Discussieer hier over de verschillende smartphones door elkaar heen

Gestart door VlisChris, oktober 5, 2011, 13:57:43

Vorige topic - Volgende topic

Gaeje

Citaat van: J.A.F._Doorhof op oktober 14, 2011, 06:53:59
ISync = iTunes ;)

Ja, ik weet het, en op zich doet het z'n werk wel, maar misschien is het de naam ofzo dat ik niet meer passen vindt :-)

EJ

Citaat van: J.A.F._Doorhof op oktober 13, 2011, 23:04:18
Het enige externe dat je nodig had is/was iTunes.
Nu heb je iCloud voor veel em iTunes voor muziek en video's

Er is lijkt me geen enkel apparaat dat niets externs nodig heeft voor even goede backup of heb j een telefoon met ingebouwde raid oplossing ?

Zonder gekheid, het hele iTunes sucks verhaal is duidelijk van mensen die iTunes niet optimaal gebruiken, ik vond het eerst ook niets, maar ben iTunes gaan gebruiken omdat ik het moest door de iPhone, ondertussen zou ik het niet eens anders willen, het is gewoon ideaal en nagenoeg feilloos, durf niet te zeggen 100% feilloos maar ik heb echt nog nooit een probleem met een backup gehad.

O, dus als je itunes niets vindt dan gebruik je het niet optimaal? Hmm, merkwaardig.

J.A.F._Doorhof

Is dat niet zo met elk sync programma ?
Heb ooit een PDA gehad van Asus, draaide ik hun software niet dan werkte er niets tot weinig.....

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Jeroen de Waal

Iemand ervaring met de Sony Ericcson Xperia Play?

ik als gamefreak lijkt me dit een leuk toestel. Echter is het niet te oud qua hardware en software?

Grappig trouwens om bij de eigenschappen het volgende te lezen:

Citeer
Gemakkelijk zoeken op internet

Een goedkoop hotel voor je weekendje weg?
Beoordelingen van games?
Vind wat je zoekt op internet met Google Voice Search™.
Je kunt ook je stem gebruiken om te navigeren, een sms te versturen en nog meer.

Snap niet dat Apple nu roept over een baanbrekend iets? Het bestaat dus gewoon al?

Jeroen.

Hanky Panky

Citaat van: Jeroen de Waal op oktober 25, 2011, 12:18:38

Snap niet dat Apple nu roept over een baanbrekend iets? Het bestaat dus gewoon al?

Ja, Android heeft al een tijdje voice-navigatie en dat werkt perfect. Gebruik het al een tijdje op mijn HTC Sensation en het werkt als een tierelier. Of je nu eerst de stad of eerst de straat/nr inspreekt maakt niet uit, hij herkent de meest obscure namen.

Enne.... gratis navigatie van Google  :) (moet je uiteraard wel een flat-fee databundel hebben).
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

EJ

Citaat van: Hanky Panky op oktober 25, 2011, 12:24:06
Ja, Android heeft al een tijdje voice-navigatie en dat werkt perfect. Gebruik het al een tijdje op mijn HTC Sensation en het werkt als een tierelier. Of je nu eerst de stad of eerst de straat/nr inspreekt maakt niet uit, hij herkent de meest obscure namen.

Enne.... gratis navigatie van Google  :) (moet je uiteraard wel een flat-fee databundel hebben).
Sterker nog, het veel geroemde (want o-zo-bijzondere) siri was in welgeteld 8 uur nagebouwd op android, zoek maar eens op siri en iris. Hoezo baanbrekend?

AbZ

Citaat van: Jeroen de Waal op oktober 25, 2011, 12:18:38Snap niet dat Apple nu roept over een baanbrekend iets? Het bestaat dus gewoon al?
Dit is toch gewoon de standaard procedure bij Apple?
Bestaand idee wordt nog eens goed gepolijst en dan handig verkocht.

EJ

Citaat van: AbZ op oktober 25, 2011, 12:58:09
Dit is toch gewoon de standaard procedure bij Apple?
Bestaand idee wordt nog eens goed gepolijst en dan handig verkocht.
Precies. Apple is geen technologie bedrijf (in tegenstelling tot wat altijd wordt geroepen) maar een marketing bedrijf. Zo hoorde ik recent iemand roepen over de geweldige upgrade procedure van apple. Laat nou net zo'n procedure al zeker 10 jaar in gebruik zijn (en dan nog gepolijster ook) bij debian (en derivaten).

Jeroen de Waal

Wellicht een leuke app voor Android users en fervent pc gamers....

Kainy

Jeroen.

neptune

Citaat van: EJ op oktober 25, 2011, 12:30:09
Sterker nog, het veel geroemde (want o-zo-bijzondere) siri was in welgeteld 8 uur nagebouwd op android, zoek maar eens op siri en iris. Hoezo baanbrekend?
maar nog niet op hetzelfde nivo, dat moet je er dan ook even bijvertellen.

Nabouwen, kopieren kunnen veel bedrijven, maar helaas zijn er maar al te veel voorbeelden van dat de kopie slechter is dan het origineel.
Bedenk dan liever iets origineels ;D
zet hier iets neer

EJ

Citaat van: neptune op maart 17, 2012, 14:31:10
maar nog niet op hetzelfde nivo, dat moet je er dan ook even bijvertellen.

