The avengers

Gestart door squeek, oktober 11, 2011, 18:29:32

Vorige topic - Volgende topic

H8TER

zo heel speciaal is die toegift niet hoor
Maar linkt wel naar meer :pompom:
TXNR5007  BDP-105 HTS2600 Q11(4x)  IQ60c ASW2000(2x)

Bas Akkerman

Citaat van: H8TER op mei 24, 2012, 18:08:44
zo heel speciaal is die toegift niet hoor
Maar linkt wel naar meer :pompom:
Als je de comics kent
Spoiler
Infinity Gauntlet/Cosmic Cube
dan is het wel een heel gaaf voorproefje hoor!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

H8TER

Citaat van: Bas Akkerman op mei 24, 2012, 19:25:50
Als je de comics kent
Spoiler
Infinity Gauntlet/Cosmic Cube
dan is het wel een heel gaaf voorproefje hoor!
ff bijgelezen  :worship: ze gaan de goede kant op  :headbanging:
TXNR5007  BDP-105 HTS2600 Q11(4x)  IQ60c ASW2000(2x)

Starred

Gisteravond maar eens bekeken en heb me niet verveeld, maar om nou te zeggen vernieuwend, spannend, etc: niet echt. Vond het verhaal eerlijk gezegd wel heel erg slapjes.

Thor vond ik als film een stuk beter.

alexander2

Heerlijke film lekker veel onzin wat wil een mens nog meer. :pompom: :pompom: :pompom:

Xstream

Prima actie film, maar niks nieuws. Het mag qua verhaal en concept wel wat sterker zo langzamerhand. Dat "de wereld wordt veroverd" concept kennen we nu wel. Zeker met de toespeling jaren terug al m.b.t. deze film ... en dan ben je zoveel jaar verder en dan heb je dit verzonnen? Die toegift zegt me dus geen drol, want tot nu toe maken ze de verwachtingen niet echt waar.
Ik vond Thor of Iron Man om maar wat te noemen beter / vermakelijker.

Sowieso is Cpt. Amerika een enorm lame super hero :P

Ik zit te wachten op iets wat weer 's een beetje impact maakt, Avengers was er niet 1 van iig.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

squeek

Citaat van: Xstream op september  1, 2012, 19:00:16
Prima actie film, maar niks nieuws. Het mag qua verhaal en concept wel wat sterker zo langzamerhand. Dat "de wereld wordt veroverd" concept kennen we nu wel. Zeker met de toespeling jaren terug al m.b.t. deze film ... en dan ben je zoveel jaar verder en dan heb je dit verzonnen? Die toegift zegt me dus geen drol, want tot nu toe maken ze de verwachtingen niet echt waar.
Ik vond Thor of Iron Man om maar wat te noemen beter / vermakelijker.

Sowieso is Cpt. Amerika een enorm lame super hero
:P

Ik zit te wachten op iets wat weer 's een beetje impact maakt, Avengers was er niet 1 van iig.

Hij is idd de iets mindere hero van de groep, maar feitelijk brengt hij veel droge humor mee naar het scherm en geeft toch wat extra punch aan het geheel vind ik. Zonder hem, niet cool!
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Robert T

Gister ook maar even gekeken, leuke geluidstrack, leuk verhaaltje voor een actiefilmpje, kijkt erg makkelijk weg.

Zaten ook wel op het eind hele leuke stukjes in, bijvoorbeeld de hulk en thor die samen wat aliens opruimen en daarna de Hulk nog eens thor een dreun geeft... hard zitten lachen... op het eind helemaal met de hulk en loki... "puny god!!" ROFL momentje.

Captain america.. sja... matigjes...

Sony VW95 / Screenint Tab tensioned 110" electrisch scherm / Marantz MM8802a / Parasound HALO A51 / Speakers: MA PL200/PLC150/PL100/SVS SB13 Ultra / Bronnen: Denon HEOS / UD5005 / Dune D1 / PS3

Multimediaknaller

Het leken wel korte stukjes en aan elkaar getaped tot een film....  :lookaround:

Had er meer van verwacht, en alleen de fragmenten met The Hulk wisten me wel te boeien  ;D

Dooooooooooooooorspoelen maar!!

LittleNinja

Heeft iemand wel eens het filmpje helemaal aan het einde gezien?? Slechts een minuutje extra ongeveer...

Spoiler

Ik bedoel niet het eerste stukje na een deel van de aftiteling. Aan het einde van alle aftiteling is er ook nog een heel klein stukje met het hele team Avengers.

Former member 78

Wat zitten er toch veel mensen te zeiken over die film.
Over elke film valt wel wat te klagen, maar als een film populair is moet ''iedereen'' zeiken lijkt wel.

Wat zullen ze in het dagelijkse leven dan een moeite hebben...

