CineMike: de stap naar de Final Edition tuning van de Lumagen Radiance Pro (Engels)

Started by vik, July 1, 2011, 10:48:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


skyfox

Bizar... wel héél gaaf. Zou er graag eens een systeem van horen. Hier thuis zou het wel moeten passen als ik gewoon de trapkast ombouw, denk ik 🤣
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Jefften

Afgelopen weekend heb ik het infra bass systeem mogen ervaren op de hausmesse.
Het was inderdaad echt een super ervaring. Maar ook al het andere materiaal wat er in de ruimte werd gepresenteerd was niet misselijk!!

Ik heb echt genoten! 

Helemaal met Terminator 5 kwam het infra bass systeem goed naar voren ( of moet ik naar boven zeggen Victor )

Projector: JVC NZ8| Proj.Scherm: 152" Screen Excellence 21:9 | Processor: Trinnov Altitude32 | Amp: Mark Levinson 532h & 533h, JBL Synthesis: SDA-8300, JBL Pro SA4-D| Speakers Front: 3x JBL Synthesis SAM1HF/2LF Surround: 4x JBL Synthesis SCL-4 Height: 4x JBL Synthesis SCL-3 Sub: 2x 18" JBL Synthesis S1S-EX | 2x dual 12" JBL Synthesis SSW-2 |Speler: Oppo 205 CM final edition | Apple TV 4K 2017 Cinemike

vik

Leuk dat je de moeite hebt genomen om langs te komen Jeffrey.

Zeg maar gerust naar boven  :laugh:

Quote from: Jefften on August 14, 2017, 20:26:04
Afgelopen weekend heb ik het infra bass systeem mogen ervaren op de hausmesse.
Het was inderdaad echt een super ervaring. Maar ook al het andere materiaal wat er in de ruimte werd gepresenteerd was niet misselijk!!

Ik heb echt genoten! 

Helemaal met Terminator 5 kwam het infra bass systeem goed naar voren ( of moet ik naar boven zeggen Victor )
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Remco

Quote from: vik on August 26, 2017, 09:18:05
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=164887.0

Ik heb deze Oppo ingeruild gekregen. Prachtige speler en werkelijk in nieuwstaat.

En ik heb deze Oppo BDP-95 Cinemike met de hoogste tuning inmiddels spelen ;).

Viktor stond gisteren einde middag voor de deur met deze in nieuwstaat verkerende Oppo inclusief alle toebehoren en het toch wel bijzondere (althans vind ik ;)) Cinemike certificaat . Viktor heeft deze speler gisteren geïnstalleerd in mijn HT ruimte. Hij nam de tijd om met behulp van een test Bluray de settings af te stemmen op mijn JVC die ik ook bij hem heb gekocht begin van dit jaar. Alleen wat aanpassingen gedaan aan de helderheid en het contrast waarna wij een aantal filmfragmenten hebben bekeken. We hebben diverse titels de revue laten passeren waaronder (de ik mag wel zeggen van ons beiden favoriete begin scene van) Unbroken. Wat zal ik zeggen.....echt fantastisch. Ik had veel gelezen over de tuning die plaatsvindt in het apparaat en de daarbij toch wel stevige meerprijs, maar daar krijg je dan ook echt wat voor. Ik persoonlijk vind vooral het geluid over HDMI fenomenaal! Enorme dynamiek zonder een enkel spoortje scherpte, lees digitaal randje. Ja, dit is echt goed! Hier kan ik lang naar luisteren op stevig volume zonder moe te worden. De bubble is enorm! Zoals jullie kunnen lezen ben ik er wel tevreden mee ;D en de service die Viktor biedt is top notch!





HT ruimte: Zolder | Sonitus Acoustics |
Versterker/Bron: Marantz SR8012 CM Stufe1 | Oppo UDP-203 CM Stufe2 |
Luidsprekers 5.2.4 : Ascendo The6-P CM | Cabasse Eole-4 | Dual JL Audio E-112 |
Beeld: Sony VPL-VW360ES CM Stufe2 | Screen Excellence Enlightor Neo 108 inch 21x9 |

vik

Hey! Leuk bericht dank je Remco!  ^^

Heel veel plezier met de Oppo en graag gedaan. Je hebt een mooie set bij elkaar.  :thumbs-up:


Quote from: Remco on August 30, 2017, 17:02:47
En ik heb deze Oppo BDP-95 Cinemike met de hoogste tuning inmiddels spelen ;).

Viktor stond gisteren einde middag voor de deur met deze in nieuwstaat verkerende Oppo inclusief alle toebehoren en het toch wel bijzondere (althans vind ik ;)) Cinemike certificaat . Viktor heeft deze speler gisteren geïnstalleerd in mijn HT ruimte. Hij nam de tijd om met behulp van een test Bluray de settings af te stemmen op mijn JVC die ik ook bij hem heb gekocht begin van dit jaar. Alleen wat aanpassingen gedaan aan de helderheid en het contrast waarna wij een aantal filmfragmenten hebben bekeken. We hebben diverse titels de revue laten passeren waaronder (de ik mag wel zeggen van ons beiden favoriete begin scene van) Unbroken. Wat zal ik zeggen.....echt fantastisch. Ik had veel gelezen over de tuning die plaatsvindt in het apparaat en de daarbij toch wel stevige meerprijs, maar daar krijg je dan ook echt wat voor. Ik persoonlijk vind vooral het geluid over HDMI fenomenaal! Enorme dynamiek zonder een enkel spoortje scherpte, lees digitaal randje. Ja, dit is echt goed! Hier kan ik lang naar luisteren op stevig volume zonder moe te worden. De bubble is enorm! Zoals jullie kunnen lezen ben ik er wel tevreden mee ;D en de service die Viktor biedt is top notch!
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

De ontwikkeling van de "Ultimate" tuning voor de Oppo 203-205 nadert de laatste fase. Dit wordt onze beste Blu ray speler die we ooit hebben ontwikkeld!!  Daarbij is Oppo 203-205 gekozen als basis.

Een groot onderdeel van de "Ultimate" tuning is het vervangen van een aantal clock's op het mainboard. Die dragen bij aan een verbetering in beeld en geluid. Van essentieel belang bij het vervangen van de clock's is dat deze direct worden gemonteerd op de orginele positie van de orginele versies. Op deze manier behoud je de kortste signaal wegen zonder de negatieve invloeden van een extern pcb board.

De CineMike Oppo UDP-205 is ook uitstekend te gebruiken als stereo pre-amp, en uiteraard als processor voor Home theater doeleinden.

Een demo is mogelijk op zeer kort termijn. Ook voor een demo in eigen set en omgeving.

Prijs informatie volgt zo snel mogelijk!






Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Op zeer kort termijn komt er in Den Bosch een CineMike Sony VPL-VW360ES te hangen, samen met de Ultimate Oppo UDP-205 en laatste upgrade van de Marantz AV 8802A CineMike versie.

Dat gaat een unieke belevenis worden en ik zal ook weer een film weekend gaan presenteren in November.

Meer info volgt!
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

HTip

Spannende tijden Viktor! Dat wordt weer een belevenis voor de gelukkigen die een plaatsje kunnen bemachtigen :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

vik

Inderdaad  :)

Mijn 360 is binnen en morgen ga ik ook een klant blij maken met een 260.

Het is even wachten op een onderdeel voor mijn beugel, dan even een weekje kijken met de orginele Sony en dan gaat hij naar richting Aachen  :hehe:

Ik wil het weekend plannen voor November.



Quote from: HTip on October  6, 2017, 07:56:43
Spannende tijden Viktor! Dat wordt weer een belevenis voor de gelukkigen die een plaatsje kunnen bemachtigen :pompom:
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

papaleo

Quote from: vik on October  6, 2017, 12:46:40
Inderdaad  :)

Mijn 360 is binnen...


Heb jij 'm nog eerder dan dat ik 'm thuis heb staan  ;D
Maar jouw exemplaar is nog niet gecalibreerd  :P

Ben benieuwd naar jouw bevindingen  8)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Masterkale

Quote from: vik on October  5, 2017, 23:05:09
Op zeer kort termijn komt er in Den Bosch een CineMike Sony VPL-VW360ES te hangen, samen met de Ultimate Oppo UDP-205 en laatste upgrade van de Marantz AV 8802A CineMike versie.

Dat gaan een unieke belevenis worden en ik zal ook weer een film weekend gaan presenteren in November.

Meer info volgt!

Goed nieuws! Kom maar op met de oppo :-)
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

vik

Jij bent in goede handen bij Werner daar maak ik mij geen zorgen om  :tounge:

Quote from: papaleo on October  6, 2017, 13:18:13
Heb jij 'm nog eerder dan dat ik 'm thuis heb staan  ;D
Maar jouw exemplaar is nog niet gecalibreerd  :P

Ben benieuwd naar jouw bevindingen  8)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Je hoort het Tom en Mike geeft nog een show in November.

Daar is ook de nieuwe Sony VPL-VW760 te zien en je bent van harte welkom.

Quote from: Masterkale on October  6, 2017, 15:42:43
Goed nieuws! Kom maar op met de oppo :-)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Ergens nog een plekje vrij op 2 & 3 December? We zouden het leuk vinden als je komt!

Aankondiging van het CineMike Winter Event
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

De opstellingen van het CineMike Winter Event zijn bekend:

Het winter Event wordt verdeeld over 5 verschillende ruimtes waarvan 2 nieuwe ruimtes:

Dit maal is er ook de aandacht besteed aan "In-Wall & In-ceiling" luidspreker oplossingen (Atmos)
Een prachtige CineMike OLED Panasonic televisie plus het productie model van de Sony VPL-VW 760ES laser projector en meer.

We zijn uiteraard ook niet vies van een beetje korting  ;)

Kino 1:

Oppo UDP-205 CM Ultimate Edition
Marantz AV 8802A CM Ultimate Edition
Sony VPL-VW 5000ES laser projector CM Edition
Stewart Vistascope 4.30m Studiotek 100 21:9
Moovia Berlin Home Cinema seating
Advance Acoustic X-A 1200 Mono versterkers CM edition
Aurum Titan 9, Titan Base 9 & Vulkan 9 luidsprekers
CM Edition T1800 Subwoofer & Custom Infra Bass System

Kino 2:

Sony VPL-VW760 ES laser projector
Dali Rubicon CM Edition luidsprekers
Marantz AV 7704 processor CM Edition
JVC DLA Z1 laser projector CM Edition op een Stewart CIMA 3.10m Neve 21:9 projectie scherm
CM Edition T1800 Subwoofer

Kino 3:

Sony VPL-VW360ES projector CM Edition
Stewart Phantom projectie scherm
Quadral Platinum M + Surround Set
Moovia Ibiza Home Theater meubel
Artnovion acoustische Panelen

Kino 4: (nieuwe ruimte)

JVC DLA-X5900 projector CM Edition
KEF R-Atmos luidsprekers
Arcam AVR-850 receiver & UDP-411 blu ray speler
Stewart Screen Firehawk Electric Screen

Kino 5: (nieuwe ruimte)

Panasonic TX-55EZW954 Oled CM Edition
Dali Phantom S-180 luidsprekers (In-Wall & In-ceiling)
KEF THX Extreme Home Theatre CI Series luidsprekers (In-Wall & In-ceiling)
Marantz SR7012 receiver CM Edition
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Aangeboden een zeer fraaie CineMike Marantz NA 11S1 netwerk speler. Misschien dat ik er iemand blij mee kan maken  ;)

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=166076.0
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Cobraatje

Voor wie geïnteresseerd is, volgt hieronder mijn indruk van CineMike ;).

Sinds kort ben ik bijna volledig gecinemiked.
Mijn set is nu de Denon AVR-X7200WA Stufe 4 met de Oppo 93 Ultimate.

CineMike had al langer mijn interesse, maar ik was sceptisch.
Wel eens van andere modificeerders apparaten gehoord en dat was zeker niet altijd een verbetering.

Toen een tijd geleden een forumgenoot zijn Oppo 93 CM voor een zeer nette prijs aanbood, deze gekocht om te zien of CM echt wat was.
Een 1080p bluray die ik dubbel heb blind vergeleken met mijn toenmalige Panasonic UB900, die upscaled naar 4K. Tv was de Panasonic 65CX800.
Schakelen via mijn toenmalige Marantz AV7702mkII ging binnen 2 seconden en ik pikte Oppo eruit als beter beeld gevend.
Qua geluid waren de verschillen groter. Met de Oppo was de spraak duidelijk beter, meer detaillering en betere surround bubble. Ik heb via db meter beide ingangen waar ik de Oppo en Pana had aangesloten gelijk gezet. Ik weet dat is niet helemaal hoe het hoort.

Onlangs zag ik de Denon AVR-X7200WA CM Stufe 4 te koop staan.
Even getwijfeld over de aankoop, het is toch een hap geld en de Marantz AV7702mkII/MM8077 combi beviel eigenlijk prima.
Maar toen de verkoper mij de Denon gunde voor een nette prijs, toch tot aankoop overgegaan.
Ik schrok van het verschil met de zeker toch niet slechte Marantz AV7702mkII.
Met film een duidelijke verbetering tav de Marantz. Betere bubble, detaillering, duidelijkere spraak.
Maar vooral met muziek vallen de verschillen erg op. Het lijkt of je van luisteren in de zaal, nu op het podium staat. Er is nu een bepaalde rust, detaillering en muzikaliteit in de muziek.

Masterkale

Quote from: Cobraatje on November 25, 2017, 12:24:40
Voor wie geïnteresseerd is, volgt hieronder mijn indruk van CineMike ;).

Sinds kort ben ik bijna volledig gecinemiked.
Mijn set is nu de Denon AVR-X7200WA Stufe 4 met de Oppo 93 Ultimate.

CineMike had al langer mijn interesse, maar ik was sceptisch.
Wel eens van andere modificeerders apparaten gehoord en dat was zeker niet altijd een verbetering.

Toen een tijd geleden een forumgenoot zijn Oppo 93 CM voor een zeer nette prijs aanbood, deze gekocht om te zien of CM echt wat was.
Een 1080p bluray die ik dubbel heb blind vergeleken met mijn toenmalige Panasonic UB900, die upscaled naar 4K. Tv was de Panasonic 65CX800.
Schakelen via mijn toenmalige Marantz AV7702mkII ging binnen 2 seconden en ik pikte Oppo eruit als beter beeld gevend.
Qua geluid waren de verschillen groter. Met de Oppo was de spraak duidelijk beter, meer detaillering en betere surround bubble. Ik heb via db meter beide ingangen waar ik de Oppo en Pana had aangesloten gelijk gezet. Ik weet dat is niet helemaal hoe het hoort.

Onlangs zag ik de Denon AVR-X7200WA CM Stufe 4 te koop staan.
Even getwijfeld over de aankoop, het is toch een hap geld en de Marantz AV7702mkII/MM8077 combi beviel eigenlijk prima.
Maar toen de verkoper mij de Denon gunde voor een nette prijs, toch tot aankoop overgegaan.
Ik schrok van het verschil met de zeker toch niet slechte Marantz AV7702mkII.
Met film een duidelijke verbetering tav de Marantz. Betere bubble, detaillering, duidelijkere spraak.
Maar vooral met muziek vallen de verschillen erg op. Het lijkt of je van luisteren in de zaal, nu op het podium staat. Er is nu een bepaalde rust, detaillering en muzikaliteit in de muziek.

Join the club! Leuke upgrade.
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

Shoalinmonk

Super! Leuk om te lezen...
En heel herkenbaar. Vooral de stemmen kan ik zeer zeker beamen. Bubbel ook hoor, maar meest bijzondere wat ik merkte was inderdaad de vocals. Echt heerlijk zuiver, duidelijk en geplaatst, bij een goede bron een genot om keer op keer weer te ervaren.

Met name wanneer er in het Engels gezongen wordt kon ik voordat het omgetoverd was door Cinemike dit vaak niet verstaan.
Nu na de mods, perfect, zeer perfect zelfs !

Geniet ervan Cobra!
Cinemike Marantz AV7702 mkII 'voll Stufe' ~ 2x MM8077: 1x Cinemike 'voll Stufe und Brucking' ~ Cinemike Marantz UD7007 'voll Stufe', Cinemike Zappiti Reference,  Cinemike Sony x800m2, Qnap TVS 673e 64gb, Monitor Audio Platinum: PL200II, PLC150II, PL100, PLICII, JL Audio F113v2, JVC NZ7, Philips 65PUK7120, in de tuin: Marantz M-CR511, Monitor Audio Climate 80

Cobraatje

Dank heren!
Genieten lukt zeker :music:

Ik ben eerst wel tevreden nu.
Ik heb een rits aan HT-versterkers gehad, o.a. Denon 4310, Emotiva XMC-1, Marantz AV8801, AV7702mkII en de Denon CM is duidelijk het best klinkend.
Enige wat ik nog ga doen, omdat ik het gebruikersgemak van de Bluesound Node 2 niet wil missen, is dat ik op termijn een CineMike Node 2 met de Denon gaan vergelijken.

Masterkale

Quote from: Cobraatje on November 26, 2017, 11:04:27
Dank heren!
Genieten lukt zeker :music:

Ik ben eerst wel tevreden nu.
Ik heb een rits aan HT-versterkers gehad, o.a. Denon 4310, Emotiva XMC-1, Marantz AV8801, AV7702mkII en de Denon CM is duidelijk het best klinkend.
Enige wat ik nog ga doen, omdat ik het gebruikersgemak van de Bluesound Node 2 niet wil missen, is dat ik op termijn een CineMike Node 2 met de Denon gaan vergelijken.

Grappig... Ik heb zelf ook de denon 4310, marantz av8801  gehad. Daarna de 8801 cinemike versie.
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch