Mini prijsvraag: AV-nu kaarten te winnen!

Started by Arden, October 13, 2011, 12:14:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arden

Voor degenen die de AV-nu tegen een zéér gereduceerd tarief willen bezoeken (lees: gratis) stellen wij via STS-Digital een drietal vrijkaarten beschikbaar.

De spelregels zijn zeer eenvoudig, beantwoord de volgende 5 vragen, stuur deze naar info@sts-digital.nl, onder de inzenders met de juiste antwoorden zullen deze kaarten worden verloot.

Vraag 1: Wanneer is STS (tegenwoordig STS-Digital) op gericht?
Vraag 2: Hoeveel DENON cd's zijn er verkocht tesamen met het Duitse hifi-blad AUDIO?
Vraag 3: Welke naam draagt de laatste productie welke STS-Digital heeft gemaakt voor de firma van den Hul?
Vraag 4: Wie van het STS team verzorgt de demonstraties voor STS-Digital op de 2e show welke tegelijk met de AV-nu plaatsvind?
Vraag 5: Welke buizenversterker heeft STS-Digital in bestelling staan voor haar Reference Room I?

Pjotr27

Makkie, maar ja ik ben ook uitgesloten van deelname schat ik zo.... ;) ;D
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

viceadmiraal61

Inderdaad Peter ,maar dat geld voor alle medewerkers,leveranciers ect van STS DIGITAL........ben wel benieuwd........................

viceadmiraal61

jammer eind prijsvraag...3 goede inzendingen via email...kaarten gaan op de bus.

Palu

Quote from: Arden on October 13, 2011, 12:14:45
Voor degenen die de AV-nu tegen een zéér gereduceerd tarief willen bezoeken (lees: gratis) stellen wij via STS-Digital een drietal vrijkaarten beschikbaar.

De spelregels zijn zeer eenvoudig, beantwoord de volgende 5 vragen, stuur deze naar info@sts-digital.nl, onder de inzenders met de juiste antwoorden zullen deze kaarten worden verloot.

Vraag 1: Wanneer is STS (tegenwoordig STS-Digital) op gericht?
Vraag 2: Hoeveel DENON cd's zijn er verkocht tesamen met het Duitse hifi-blad AUDIO?
Vraag 3: Welke naam draagt de laatste productie welke STS-Digital heeft gemaakt voor de firma van den Hul?
Vraag 4: Wie van het STS team verzorgt de demonstraties voor STS-Digital op de 2e show welke tegelijk met de AV-nu plaatsvind?
Vraag 5: Welke buizenversterker heeft STS-Digital in bestelling staan voor haar Reference Room I?

Wat was de oplossing van deze vragen?

GO FOR ARCAM
FINAL FULL RANGE ESL

AbZ

Quote from: Palu on October 18, 2011, 20:03:06
Wat was de oplossing van deze vragen?
Ja zou handig zijn voor de volgende keer  :smile:

Pjotr27

Haha, er wordt toch nooit gecorrespondeerd over de uitslag????
Zijn de antwoorden dan zo moeilijk?
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

CZ79

Dacht het niet, gewoon een beetje google'n
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

AbZ

Quote from: Pjotr27 on October 19, 2011, 14:04:16
Haha, er wordt toch nooit gecorrespondeerd over de uitslag????
Zijn de antwoorden dan zo moeilijk?
Geen idee; heb het niet geprobeerd  ;D

Palu

Quote from: cz79 on October 19, 2011, 14:07:41
Dacht het niet, gewoon een beetje google'n

Als je het antwoord op vraag 5 weet te googlen krijg je van mij een schouderklopje.....
GO FOR ARCAM
FINAL FULL RANGE ESL

Pjotr27

Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Palu

Quote from: Nahpets on October 19, 2011, 22:15:44
Kan zy(n)


:D

Tsjaaa dit was waarschijnlijk een prijsvraag voor "insiders". Daar hebben we hier op het forum niks aan dus niet nog een keer graag.
GO FOR ARCAM
FINAL FULL RANGE ESL

CZ79

Quote from: Palu on October 19, 2011, 21:53:42
Als je het antwoord op vraag 5 weet te googlen krijg je van mij een schouderklopje.....
Uitereraard kom je dan hier op het forum of op een ander forum waar in een bepaald topic een en ander aangehaald wordt, natuurlijk moet je een beetje tussen de regels door lezen maar dan is het niet zo heel moeilijk daar een conclusie uit te trekken.
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

AbZ

Quote from: Palu on October 19, 2011, 21:53:42
Als je het antwoord op vraag 5 weet te googlen krijg je van mij een schouderklopje.....
Heb niet meegedaan maar die wist ik wel.  Staat ergens bij 'Events' op dit forum.

Pjotr27

Bedoelde je dit draadje?  www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=116025.0
Daar staat het inderdaad ( tussen de regels) in!
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Palu

GO FOR ARCAM
FINAL FULL RANGE ESL

CZ79

Onder andere, en ook nog een andere met een hele discussie. Het staat er ook niet keihard maar tussen de regels door kun je een en andere bespeuren.
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

AbZ


CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Pjotr27

Tja, binnenkort nieuwe luisterdemo`s schat ik zo, de Blumenhofers met een Kanzy Kam800....
Ergens na de AV-NU ( daar is dit ook te beluisteren op de stand van Fritz) zal het wel bij Fritz in de luisterstudio arriveren...
En de Marantz reference set, die komt vast te koop.. :(
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

CZ79

Het grappige is dat ik de Kanzy KAAM 1000 vorig jaar heb gehoord in Utrecht op de AV-NU beurs, ik weet niet welke luidsprekers en aangesloten waren maar het klonk imho nergens naar, we hoorden geen hoeg en hoogmid, het enige dat echt doorkwam was de bas en midlaag, waardoor de stem (kari Bremnes - Gate ved Gete) heel dof klonk alsof ze achter een wollen deken aan het zingen was.

De luisterruimte stond vol met mensen die zich stonden te verbazen over de pracht van de versterker, maar ik was met een maat van me en het enige dat opviel was het gebrek aan realiteit in de muziek. Nu weet ik natuurlijk niet of het aan de versterker of aan de slechte keuze van de luidsprekers ligt, maar het viel wel op.

Des te benieuwder ben ik naar de setup bij bij STS-Digital, en ik hoop dat ook snel een keer te mogen beluisteren. Wellicht komt daar een heel ander plaatje uit.
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

AbZ

Het was toen ook niet de bedoeling dat deze set idd ging spelen geloof ik  (of verwar ik dit met een soortgelijk verhaal?)  maar dan kan men zich afvragen waarom ie er stond  :wacko:

CZ79

Het was in ieder geval een beetje zonde van de demo op deze manier, maar goed ik wacht rusitg af tot er weer een keer een luistersessie bij fritz is met die Kanzy op de Blumenhofers en dan oordeel ik nogmaals
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

viceadmiraal61

Wel CZ 79....zet de prijsvragen maar op het net.....hij is toch afgelopen.er waren er een paar bij die een beetje kribbig deden.Niet nodig dacht ik.
Alles is te vinden op het net.En CZ 79 wist het wel te vinden.Wist ook de prijsvraag te winnen van de Bleeb van van den hul...a lucky man die CZ 79.
En het is toch leuk er iets voor te doen (wij zijn geen eigen huis en tuin prijs vraag) zo als bv....Hoe heet de presentatie vrouw van het team....rtl 4
Tot op de beurs zowel av-nu als xfi