LittleNinja

Ik vind het een heerlijke film. 8)

Bas Akkerman

Ik ook en heb ook het laatste stukje gezien, wel grappig.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Zymotic

Gister even een stukje in 3D gekeken, ziet er echt geweldig uit en rete scherp!

Bart_M

Gisteren ook gezien, kijkt aardig weg.

Spoiler
1 ding snap ik alleen niet, waarom is de hulk eerst een ongeleid projectiel en daarna heeft hij zichzelf wel in de hand

Xstream

Citaat van: ArjanR1 op september  2, 2012, 02:31:32
Wat zitten er toch veel mensen te zeiken over die film.

Wat zullen ze in het dagelijkse leven dan een moeite hebben...
Een mening / smaak hebben is wat anders als zeiken natuurlijk.
De film is leuk vermaak (zie je hoe positief), maar brengt verder imo weinig nieuws.

En misschien is mijn dagelijks leven wel zo avontuurlijk dat zo'n film minder indruk op mij maakt als een ander?
Jouw berichtje voegt niks toe aan de film op zich, en is dus meer zeiken dan de rest imo doet.

En nee, niet op elke film is zoveel aan te merken als deze (in mijn optiek).
Spoiler
1 ding snap ik alleen niet, waarom is de hulk eerst een ongeleid projectiel en daarna heeft hij zichzelf wel in de hand
Dat soort dingen inderdaad ... Er zaten nog wel meer "onlogische" dingen in, maargoed ... Ik mag geen kritiek geven, want dan is 't zeiken.
Schijnbaar moeten we alle films maar cool vinden en mogen we er niet meer over discussiƫren volgens Arjan. Of in ieder geval alles happy happy vinden.
Uwe Boll films zijn ook top! (zoek maar even op Arjan, want schijnbaar ervaar je 't verschil niet)

Citeer"puny god!!" ROFL momentje.
Dat vond ik zelf 't leukste stukje van de film :)

Verder blijf ik Iron man gewoon wel cool vinden. Hoe ze die in beeld brengen met hoe die vliegt enzo, dat blijf ik kicken vinden om naar te kijken. 10x beter dan Super man iig :P
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

squeek

Chill jongens, chill. Het is zondag  :)
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

VTEC_genieter

Citaat van: Zymotic op september  2, 2012, 10:05:34
Gister even een stukje in 3D gekeken, ziet er echt geweldig uit en rete scherp!

Bij Nick Fury heb ik 66 haartjes geteld (z'n snor).
Kon jij ze ook tellen?
:headbanging:

@Bierbraker,
Denk ook dat de Hulk (met E.Norton) m'n aankomende blu-ray wordt  ::)

@LittleNinja,
Heb ook het allerlaatste stukje gezien.......een gezellig groepje he?? :)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LittleNinja

Citaat van: VTEC_genieter op september  3, 2012, 02:11:55
@LittleNinja,
Heb ook het allerlaatste stukje gezien.......een gezellig groepje he?? :)

Ja... wilde gasten. Drukke tent ook. ::)

Multimediaknaller

Citaat van: VTEC_genieter op september  3, 2012, 02:11:55
@Bierbraker,
Denk ook dat de Hulk (met E.Norton) m'n aankomende blu-ray wordt  ::)
De Hulk heeft me altijd al getrokken (niet letterlijk nemen) Wie kent de serie nog van vroeger met Lou Ferringo

Hij had ook iets goedaardigs over zich en dat paste precies bij Lou Ferringo

En voor de dames en voor de mannen die ook van mannen houden  :D

http://marcaodick.blogspot.nl/2011/03/perfil-mister-olympia-lou-ferrigno-hulk.html

LittleNinja

Voor de dames?? Meeste vrouwen vinden dat vreselijk! :-X

VTEC_genieter

Heb vroeger de film Hulk met Lou Ferringo op TV gezien.....de laatste scene was triest......hij viel van heel hoog naar beneden in slow motion....Hulk dood     :unhappy:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Zymotic

Hij speelt nu regelmatig in The King of Queens.

Multimediaknaller

Blijft je wel bij....

Erik

Ook maar eens gekeken, ik had hier naar uitgekeken en veel van verwacht maar op de laatste 45 min na vond ik het eerlijk gezegd allemaal wat traag, zeker niet het geweld en actie spektakel wat ik gehoopt had. Vast heel leuk als je van karakteropbouw houdt want dat was meer dan de 1e helft maar van mij mocht het allemaal wel wat korter. Dan liever als de x-men, een korte introductie en dan barst het geweld los. Hij was OK voor mij maar niet meer dan dat. Vooral Stark kwam af en toe zo lekker droog uit de hoek.

Thor: What do think is happening here?
Iron Man: Sheakspeare in the park? Does your mother know you are wearing her curtains?
:D

Maar toen het echte werk begon was hij super  :clapping:

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill