CineMike: de stap naar de Final Edition tuning van de Lumagen Radiance Pro (Engels)

Started by vik, July 1, 2011, 10:48:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

vik

Op 16 en 17 Augustus is er weer een Hausmesse en dat betekent weer 2 leuke dagen met BBQ en drankjes, gezelligheid en een leuk programma. De Hausmesse is intussen uitgelopen op een meeting point van vrienden en high end freaks maar iedereen is natuurlijk welkom. Het eten en drinken is gratis.

Volgens vele bezoekers van de HighEnd München 2014 show die bekend staat als 1 van de grootste shows ter wereld, is de CineMike demo het mooiste wat deze mensen hebben ervaren en dat is een groot compliment. 











Het programma:

- die Cinemike getunten Aurum Titan VIII, Vulkan VIIIr, Titan Base an unserer Referenzelektronik
- die neuen KEF Referenz 5 Lautsprecher
- das Infitec 3D System komplett Cinemike optimiert mit 2 JVC X500
- hochwertige Surroundsets von KEF, Aurum, Tannoy, Cabasse, Monitor Audio
- die neue Hollywoodscreens Cadre² Reference manuell maskierbar
- die Cinemike Marantz AV8801als aktuelle Referenzvorstufe
- den Marantz UD7007 jetzt auch mit Tuning der analogen XLR Ausgänge für hochwertige Stereolösungen

und vieles mehr....





Bij eventueel interesse wil ik jullie vragen om dit svp op tijd aan te geven via de mail: [email protected] of pm of telefoon.

Het adres:

Clara-Viebig-Str. 38
52152 Simmerath-Lammersdorf (vlakbij Aachen net over de grens)

http://www.cinemike.de/KONTAKT.aspx

Het lijkt me erg leuk om deze ervaring met andere forum leden te delen en weer wat nieuwe leden te ontmoeten :)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

HTip

Leuk dat de op mijn verzoek ontwikkelde XLR-tuning van de UD-7007 ook in het programma is opgenomen :)

Trouwens, misschien kan je deze uitnodiging ook in je sponsortopic plaatsen ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

vik

Jazeker.. en deze moet net zoals de digitale tuning op referentie niveau zijn. Dus die wordt beter als de Oppo spelers.  :)

De uitnodiging staat al in het sponsor topic bedankt voor de tip.  ;)


Quote from: HTip on July  7, 2014, 11:15:09
Leuk dat de op mijn verzoek ontwikkelde XLR-tuning van de UD-7007 ook in het programma is opgenomen :)

Trouwens, misschien kan je deze uitnodiging ook in je sponsortopic plaatsen ;)


Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

HTip

Quote from: HTip on May  8, 2014, 19:14:43
Ik heb gisteravond de knoop doorgehakt en de UD-7007CM met XLR-tuning besteld :pompom: Tevens heeft vik voor mij geregeld dat Mike ook een kabel, de John van Gent Reference Plus XLR (hele mond vol ;)) die ik kan overnemen van forumgenoot LP :thumbs-up:, voor mij ombouwt van rhodium naar gouden connectors. Het zal nog even duren, want Mike heeft het druk (logisch als je zo'n goede producten levert), maar ik heb geen haast.

Wordt vervolgd...
Gisteren was het zover... vik kwam de UD-7007 en JvG XLR kabel brengen. Afijn, bijna 12 uur later :o ging vik weer naar huis. De dag was weer omgevlogen en we hebben van elke seconde genoten. Wat een prachtmachine heeft Cinemike gemaakt. En dan te bedenken dat alles nog moet inspelen (geen discussie hierover a.u.b.) wat nu op dit moment volop in gang is.

vik, bedankt voor het brengen en de heerlijke dag met prachtig beeld en geluid. Het was weer supergezellig! :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

papaleo

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

HTip

Quote from: papaleo on July 20, 2014, 11:50:29
Super... :worship:
Feli... met al dat moois  8)
Dank je! Jij ook met die prachtige Sony 4K-projector O0
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

vik

Graag gedaan Philip!  :pompom:



