CineMike: de stap naar de Final Edition tuning van de Lumagen Radiance Pro (Engels)

Started by vik, July 1, 2011, 10:48:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vik

We hebben de HighEnd show afgesloten met een zeer tevreden resultaat.. meer als 1000 bezoekers met heel veel positieve reakties.

Namens het CineMike team: bedankt voor jullie komst en tot volgend jaar!  :yinyang:  :thumbs-up:









Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Update CineMike lokatie Den Bosch:



De systeemwanden met steenwol, gips en OSB plaat zijn inmiddels geplaatst (foto's huidige situatie volgen). Het plafond is voorzien van 10 cm dik steenwol.

Uiteraard zijn er ook wat kleine tegenslagen:

Het plafond (wat ook de vloer is van mijn buurman boven) was zo slecht gebouwd dat deze aan het doorzakken was. Inmiddels hebben wij deze moeten verstevigen door middel van extra balken. Deze eerste verdieping was gebouwd door een van de huurders in het verleden, en daar hebben in het verleden hele zware machines gestaan die het doorzakken hebben veroorzaakt.

Het plan was om het plafond te voorzien van OSB plaat maar we zijn hier dus vanaf gestapt om het extra gewicht te beperken.

Dan was er ook het probleem met de betonnen vloerplaten, die zijn er niet goed in gelegd waardoor ze onderling in hoogte verschillen. Dat hebben we dus mooi op kunnen lossen met de OSB platen die bedoeld waren voor het plafond. De speling hebben we opgevuld met groene isolatie onder de platen.



De volgende stappen:


  • Het schilderen van de wanden (mat zwart)
  • Tapijt tegels op de vloer
  • Plafond speaker bevestigings punten maken
  • Zwart doek spannen op het plafond
  • Afwerken van de stroom punten

Voor de stroom punten heb ik gekozen voor 2 aparte groepen, 1 voor de projector en 1 voor de audio set. Ik heb gekozen voor een mooie betaalbare kabel van Ronald (zie foto) en daarbij 2 Siemens Sitor zekering houders van Kemp met bijhorende zekeringen. Plus een mooie Furutech WCD.

In de meter kast wordt alles gewoon aangesloten volgens de regels en heb daarbij de nodige adviezen gekregen van Kjelt (Kjelt nogmaals bij deze dank!). Er zit daar namelijk 3 fasen en deze laat ik achter een aparte hoofdschakelaar/groepen kast monteren voor mijn ruimte.

In de tussen tijd is het wachten op mijn 2 demo schermen van Hollywood Zuhause en mijn gemodificeerde Marantz AV 8802 plus projector.

De volgende stap is de eerste akoestische meting en advies van Toine Dingemans (Sound Scapes) en de nodige aanpassingen die daaruit zullen volgen.

Kortom een hoop werk maar erg leuk om te doen en te ervaren, en ik krijg alleen maar meer waardering voor mensen zoals Htip "Chamber of Dreams" en  Jean Sibelius met de "Confidence Mansion" die er ook nog eens een prachtige ruimte van hebben gemaakt in tegenstelling tot mijn ruimte die zo weinig mogelijk mag kosten.







Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

jaco

Als de acoustiek maar net zo goed is maakt het verder toch niet uit hoe het er uit ziet ?
Uiterlijk is toch persoonlijke smaak, je doet het nooit goed voor iedereen die bij je langs gaat komen.

vik

Inderdaad Jaco.. dat is ook mijn punt.  :thumbs-up: :thumbs-up:


Quote from: jaco on June 27, 2015, 06:49:33
Als de acoustiek maar net zo goed is maakt het verder toch niet uit hoe het er uit ziet ?
Uiterlijk is toch persoonlijke smaak, je doet het nooit goed voor iedereen die bij je langs gaat komen.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

#1554
Gelukkig is er tussendoor ook tijd voor extra leuke dingen, zoals een bezoekje bij een klant met een hele mooie ruimte.

In het bijzonder de Wilson Audio Alexia speakers en de McIntosh MC 1.2KW mono versterkers van 75 kilo per stuk. Daarbij de CM Advance Acoustic MAA 1000 referentie mono versterkers ter vergelijking.


  • CM Denon AVP-A1HDA
  • CM Denon DBT-3313UD
  • CM Denon DVD-A1UD
  • CM Behringer Ultradrive

De Dipole sub was ook een mooie verschijning. Deze is zelf gebouwd door een vriend van de eigenaar van deze ruimte.








Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Geloof het of niet.. er zijn nog steeds mensen die een liefde hebben voor Laser disc spelers. Nou moet ik eerlijk bekennen dat dit wel een hele mooie speler is.  :)

Een Japanse Pioneer HLD-1000 inclusief modificaties.


Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

papaleo

Wauw...,wat een  8) setup  :worship:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

clockwork

Inderdaad een prachtige setUp en ruimte. :inlove:

Mag ik vragen hoe de Mac vergeleek met de CM eindversterker, of is dat een WC-eend vraag?  ;)
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

vik

Absoluut geen "Wij van WC eend..."  :)

In deze prijsklasse en kwaliteit mag je ook wel wat verwachten (€15.500 euro per stuk) en kan je het eerder hebben over verschillen in karakter. De timing van de Advance Acoustic is iets wat beter maar het midden gebied van de McIntosh wat mooier. Deze staan in mijn lijst van persoonlijke favorieten en ben tot op heden nog geen betere orginele versterker tegen gekomen.

Prijstechnisch gezien bieden de Advance mono´s veel meer voordeel, voor minder dan de helft van de nieuwprijs van de Mac's.


Quote from: clockwork on July 19, 2015, 10:31:52
Inderdaad een prachtige setUp en ruimte. :inlove:

Mag ik vragen hoe de Mac vergeleek met de CM eindversterker, of is dat een WC-eend vraag?  ;)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Jefften

Wat een setup staat daar te spelen!
Gigantische center speaker ook.

Vorderingen in je eigen ruimte gaan ook voorspoedig zo te zien?
Projector: JVC NZ8| Proj.Scherm: 152" Screen Excellence 21:9 | Processor: Trinnov Altitude32 | Amp: Mark Levinson 532h & 533h, JBL Synthesis: SDA-8300, JBL Pro SA4-D| Speakers Front: 3x JBL Synthesis SAM1HF/2LF Surround: 4x JBL Synthesis SCL-4 Height: 4x JBL Synthesis SCL-3 Sub: 2x 18" JBL Synthesis S1S-EX | 2x dual 12" JBL Synthesis SSW-2 |Speler: Oppo 205 CM final edition | Apple TV 4K 2017 Cinemike

vik

Ja mooi he!  :)

Eigen ruimte gaat de goede kant op, en zodra alles klaar is zal ik dit uiteraard melden.




Quote from: Jefften on July 26, 2015, 12:02:39
Wat een setup staat daar te spelen!
Gigantische center speaker ook.

Vorderingen in je eigen ruimte gaan ook voorspoedig zo te zien?
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Masterkale

Vrijdag een Marantz AV8802 gekocht van Alex, dit was gelijk een goed moment om te kijken wat nou de verschillen zijn tussen de Av8801CM en de Av8802.
Ik heb wat testen gedaan met Atmos demo`s  (zonder Atmos)
De film Fury, Batman en wat muziek in verschillende bitrates.

Beide units heb ik getest in direct mode. De 8801 Cinemike unit had ik hier ook altijd op staan. Wel heb ik nog de audyssey getest van de 8802 om te kijken welke voordelen hiermee te behalen zijn.
Audyssey zelf zonder dynamic equalizer is hetzelfde als een auto zonder wielen. Dus deze heb ik ook aangezet.

Wat mij opviel, hoe lager de bitrate des te minder verschil je hoort tussen beide units.

Mijn eerste CD van Gabriele Rios getest en het stemgeluid en plaatsing zijn bij het nummer Gold op beide units bijna hetzelfde in het begin van het nummer. Op het moment dat de instrumenten verdeeld moeten worden dan is de CM versie beter. Plaatsing is preciezer en creeert dus ook meer diepte en beleving. Zet ik op de Av8802 de audyssey aan dan wordt de plaatsing alleen maar slechter en vlakker.

Exotic dances 88Khz. Qua druk hebben beide units net zoveel in huis. Hier weer een dieptebeeld en plaatsingverhaal wat bij de 8802 iets minder is. Met audyssey klinkt dit nog vlakker op de 8802

Atmos demo`s. De bass lijkt meer volume te hebben op de AV8801, op de Av8802 pakt het bij mij wat beter uit omdat ik een 32Hz probleem heb in mijn woonkamer. Duidelijk is het verschil te horen bij het racewagen fragment. De CM vult hier heel de woonkamer de 8802 blijft hier behoorlijk achter. Zet ik de audyssey aan dat wordt de 8802 wel een stuk beter dan op direct mode.... Basstonen worden versterkt en achter begint een stuk harder te spelen, de ruimte wordt gevuld het is een leuke beleving maar anders..... een persoonlijke smaak en voorkeur denk ik.

Fury, De stemmen klinken op de CM versie voller en hebben meer eigen stemgeluid. Weer de surround bubble die wat beter is op de Cm versie. Met audyssey aan op de 8802 hoor je de achtergrond effecten beter omdat achter gewoon harder gaat spelen. Alleen de impact van kogels etc lijken wat directielozer dan op direct mode op de 8801.

Wat gewoon opvalt is als audyssey gebruikt wordt in een film dan lijkt de 8802 iets meer informatie weer te geven, maar zet je de dynamic equaliser uit dan stelt dit niks meer voor. De 8801 CM versie heb ik zelf eigenlijk nooit goed getest met een audyssey aan dus een vergelijking maken hierin is eigenlijk ook niet te doen.

Op direct mode is de 8801CM duidelijk de winnaar.
De 8802 met audyssey komt met films goed uit de bus maar met muziek is het totaal geen toevoeging.
De 8801CM met audyssey heb ik in het begin ooit getest en ik weet dat de beleving nog wat heftiger was als deze aan stond, maar dit was per film ook erg verschillend. Later ging ik mij storen aan het harde back surround geluid wat gewoon in verhouding te hard stond (ook al had ik nog een extra DB meting gedaan) dus toen ben ik op direct modus verder gegaan en me nooit meer gestoord aan het een of ander.

Vik moet maar eens langskomen net de AV8802 getuned.. Even kijken wat dit gaat brengen..









Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

vik

Leuke review Masterkale. Ik dacht dat de AV 8802 van Alex naar een ander lid was gegaan? Blijkbaar dus naar jou  :yinyang:

De AV 8802 is zeker een mooie vooruitgang t.o.v. de orginele AV 8801, maar heeft nog genoeg zoals de Duitsers het mooi zeggen: "Es gibt noch Luft nach oben"  ...verbeteringen die te halen zijn bij vocalen en stemmen komt ook bij elk nieuw model weer naar voren. Dit alles heeft met filtering en betere stroom voorziening te maken. De druk die de AV 8802 levert is vooruit gegaan en de CM versie gaat ook hierin weer een behoorlijke stap verder. De CM AV 8802 is niet voor niets de nieuwe referentie.

Wat betreft "Dynamic" daar ben ik zo en zo al erg allergisch voor.. in de meeste gevallen lijkt dit zeer indrukwekkend totdat je goed hoort hoe het geluid wordt opgeblazen. Hoewel er zat personen zijn die dit als prettig ervaren en ook wel degelijk afhangt van de ruimte of situatie. Jij hebt dit dus zelf nu ondervonden.

Zodra ik de AV 8802 CM in huis heb kom ik bij je langs!  :thumbs-up:





Quote from: Masterkale on August  9, 2015, 12:34:08
Vrijdag een Marantz AV8802 gekocht van Alex, dit was gelijk een goed moment om te kijken wat nou de verschillen zijn tussen de Av8801CM en de Av8802.
Ik heb wat testen gedaan met Atmos demo`s  (zonder Atmos)
De film Fury, Batman en wat muziek in verschillende bitrates.

Beide units heb ik getest in direct mode. De 8801 Cinemike unit had ik hier ook altijd op staan. Wel heb ik nog de audyssey getest van de 8802 om te kijken welke voordelen hiermee te behalen zijn.
Audyssey zelf zonder dynamic equalizer is hetzelfde als een auto zonder wielen. Dus deze heb ik ook aangezet.

Wat mij opviel, hoe lager de bitrate des te minder verschil je hoort tussen beide units.

Mijn eerste CD van Gabriele Rios getest en het stemgeluid en plaatsing zijn bij het nummer Gold op beide units bijna hetzelfde in het begin van het nummer. Op het moment dat de instrumenten verdeeld moeten worden dan is de CM versie beter. Plaatsing is preciezer en creeert dus ook meer diepte en beleving. Zet ik op de Av8802 de audyssey aan dan wordt de plaatsing alleen maar slechter en vlakker.

Exotic dances 88Khz. Qua druk hebben beide units net zoveel in huis. Hier weer een dieptebeeld en plaatsingverhaal wat bij de 8802 iets minder is. Met audyssey klinkt dit nog vlakker op de 8802

Atmos demo`s. De bass lijkt meer volume te hebben op de AV8801, op de Av8802 pakt het bij mij wat beter uit omdat ik een 32Hz probleem heb in mijn woonkamer. Duidelijk is het verschil te horen bij het racewagen fragment. De CM vult hier heel de woonkamer de 8802 blijft hier behoorlijk achter. Zet ik de audyssey aan dat wordt de 8802 wel een stuk beter dan op direct mode.... Basstonen worden versterkt en achter begint een stuk harder te spelen, de ruimte wordt gevuld het is een leuke beleving maar anders..... een persoonlijke smaak en voorkeur denk ik.

Fury, De stemmen klinken op de CM versie voller en hebben meer eigen stemgeluid. Weer de surround bubble die wat beter is op de Cm versie. Met audyssey aan op de 8802 hoor je de achtergrond effecten beter omdat achter gewoon harder gaat spelen. Alleen de impact van kogels etc lijken wat directielozer dan op direct mode op de 8801.

Wat gewoon opvalt is als audyssey gebruikt wordt in een film dan lijkt de 8802 iets meer informatie weer te geven, maar zet je de dynamic equaliser uit dan stelt dit niks meer voor. De 8801 CM versie heb ik zelf eigenlijk nooit goed getest met een audyssey aan dus een vergelijking maken hierin is eigenlijk ook niet te doen.

Op direct mode is de 8801CM duidelijk de winnaar.
De 8802 met audyssey komt met films goed uit de bus maar met muziek is het totaal geen toevoeging.
De 8801CM met audyssey heb ik in het begin ooit getest en ik weet dat de beleving nog wat heftiger was als deze aan stond, maar dit was per film ook erg verschillend. Later ging ik mij storen aan het harde back surround geluid wat gewoon in verhouding te hard stond (ook al had ik nog een extra DB meting gedaan) dus toen ben ik op direct modus verder gegaan en me nooit meer gestoord aan het een of ander.

Vik moet maar eens langskomen net de AV8802 getuned.. Even kijken wat dit gaat brengen..


Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

peterbig

#1563
Hi allemaal,
Afgelopen week, na uitvoerig overleg met Vik de marantz UD7007 besteld. Een met het meest complete sausje wat CM beschikbaar heeft. Ben onlangs van Denon naar Marantz geswitched,maar had nog de normale dbt3313.
Nu is ook voor het oog alles in lijn.
Ben nu benieuw naar het resultaat. Hopelijk gaat het mooi vol klinken, want de geldbuidel is leeg ;D.

Ik zal later wel even een kleine review geven :tongue2:

Gr. Peter

vik

Plus de modificatie voor je 2 Monitor Audio Gold GXW15 subs  :)


Quote from: peterbig on August 29, 2015, 15:01:51
Hi allemaal,
Afgelopen week, na uitvoerig overleg met Vik de marantz UD7007 besteld. Een met het meest complete sausje wat CM beschikbaar heeft. Ben onlangs van Denon naar Marantz geswitched,maar had nog de normale dbt3313.
Nu is ook voor het oog alles in lijn.
Ben nu benieuw naar het resultaat. Hopelijk gaat het mooi vol klinken, want de geldbuidel is leeg ;D.

