powerline flex 6 voudig zonder netkabel. 89.90 euro
Misschien kan het wel doorslaggevend zijn in je keuze  ;)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Gurney

Quote from: Maximus_Aurelius on October 28, 2011, 19:12:38
De Goldkabel Powerline Flex is ook zonder netkabel te krijgen.Zo kun je je eigen netkabel eraan hangen.
Kijk maar eens eventjes bij Hifisupply. http://www.hifisupply.nl/index.php?item=goldkabel-powerline-flex-stekkerdoos--per-stuk&action=article&group_id=10000006&aid=18485&lang=NL

De Supra MD06 is ook te krijgen zonder netkabel, dus alleen IEC aansluit.
Op de importeurssite viertron.nl staat meer info. Download de brochure en open hem dan zie je dat deze zonder netkabel te krijgen is.

Beide blokken zijn gewoon goede verantwoorde stekkerblokken waar je geen miskoop kunt doen.

De Supra heeft 6 aansluitingen en de Goldkabel heeft ook een uitvoering in 6 maar zonder netkabel ben je goedkoper uit met de Goldkabel als met de Supra.
Goldkabel powerline flex 6 voudig zonder netkabel. 89.90 euro
Misschien kan het wel doorslaggevend zijn in je keuze  ;)

Dank voor je reactie Maximus! Het is uiteindeijk de Supra geworden :)
Denon | B&W | Panasonic | Apple | Sony | Humax | Dynaudio | The Chord Company

Rowdy