Nabouwen, kopieren kunnen veel bedrijven, maar helaas zijn er maar al te veel voorbeelden van dat de kopie slechter is dan het origineel.
Bedenk dan liever iets origineels ;D
Nee, gelukkig niet op hetzelfde niveau. :D Je hebt gezien dat er inmiddels een proces is omdat siri lang niet waarmaakt wat apple belooft? En dat siri na verloop van tijd gewoon niet meer werkt bij veel mensen?

neptune

Citaat van: EJ op maart 17, 2012, 14:54:37
Nee, gelukkig niet op hetzelfde niveau. :D Je hebt gezien dat er inmiddels een proces is omdat siri lang niet waarmaakt wat apple belooft? En dat siri na verloop van tijd gewoon niet meer werkt bij veel mensen?
Dat proces? Come on...Amerikanen en processen.
zet hier iets neer

EJ

En dat is maar een antwoord (en een slecht antwoord) op maar de helft van het bericht... Maar ja, apple is heilig he.

Verkoop van de ihpad viel nogal tegen trouwens. Geen grote wachtrijen voor de winkels.

neptune

Citaat van: EJ op maart 17, 2012, 15:34:32
En dat is maar een antwoord (en een slecht antwoord) op maar de helft van het bericht... Maar ja, apple is heilig he.

Verkoop van de ipad viel nogal tegen trouwens. Geen grote wachtrijen voor de winkels.
Sorry maar ik was aan het werk, zou mn antwoord nog even aanpassen, bij deze dan.

Laten we geen discussies opstarten, ik ken iris niet uit eigen ervaring, siri ook niet, ik had alleen wat reviews gelezen van niet lang na launch van Iris, waar de reviewers aangaven dat Iris met hele gekke antwoorden kwam en concludeerden dat het nog niet op hetzelfde nivo lag als haar grote nicht Siri ;D

Maar goed, Als we eerlijk zijn is Iris beter want Siri is nog niet in Nederlands verkrijgbaar.
Zo beter? :P
zet hier iets neer

EJ

squeek

Citaat van: EJ op maart 17, 2012, 15:34:32

Verkoop van de ihpad viel nogal tegen trouwens. Geen grote wachtrijen voor de winkels.

Geen apple fan? Niet erg hoor, ben ik ook niet. Ik kreeg gisteren het aanbod van men operator om men abbo te verlengen met twee jaar en dan kreeg ik keuze uit een smartphone naar keuze  :D Wel te begrijpen geen iphone of enige smartphone boven de 400euro  :nopompom: Heb ze toch vriendelijk bedankt  :D Heb zelf een iphone 4 sinds anderhalf jaar geleden en prefereer deze toch boven alle andere plastieken toestellen.

Die iris heb ik nog niet van gehoord feitelijk. Moet ik eens opzoeken.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Gaeje

Citaat van: squeek op maart 17, 2012, 17:54:57
Geen apple fan? Niet erg hoor, ben ik ook niet.

lol, zei de kerel die al weken mijn oren zit af te zagen over de ipad 3 en die ongeveer elke mobistar winkel in het land gaan smeken is om snel een iphone 4 te hebben toen die uitkwam?

VlisChris

Laatst even de Galaxy One (dacht ik) van een maatje van me in handen gehad.
Mooi voorbeeld dat alle telefoons hun voor en nadelen hebben. Vind hem minder mooi om te zien, en ben niet gewend aan Android (al zal dat een kwestie van wennen zijn), maar dat scherm :inlove: Hoe heerlijk groot is dat wel niet.
Dacht vroeger altijd dat een iPhone scherm flink was. . . Dat is gewoon klein vergeleken met dat toestel. Werkt erg fijn 8)

Flavio

Als vervanging voor de iPhone 3GS van mijn vrouw heb ik gisteren een Nokia Lumia 800 gekocht. De reden is dat deze aanzienlijk goedkoper is dan een iPhone 4.

Ik heb er gisteren en vandaag mee zitten spelen ik ben enorm verrast in positieve zin. De hardware is gewoon erg mooi zoals je van Nokia mag verwachten maar de software (Windows Phone 7.5) is voor mij toch wel een verademing. Alles werkt enorm snel en soepel ondanks dat de hardware specs niet op hetzelfde niveau liggen als de huidige Android toestellen. De Lumia heeft bv. een single core CPU op 1,4GHz t.o.v. quad core CPU's van de nieuwste Android toestellen.

Ik heb vandaag eens zitten shoppen op de Windows Marketplace en bijna alle Apps die ik het meeste gebruik op de iPhone zijn er inmiddels ook voor Windows Phone, iets wat ik ook niet had verwacht.

Ik krijg deze week zelf een nieuwe iPhone 4S en als die niet beduidend sneller is als mijn iPhone 4 dan overweeg ik serieus om zelf ook een Lumia 800 of Lumia 900 te nemen. Mijn iPhone 4 is om onduidelijke redenen een stuk langzamer geworden. Sommige berichten op het internet zeggen dat dit komt door iCloud maar iCloud uitzetten vind ik geen optie.
EM9702 V3 (Oppo UDP-203 Kloon) | TCL 98C735
Denon AVC-X3800H | Behringer Super-X Pro CX-3400 V2 | Audiophonics HPA-H250NC | Crown DriveCore XLS2502 | Crown DriveCore XSLS1002
2x BMS 4590/Jabo KH-53/Faital Pro 15FH500 | 2x T+A TLS 20 |  | 2x T+A TAL 90 | 2x Klipsch RS-7 | 2x T+A TLS 20
18Sound 21NTLW5000 Sealed | Sundown X-15 Vented | Buttkicker LFE