Ik zal later wel even een kleine review geven :tongue2:

Gr. Peter
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

home@the movies

Een een woordje van dank en wat info van mijn kant na een bezoek op de Ifa stand bij Michael van CineMike

QuoteNet terug van een lange en behoorlijk vermoeiende werkdag op de Ifa, maar wel genoten van alles wat we hebben kunnen doen.
Een bijzonder aangename ontmoeting gehad met Michael Schiffers van het bedrijf CineMike, u allen vermoedelijke welbekend via forumgenoot Vik.
Ik had Vik gisteren een mailtje gestuurd met de vraag of hij even wou informeren of Michael tijd kon vrijmaken voor ons, aangezien zij met CineMike de booth van JVC hebben ingericht waren het 2 vliegen in één klap. Vik heeft dit zeer snel voor ons geregeld, waarvoor dank  :worship:

Nu ben ik altijd zeer erg terughoudend als het gaat over aanpassingen en dergelijke, ik ben zeer zeker geen "believer" in magische kabels en andere "vudu stuff"  ;D
De CineMike hardware modificaties zijn echter een ander paar mouwen,van wat ik in de JVC booth heb gehoord was ik zeer erg onder de indruk, en dat is nog zwak uitgedrukt. je weet in principe dat je op een beurs zelden een referentie demo mag verwachten. De omstandigheden lenen zich daar niet toe en dat is niet meer dan logisch, maar wat ik daar hoorde was van een absolute top kwaliteit en dat met een niet echt bijzonder speciale set.

Ik was dusdanig onder de indruk dat ik Michael heb gevraagd om deel te nemen aan ons Cinedream Home Cinema event op 31 Oktober en 1 November. Hij was absoluut enthousiast en bij deze hebben we er dus een fraaie deelnemer bij, ik nodig iedereen uit om even alle vooroordelen opzij te zetten en te komen luisteren.

vik

Jij bedankt Werner!  :thumbs-up:

Quote from: home@the movies on September  4, 2015, 23:18:49
Een een woordje van dank en wat info van mijn kant na een bezoek op de Ifa stand bij Michael van CineMike
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Masterkale

Quote from: home@the movies on September  4, 2015, 23:18:49
Een een woordje van dank en wat info van mijn kant na een bezoek op de Ifa stand bij Michael van CineMike

Ik heb nog een leuke CM av8801 te koop. Om mee te beginnen erg goed voor weinig ;) 
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

home@the movies

#1568
Ook hier nog even een linkje naar onze reportage over de IFA in Berlijn, het interview met Michael van CineMike staat op het einde van de video.
https://www.youtube.com/watch?v=-Pnl2e9hVHo&feature=youtu.be
Gr
Werner

peterbig

Quote from: home@the movies on September 13, 2015, 16:49:39
Ook hier nog even een linkje naar onze reportage over de IFA in Berlijn, het interview met Michael van CineMike staat op het einde van de video.

Gr
Werner

ik zie geen linkje??

home@the movies


peterbig

Mooi filmpje!

ben erg benieuwd naar het resultaat? maar zal dat binnenkort kunnen ervaren  :clapping: :clapping:

vik

Top dank je Werner. Leuk filmpje  ^^


Quote from: home@the movies on September 13, 2015, 16:49:39
Ook hier nog even een linkje naar onze reportage over de IFA in Berlijn, het interview met Michael van CineMike staat op het einde van de video.
https://www.youtube.com/watch?v=-Pnl2e9hVHo&feature=youtu.be
Gr
Werner
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Erwin.VL

Quote from: peterbig on September 13, 2015, 23:46:55
Mooi filmpje!

Ik wil geen paradepisser spelen, maar een muzikaal hoogtepunt was het toch niet, die achtergrondmuzak.  :devil:
2.0: Mac mini + Amarra Symphony iRC Dirac > Weiss DAC2 > Emotiva XSP-1 > XPA-1 > Jamo R909
5.1: Oppo BDP83SE NuForce > XMC-1 > XPR-5 > B&W CM7/C/1 & REL SW
9.3.4: ruimte in aanbouw met DIYSG Titan LX [LCR] • Cinema 10 Max [6xSurround] • Volt 10 [4xAtmos Top]

peterbig

Quote from: Erwin.VL on September 14, 2015, 22:29:30
Ik wil geen paradepisser spelen, maar een muzikaal hoogtepunt was het toch niet, die achtergrondmuzak.  :devil:

Ik geloof niet dat het direct over de muziek ging O0