Quote from: HTip on July 20, 2014, 10:37:50
Gisteren was het zover... vik kwam de UD-7007 en JvG XLR kabel brengen. Afijn, bijna 12 uur later :o ging vik weer naar huis. De dag was weer omgevlogen en we hebben van elke seconde genoten. Wat een prachtmachine heeft Cinemike gemaakt. En dan te bedenken dat alles nog moet inspelen (geen discussie hierover a.u.b.) wat nu op dit moment volop in gang is.

vik, bedankt voor het brengen en de heerlijke dag met prachtig beeld en geluid. Het was weer supergezellig! :pompom:
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Bij interesse kan ik nu een volledige set aanbieden voor een thuis demo:


  • Advance Acoustic MAA 406 (stereo versterker)
  • Denon DBT-3313 Blu ray speler (Reference)
  • Marantz AV 8801 processor (in de laatste versie)
  • Marantz MM 8077 5 kanaals versie met 2 kanalen in brug (multichannel eindversterker)
  • Marantz UD 7007 Blu ray speler (Reference)
  • Oppo 95+analoge XLR tuning

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Voor deze klant heeft CineMike een CM Denon POA-A1HD eindversterker zwart laten maken zodat deze matched met de Marantz CM AV 8801.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Maro

Very nice zeg  :worship: ..snap al jaren niet waarom Denon niet met zwarte high End componenten komt. Was anders misschien in de toekomst wel weer naar Denon gegaan maar dat zilver heh... :nopompom:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

danielo

Quote from: Maro on August  2, 2014, 15:48:29
Very nice zeg  :worship: ..snap al jaren niet waarom Denon niet met zwarte high End componenten komt. Was anders misschien in de toekomst wel weer naar Denon gegaan maar dat zilver heh... :nopompom:

Voor de avp en poa was het iets anders, er waren zwarte van beide alleen waren de silveren/goud voor europa/japan en de zwarte voor de states. Ik heb toen een poging gedaan om zwarte te krijgen (2007/2008) maar moest toch uiteindelijk ingeven.

Hoe hebben ze dit gedaan de zwarte onderdelen besteld en omgezet ? Gok van niet ziet er anders uit voor mij gevoel.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

vik

Ze hebben de orginele behuizing (Premium Silver) naar een speciaal bedrijf gebracht.  Het ziet er in het echt keurig uit.



Quote from: danielo on August  2, 2014, 16:47:53
Voor de avp en poa was het iets anders, er waren zwarte van beide alleen waren de silveren/goud voor europa/japan en de zwarte voor de states. Ik heb toen een poging gedaan om zwarte te krijgen (2007/2008) maar moest toch uiteindelijk ingeven.

Hoe hebben ze dit gedaan de zwarte onderdelen besteld en omgezet ? Gok van niet ziet er anders uit voor mij gevoel.

Daniel.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

papaleo

#1362
Quote from: vik on August  2, 2014, 13:34:14
Voor deze klant heeft CineMike een CM Denon POA-A1HD eindversterker zwart laten maken zodat deze matched met de Marantz CM AV 8801.

Voor jet eerst dat ik een POA-A1HD in het zwart zie.... 8)echt gaaf in het zwart!
Maakt hem net wat chiquer....
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

vik

Update:

CineMike ontwikkelt momenteel een modificatie voor de Marantz NA-11S1 netwerk audio speler, en vervolgens de Marantz NA- 8005









Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik




Het programma voor aankomend weekend ziet er als volgt uit:



Programmablauf am kommenden Wochenende 16/17.8.2014

Beginn ab 10:00

Kino 1:

10:30 – 12:00:    Stereoforführung der neuen KEF Reference Lautsprecher
12:00 – 13:00:    Endstufenvergleich (die neuen Bryston 7BSST2, Advance Acoustic MAA-1000)
13:00 – 14:00:    Mehrkanalvorführung mit der aktuellen Referenzkette
14:00 – 14:45:    Pause
14:45 – 16:00:    Wo sind mögliche Probleme in einem Heimkinosystem?
                                 - messtechnische Einblicke diverser Probleme
                                 - Wie können die Probleme gefunden werden und wie kann man Sie beheben?
16:00 – 17:00:     Was macht CineMike beim Tunen in den Geräten?
                                  - Praktischer Einblick in ein modifiziertes Gerät mit Erklärungen.

Ab 17:00 – 19:00:  Besichtigung einer Heimkinoinstallation und Testumgebung im benachbartem Ort .
                               Parallel dazu findet im Kino 1 ebenfalls Vorführung statt.

Kino 2:                 Ganztägig 3D Vorführung mit dem Infitec System

Sonntag:

Parallel zur Stereovorführung von 10:30 bis 12:00 bieten wir eine Baustellenbesichtigung eines Kundenkinos im Nachbarort an. Hier wurde nach akustischen Vorgaben gebaut und eine besondere Elektrik verwirklicht. Das Projekt ist zwar noch nicht ganz fertig, aber für viele sicherlich Interessant.
Wir bitten die Interessenten sich ab 10:00 Uhr bei uns in Lammersdorf zu versammeln, damit wir geschlossen dorthin fahren können.




Quote from: vik on July  3, 2014, 12:30:20
Op 16 en 17 Augustus is er weer een Hausmesse en dat betekent weer 2 leuke dagen met BBQ en drankjes, gezelligheid en een leuk programma. De Hausmesse is intussen uitgelopen op een meeting point van vrienden en high end freaks maar iedereen is natuurlijk welkom. Het eten en drinken is gratis.

Volgens vele bezoekers van de HighEnd München 2014 show die bekend staat als 1 van de grootste shows ter wereld, is de CineMike demo het mooiste wat deze mensen hebben ervaren en dat is een groot compliment. 











Het programma:

- die Cinemike getunten Aurum Titan VIII, Vulkan VIIIr, Titan Base an unserer Referenzelektronik
- die neuen KEF Referenz 5 Lautsprecher
- das Infitec 3D System komplett Cinemike optimiert mit 2 JVC X500
- hochwertige Surroundsets von KEF, Aurum, Tannoy, Cabasse, Monitor Audio
- die neue Hollywoodscreens Cadre² Reference manuell maskierbar
- die Cinemike Marantz AV8801als aktuelle Referenzvorstufe
- den Marantz UD7007 jetzt auch mit Tuning der analogen XLR Ausgänge für hochwertige Stereolösungen

und vieles mehr....





Bij eventueel interesse wil ik jullie vragen om dit svp op tijd aan te geven via de mail: [email protected] of pm of telefoon.

Het adres:

Clara-Viebig-Str. 38
52152 Simmerath-Lammersdorf (vlakbij Aachen net over de grens)

http://www.cinemike.de/KONTAKT.aspx

Het lijkt me erg leuk om deze ervaring met andere forum leden te delen en weer wat nieuwe leden te ontmoeten :)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Ik ben erg benieuwd naar de KEF Reference 5..morgen gaan we het meemaken  :)



Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Masterkale

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Maro

Quote from: vik on August 16, 2014, 06:42:15
Ik vind ze wel chique.

Ik vind ze prachtig, wil ik wel eens een keer horen.  :wub:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Xander32

Quote from: vik on August 16, 2014, 06:42:15
Ik vind ze wel chique.
Betreft looks iig. een flinke stap voorwaarst in vergelijk met de voorgaande reference-serie. Wat een gedrochten zijn/waren dat.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

vik

Het zijn ook werkelijk prachtige speakers om te zien in het echt, en naar mijn mening een stuk beter in klank vergeleken met de vorige edities. CineMike heeft de primeur (de eerste set in Duitsland) en de set was nog niet ingespeeld dus dan is het lastig te beoordelen zo nieuw uit de doos. De eerste indrukken zijn positief, mooi afgewerkt en een behoorlijk gewicht van rond de 60 kilo.


Quote from: Maro on August 16, 2014, 07:24:18
Ik vind ze prachtig, wil ik wel eens een keer horen.  :wub:


Quote from: Xander32 on August 16, 2014, 07:39:23
Betreft looks iig. een flinke stap voorwaarst in vergelijk met de voorgaande reference-serie. Wat een gedrochten zijn/waren dat.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Dat klopt! Op beeld gebied gelijkwaardig met Blu ray en dvd, maar soundwise beter.

http://www.cinemike.de/HARDWARE/Denon/DenonDBT3313.aspx

Quote from: DVDmartinDVD on August 19, 2014, 18:13:05
Beter geworden dan de Denon UD-A1? in welk opzicht (beeld en geluid?) Dan ben ik wel héél erg benieuwd.

Martin ik heb je even meegenomen naar mijn topic.  ;)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

HTip

Quote from: vik on August 20, 2014, 07:34:26
Dat klopt! Op beeld gebied gelijkwaardig met Blu ray en dvd, maar soundwise beter.

http://www.cinemike.de/HARDWARE/Denon/DenonDBT3313.aspx

Martin ik heb je even meegenomen naar mijn topic.  ;)
In mijn topic heb ik een leuk stukje leesvoer gezet. Dat mag hier ook niet ontbreken. Goed voor je Duits ;D
http://www.heimkinoverein.de/forum/6-hifi-a-surroundanlagen/14488-cinemike-3313-stufe-2-fordert-den-a1-cm-heraus
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

DVDmartinDVD

In hoeverre wordt de CM modificatie via bitstream weer teniet gedaan? Omdat het geluid dan merendeels weer te niet wordt gedaan door je versterker?

Het beeld wordt ongemoeid gelaten door de directe doorgang van de versterker.

Maar aan de andere kant, gisteravond even naar de verschillen tussen de Primare BD-32 en de Marantz UD-7007 zitten luisteren en kijken met Capt. America 2 en wat mij opviel:

De bas wat de velodyne DD15+ weergeeft is dankzij de Primare veel harder en dieper dan wat de Marantz doorgeeft, en dat verschil is echt groot.
De ruimtelijkheid is ook de Primare een winnaar.

Beeld geeft de Primare een iets beter plaatje, minder ruis en wat vloeiender, qua scherpte niet zo veel verschil.

In geluid zijn de verschillen groter dan in beeld.

Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

vik

Al onze spelers worden het meest gebruikt d.m.v. bitstream en zelden met PCM dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Je Anthem Dv2 is een mooie pre en prima in staat om een mooi geluid neer te zetten dat hebben we in het verleden al eerder getest.

De Duitse link die Philip heeft gepost, dat zijn wel allemaal klanten met een aparte ruimte, en ze hebben bijna allemaal een CM Denon AVP-A1HDA of andere CM pre-pro incl. eindversterkers en beamers. Die profiteren hierdoor maximaal van de upgrades doordat alles op elkaar is afgestemd.

Bij Philip was het eigenlijk een leuke test om te kijken wat deze speler in zijn set zou kunnen betekenen. Zelfs het beeld profiteert bij het doorlussen van de speler naar de SR 9600> naar de beamer.  En uiteraard ook een beter beeld bij het direct aansluiten op de beamer.  Zijn set is verder niet gemodificeerd maar profiteert uiteraard wel van zijn prachtige akoestische ruimte waar elke verandering meteen opvalt.  Wat Philip meteen opviel was dat hij (even uit mijn hoofd) zo rond de 10 db harder kon spelen met CM UD 7007.

De verschillen die jij hoort en ziet bij jou thuis geeft aan dat jouw set/situatie prima in staat is om de verschillen te ervaren. Jouw Primare is qua beeld ook beter als standaard spelers, en ook dat hebben we toen al ervaren en dat geldt ook voor geluid.

Om te ervaren wat de UD 7007 bij jou zal doen daar is maar een manier voor, en dat is door hem bij jou te testen.


Quote from: DVDmartinDVD on August 20, 2014, 12:46:27
In hoeverre wordt de CM modificatie via bitstream weer teniet gedaan? Omdat het geluid dan merendeels weer te niet wordt gedaan door je versterker?

Het beeld wordt ongemoeid gelaten door de directe doorgang van de versterker.

Maar aan de andere kant, gisteravond even naar de verschillen tussen de Primare BD-32 en de Marantz UD-7007 zitten luisteren en kijken met Capt. America 2 en wat mij opviel:

De bas wat de velodyne DD15+ weergeeft is dankzij de Primare veel harder en dieper dan wat de Marantz doorgeeft, en dat verschil is echt groot.
De ruimtelijkheid is ook de Primare een winnaar.

Beeld geeft de Primare een iets beter plaatje, minder ruis en wat vloeiender, qua scherpte niet zo veel verschil.

In geluid zijn de verschillen groter dan in beeld.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike