Sonus Faber, Pass Labs, Esoteric & EAT

Started by gerzom, September 28, 2011, 00:39:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gerzom

Quote from: beetle99 on October 24, 2014, 22:35:14
Mooi!!! kan de CV deze winter een graadje lager.

Gr,
Stefan
Warmte-afgifte valt wel mee, tot nu toe.
Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.


daanvanduif

En komende 6 maanden heb je daar toch geen last van, kan de verwarming gewoon een graadje lager.
Gefeliciteerd ermee, ziet er echt zeer fraai uit (en ga er vanuit dat het ook zo klinkt).
Heb zelf nog nooit een versterker van Pass Labs mogen beluisteren maar mocht ik ooit nog eens van versterker veranderen wil ik ze zeker eens gaan testen (op de 1 of andere manier trekt het merk me wel!).

Quote from: gerzom on October 24, 2014, 22:41:35
Warmte-afgifte valt wel mee, tot nu toe.
Corazón

gerzom

Quote from: YamahaRXV on October 24, 2014, 22:38:06
Erg mooi hoor... :headbanging:

Veel luisterplezier toegewenst  :thumbs-up:
Thanks!!
Wat is dit mooi zeg, eerste dat mijn vrouw zei na 10 seconden luisteren: "wauw, wat een rust" en daar kan ik me alleen maar bij aansluiten, wat een geweldige muzikale set is dit zeg, wow!

Pass Labs:  :worship:

Morgen weer verder luisteren op wat hoger volume (kinderen slapen nu)

Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.


YamahaRXV

Quote from: gerzom on October 24, 2014, 22:46:21
Thanks!!
Wat is dit mooi zeg, eerste dat mijn vrouw zei na 10 seconden luisteren: "wauw, wat een rust" en daar kan ik me alleen maar bij aansluiten, wat een geweldige muzikale set is dit zeg, wow!

Pass Labs:  :worship:

Morgen weer verder luisteren op wat hoger volume (kinderen slapen nu)

Dat herken ik zeker wel; het is vooral de controle en autoriteit die haast vanzelfsprekend voor een soort rust in de weergave zorgt zonder saai te worden.
Dat worden nog vele uren luistergenot.... :music:

Je zal waarschijnlijk merken dat beide versterkers pas na zo,n drie kwartier maximale performance leveren, dit is normaal  ;)


Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

"The Blues Brothers" ;) :worship:

Raphie

JBL PRX Power!

R


CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Paul1967


stefan_82

Quote from: twani on October 24, 2014, 22:58:44
"The Blues Brothers" ;) :worship:

prachtig! schrijf gerust je ervaring tov de EC neer.
btw de emc1 past er echt wel niet meer bij ;p :D
Sonus Faber Guarneri Memento l Electrocompaniet ECI-5 l Electrocompaniet EMC-1 | Kimber  l  AH!  l

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Alex Groningen

Wat ziet dat er erg gaaf uit :inlove:. Een set ook al staat alles uit is het nog genieten geblazen.

Audiofiel

Dat zet op alle manieren een schitterend plaatje neer! 8) :headbanging:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Broem

Proficiat. Ben benieuwd naar de luister ervaring. Pracht spul.
Hegel H590 versterker | Focal Sopra 2 speakers | Audiolab 6000 CDT | Auralic Aries G 2.1| Silent Angel Rhein | Roon | Pro-ject Phonobox RS pre met Phono RS Power Box| Pro-ject Xtension 10 - Ortofon Cadenza Black | ADL GT40 en Sennheiser HD 700 | Audioquest Water XLR, Diamond USB, Shunyata digital power cable | Audioquest GO-4 LS cable | Audioquest Blizzard powercable and Niagara 1200 filter | Bonn 8 Silent Angel switch met Forester F1 power | NEOTECH NEET-1008 Ethernet RJ45

Bas Akkerman

En dan gewoon de aanschaf van de Mark Levinson niet vermelden... :wacko: ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

remco320

Ziet er schitterend uit! Echt heel gaaf die pass labs!

Mag ik gelijk een vraag stellen? Wat voor meubel gebruik je nu? Het lijkt een beetje op mijn ikea expedit gehackte kast en ik merk daarbij dat de dt veel last heeft van het vrij dunne honingraat constructietje van de kast. Heb jij daar ook last van?

stefan_82

Quote from: remco320 on October 25, 2014, 09:05:10
Ziet er schitterend uit! Echt heel gaaf die pass labs!

Mag ik gelijk een vraag stellen? Wat voor meubel gebruik je nu? Het lijkt een beetje op mijn ikea expedit gehackte kast en ik merk daarbij dat de dt veel last heeft van het vrij dunne honingraat constructietje van de kast. Heb jij daar ook last van?

ik heb -voorlopig- nog steeds deze ikea kast en ondervind veel trillingen maar dat is oa via de vloer.
best is massief dood hout gebruiken.
in enkele zaken de USM Haller kast gezien waarbij ze een topper van rubberwood gebruiken. dit laatste is wel beetje nefast voor de looks van de knappe usm kast.

btw ik denk dat de kast van gerzom op maat gemaakt werd
Sonus Faber Guarneri Memento l Electrocompaniet ECI-5 l Electrocompaniet EMC-1 | Kimber  l  AH!  l

Jean Sibelius

Heel erg mooi! Die Pass-labs zijn O0 (veel luisterplezier toegewenst).
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

gerzom

Quote from: stefan_82 on October 25, 2014, 00:08:09
prachtig! schrijf gerust je ervaring tov de EC neer.
btw de emc1 past er echt wel niet meer bij ;p :D
Grootste verschil voor mij tot nu toe is de absolute rust en de separatie van instrumenten en stemmen.

Mbt de ECM-1, mijn vrouw gaf gisteren ook al aan dat die nu echt niet meer kon  :crazy: Maar ik "vrees" dat die voorloppig blijft staan hier  ;D
Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.


gerzom

Quote from: Bas Akkerman on October 25, 2014, 08:57:21
En dan gewoon de aanschaf van de Mark Levinson niet vermelden... :wacko: ;D
Oh ja, de ML No. 26 is er ook nieuw bij  ;D Voor 20 jaar oud ontwerp speelt dit nog steeds de sterren van de hemel !!
Deze heb ik te leen van een vriend tot dat er voldoende fondsen zijn voor een Pass Labs XP-10.
Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.


Mitch--

Quote from: gerzom on October 25, 2014, 10:56:57
Oh ja, de ML No. 26 is er ook nieuw bij  ;D Voor 20 jaar oud ontwerp speelt dit nog steeds de sterren van de hemel !!
Deze heb ik te leen van een vriend tot dat er voldoende fondsen zijn voor een Pass Labs XP-10.

goeie vriend die dat 'even voor je in de kast heeft staan'  :clapping:
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

WickedGame


gerzom

Quote from: remco320 on October 25, 2014, 09:05:10
Ziet er schitterend uit! Echt heel gaaf die pass labs!

Mag ik gelijk een vraag stellen? Wat voor meubel gebruik je nu? Het lijkt een beetje op mijn ikea expedit gehackte kast en ik merk daarbij dat de dt veel last heeft van het vrij dunne honingraat constructietje van de kast. Heb jij daar ook last van?
Ik heb dit meubel zelf gemaakt, 2x18mm MDF, verlijmd en geschroefd.
Ga er nu een "verdieping" op zetten voor de voor-, phono- en hoofdtelefoon-versterker, dus van de week weer hoop schuren, plamuren en lakken.
Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.


stefan_82

Quote from: gerzom on October 25, 2014, 10:51:56
Grootste verschil voor mij tot nu toe is de absolute rust en de separatie van instrumenten en stemmen.

Mbt de ECM-1, mijn vrouw gaf gisteren ook al aan dat die nu echt niet meer kon  :crazy: Maar ik "vrees" dat die voorloppig blijft staan hier  ;D

ik weet wel ergens een mark levinson cd 309s te koop staan ;)
Sonus Faber Guarneri Memento l Electrocompaniet ECI-5 l Electrocompaniet EMC-1 | Kimber  l  AH!  l

felix01

mooie upgrade,prachtig spul die pass labs :clapping:
VIVID audio Giya G2,EMM Labs DV2 V2,Aurender N20,transrotor fat bob s TMD,LUXMAN M900u,LUXMAN C-900u,shunyata hydra triton,shunyata Ztron python LS kabel, shunyata cobra Ztron 2x,shunyata Alpha HC, shunyata Alpha digital ,shunyata Alpha analog,Audioquest Hurricane HC,