Ik word er echt een beetje droevig van

Nu word weer alles door elkaar gegooid.
Ik geef aan dat we verschillende verlichtigsopties in onze demo ruimte hebben om schermen te demonstreren, realiseer je goed dat we niet alleen aan HT liefhebbers leveren maar ook aan bedrijven en instellingen en dan is het van LEVENSBELANG om te weten hoe een scherm/projector reageert onder TL licht, en voor mensen thuis zijn of de zijverlichtingen in de demo ruimte of de plafond spots weer belangrijk, ik gaf dit aan om aan te tonen dat we juist zeer goed naar de klanten luisteren en als mensen iets vragen we niet te beroerd zijn om zelfs hele verlichtings sets in het plafond te monteren, dit als antwoord op de opmerkingen dat we niets zouden doen met vragen of kritieken.
Natuurlijk koop een heel groot gedeelte origineel, en die mag je gewoon meenemen en dat word dan netjes afgespeeld, ook een wens van de klanten die we eigenlijk direct doorgevoerd hebben, in het begin kwam alles via een streamer binnen, en was een vast gesteld patroon of via de HDD van de klant, toen de opmerking kwam voor originele BD's hebben we dus direct een speler er neergezet voor de klant.
Over demonstreren van 10GB scenes, of 1:1 BD rips heb ik ook al de uitleg meerdere keren gegeven, we PROBEREN te doen wat voor de MEESTE mensen geldt, maw de MEESTE mensen downloaden, de MEESTE mensen downloaden de 10GB versies, dus DIE demonstreren we, wil iemand meer, anders etc. dan mag hij/zij dat meenemen en dan mag dit afgespeeld worden, mag op HDD, DVD, BD, Memorystick whatever.
Over goedkope projectoren bij 10GB versies vind ik klinkklare onzin, ik kijk zelf ook nagenoeg allemaal maar de 10-12GB MKV's om de simpele reden dat als ik een film goed vind ik de BD wel koop, en ik gewoon geen zin heb om 50GB te downloaden en het verschil in veel gevallen nu niet bepaald schokkend is. Weet ik van een film dat hij echt een enorm goede transfer heeft dan koop ik die direct origineel natuurlijk.
Maar nogmaals eigenlijk is het niet ter zake doende, ALLES kan afgespeeld worden, ALLES is mogelijk.
En dat ik heb laten escaleren... ik snap je opmerking, maar bekijk het van mijn kant.
We worden ergens op afgerekend waarvan ik vind dat we hier niets aan kunnen doen, geen geluid bij de demo's is puur een keuze die we belangrijk vinden omdat het gaat om het beeld en het horen van de projector (hoeveel lawaai die maakt, of niet

).
De opmerkingen over het materiaal via een BD ipv streamer heb ik ook mijn zegje over gedaan en gezegd dat omdat sommige mensen daar blijkbaar waarde aan hechten we ons materiaal op een BD zullen branden en een logotje ervoor zullen zetten en ook dat word dan opgelost.
Over de reden van de scenes, heb ik ook al aangegeven dat we een formulier zullen maken zodat we ons niet meer kunnen vergissen want blijkbaar staat tegenwoordig op een vergissing of een offday de doodstraf

De mensen die het laten escaleren zijn de mensen die een antwoord van mij volledig uit het verband rukken en die daardoor me dwingen te reageren, dat komt over als verdedigen of aanvallen maar ik heb geen keuze, dit is mijn bedrijf, we hebben hier jaren keihard aan gewerkt en geven menige demo per week, doen werk zoals de kalibraties waarin mensen ons blindelings moeten kunnen vertrouwen en ik vind het beeld dat geschetst werd gewoon niet netjes en wil me daar dan ook zeker op verdedigen inderdaad, als er dan echter zo slecht gelezen word of express verdraait word dan word ik dus gedwongen om te reageren, als ik dat namelijk niet doe dan komt dit over alsof ik geen passie of liefde voor mijn bedrijf zou hebben omdat ik niet reageer.
Of wel
Damned if you do, damned if you don't.
Wat je eruit moet halen is dat ik ALLE punten heb aangehaald en heb aangeven op ALLE punten iets te doen waardoor dit niet meer voorkomt, maar ik heb ook aangegeven het met sommige punten gewoon niet eens te zijn (andere visie) en laten we het in vredesnaam daarop houden. ITC levert een service die je nagenoeg nergens anders vind, zorg er aub voor dat we de lol erin houden.