Live televisie kanalen overzicht

Gestart door Yoshitoshi, oktober 5, 2011, 20:24:35

Vorige topic - Volgende topic

Yoshitoshi

"Vroeger" had je weleens een kanaal op de tv waarbij je op één scherm kon zien wat er op elk net bezig was.
Zijn er nog (digitale) tv providers die een dergelijk kanaal aanbieden?

Ik heb het idee dat ik dit weleens bij mijn UPC digitaal heb gezien, maar kan het nu niet meer vinden.

Andere eventueel professionelere oplossingen zijn ook welkom (iets i.c.m. PC zou helemaal top zijn), ik denk mogelijk aan: Internet, software, hardware, etc.

chansig

Bij de KPN druk ik op het knopje waar gids opstaat (van de AB) en dan krijg ik alle programma's welke er op dat bezig zijn. Handig.

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

EJ

Bij iptv van glashartmedia (zoals Lijbrandt) zijn er keurige overzichten, je kunt zelfs een favorieten mozaiek maken. :D

Yoshitoshi

Ik lees "KPN", ik lees "glashartmedia"; IPTV dus.
Zat al beetje in die hoek te denken, maar bedankt!

EJ

Yoshitoshi

Ja i know daarom kwam ik er op, maar je voorganger bedoelde dat dus eigenlijk ook;)

EJ

Kpn kan ook dat baggermedium van digitenne zijn. ;)

chansig

Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Yoshitoshi

Ah dan was mijn aanname volstrekt verkeerd.
Ik weet namelijk dat Interactieve TV van KPN IPTV is, maar digitenne is dat niet natuurlijk...

Maar goed met digitenne dus ook mogelijk. Hoeveel kanalen zie je dan in beeld, de voor Nederlandse begrippen meest populaire neem ik aan?

chansig

Nee.....ik heb ook digitenne.. :D

Gr Hans
Coax AQ Carbon

EJ

Je wordt wel een beetje geplaagd hier he Yoshitoshi? :D

PKfotografie

Citaat van: chansig op oktober  5, 2011, 21:06:45
Nee.....ik heb ook digitenne.. :D

Gr Hans

ik hoop voor je dat dat als backup is.........

Yoshitoshi

Citaat van: EJ op oktober  5, 2011, 23:00:37
Je wordt wel een beetje geplaagd hier he Yoshitoshi? :D

Gheghe ja wordt beetje ingewikkeld zo;)

PKfotografie

mozaïek hebben wij daar voor van onsbrabantnet glashartmedia

donaldk

Citaat van: Yoshitoshi op oktober  5, 2011, 20:24:35
"Vroeger" had je weleens een kanaal op de tv waarbij je op één scherm kon zien wat er op elk net bezig was.
Zijn er nog (digitale) tv providers die een dergelijk kanaal aanbieden?

Ik heb het idee dat ik dit weleens bij mijn UPC digitaal heb gezien, maar kan het nu niet meer vinden.

Andere eventueel professionelere oplossingen zijn ook welkom (iets i.c.m. PC zou helemaal top zijn), ik denk mogelijk aan: Internet, software, hardware, etc.

Op IBC een mooi systeem gezien, met metadata generatie en archivering, kost alleen wel een whopping 5-7K USD per kanaal, ahum...