Kan ik 3D zien met mijn Installatie?.

Started by hitsenbits, April 1, 2012, 11:40:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hitsenbits

Hallo,
Ik heb even een vraagje ik wil mischien binnen kort overstappen naar 3D en dan een projector ik heb nu een Epson Tw5000 die is niet 3D helaas.Maar als de projector dan 3D zou zijn hoe komt het dan met de mijn Denon receiver AVR 3808 omdat via de Popcornhour C200 het beeld en geluid via hdmi door de receiver gaan naar de projector toe (zit ook nog een splitter tussen).
Kan dat dan ook als je 3D kijkt beeld via deze receiver?? of moet ik dan rechtreeks van C200 naar de projector toe?.
Weet eigelijk ook niet goed of de C200 al geschikt is voor 3D?.
William.

paaj

Alle schakels moeten 3D ondersteunen, dat doet die C200 waarschijnlijk ook niet. gedownload side-by-side kan wel werken, dat wordt als 'normaal' beeld afgespeeld, maar volledige kwaliteit niet.
Je zou kunnen zoeken naar een speler met twee HDMI uitgangen, dan kun je je receiver blijven gebruiken en moet je alleen geluk hebben met geluidssynchronisatie.
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

hitsenbits

Side By Side is dat Half SBS?.
Ja als ik via de C200 rechtreeks naar de Projecor ga met hdmi dan moet ik met optische kabel naar de receiver toe,dat kan maar dan heb ik geen HD Master stream meer.
William.