Author Topic: Srpski Film  (Read 4436 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Reinbo!

• member
  • Trade Count: (0)
  • I love the HTforum
Srpski Film
« on: August 1, 2010, 13:14:48 »
Dit moet een van de top shockers zijn. Een servische film die Matryrs doet verbleken. Staat hoog op mijn to see lijst, maar er is nog geen release datum bekend. Draait enkel op wat festivals en is natuurlijk op internet te zien. Ik zelf wacht wel tot ik 'm ergens in het groot kan zien. Maakt me niet uit of het de bios of thuis is.

Offline Xstream

• HT forum legend group
Re: Srpski Film
« Reply #1 on: August 1, 2010, 15:40:09 »
Hoe spreek je dat uit?
Woon :: Emotiva XDA-1/UPA-2 :: Monitor Audio BX2 :: Pana 42PV60 :: HT ruimte :: Emotiva XDA-1/UMC-1/XPA-5 :: Monitor Audio RX6/RXC/RXFX :: REL Stadium III ::  Epson TW9000W :: Pana 50VT30 :: Dune Smart D1 :: Pana BDT-310 :: SB Touch :: Logitech Harmony 900 :: Mobiel :: iAudio J3 :: SansaClip+ (Rockboxed) :: iPod Nano (V6) :: Shure SE535 :: Phonak Audeo PFE232 :: SGS II :: Werkkamer :: PC i7 Desktop :: Macbook Pro 2011 :: Synology DS1511+ :: AudioEngine A5

Offline celerontje

• Een digitale klok tikt niet, ook niet thuis!
  • HT forum donateur
  • The ultimate HT Forum elite group
  • Don't underestimate the gravity...
« Reply #2 on: August 1, 2010, 15:42:07 »
sssss-rrrrrup-ski? ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Offline Reinbo!

• member
  • I love the HTforum
« Reply #3 on: August 1, 2010, 18:01:04 »
Hoe spreek je dat uit?

Serpski film: Een Servische film.

Offline clicquot

• HT forum donateur
  • full member
  • If you pay peanuts, you get monkeys...
« Reply #4 on: August 18, 2010, 15:50:49 »
Dit moet een van de top shockers zijn. Een servische film die Matryrs doet verbleken. Staat hoog op mijn to see lijst, maar er is nog geen release datum bekend. Draait enkel op wat festivals en is natuurlijk op internet te zien. Ik zelf wacht wel tot ik 'm ergens in het groot kan zien. Maakt me niet uit of het de bios of thuis is.

Ok, het zal wel weer een film om te vergeten zijn, maar "hoog op mijn to see lijst"... ??? heb een trailer gezien, pfff, alleen al de gedachte doet mij kotsen... hoe wil je daar dan nog naar kijken vraag ik me af of zeggen staat hoog om m'n lijstje?  :baaa:

Offline addy

• HT forum donateur
  • senior member
  • Trade Count: (+1)
  • Geen gedoe.
« Reply #5 on: August 18, 2010, 16:43:19 »
Servisch, ja dat volk heb wat horror uitgehaald in de oorlog, niet eens zo lang geleden.

Offline PHiX

• member
« Reply #6 on: October 18, 2010, 23:38:27 »
Ik had de film "ergens vandaan geplukt" om te zien wat de hype precies inhield. Er snel even doorheen gefastforward om vast te stellen dat ik niet de behoefte heb om de hele film te zien. Beetje te als je het mij vraagt.
Panasonic P55VT30 | NAD c390dd | Audio Physic Tempo 25 | Squeezebox 3

Offline xystus

• Junior member
  • **
« Reply #7 on: July 18, 2011, 23:21:07 »
Tsja.. ben stiekem ook wel benieuwd naar deze film. Heb "Martyrs" gezien en dat is echt een gruwelijke film; maar wél functionele beelden v. gruwelijkheden (in mijn optiek dan).

Deze film zou daar zwaar overheen gaan.. dus ben ergens ook een beetje huiverig om em te gaan kijken  :eh:

Offline johnhifi

• Instant karma's gonna get you!
  • senior member
  • Trade Count: (+4)
« Reply #8 on: July 20, 2011, 19:44:34 »
Niet te vergelijken. Martyrs was een intelligente film en dit is gewoon flauwekul.

Of mis ik de grote boodschap?
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

Offline AnubisNefer

• senior member
  • Trade Count: (+10)
  • Never without music
« Reply #9 on: July 21, 2011, 11:56:32 »
Niet te vergelijken. Martyrs was een intelligente film en dit is gewoon flauwekul.

Nope, gewoon troep.

Uiteraard is het te begrijpen dat er een markt is voor ''anders'' sex, helaas wordt dit ook tentoongesteld. Het De scene met
Show content
de baby
en het eind is gewoon te naar.
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Offline xystus

• Junior member
  • **
« Reply #10 on: July 21, 2011, 18:17:26 »

Hmm.. dat was inderdaad juist wat ik sterk vond aan Martyrs; dat het geen domme horror was, met geweld & splatter om de gore - ik vond het echt functioneel in die film.

Offline celerontje

• Een digitale klok tikt niet, ook niet thuis!
  • HT forum donateur
  • The ultimate HT Forum elite group
  • Don't underestimate the gravity...
« Reply #11 on: July 21, 2011, 18:37:09 »

Een metafoor voor de Servische overheid. (zoiets heeft de regisseur gezegd in een interview)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Offline johnhifi

• Instant karma's gonna get you!
  • senior member
  • Trade Count: (+4)
« Reply #12 on: July 21, 2011, 21:41:06 »
Een metafoor voor de Servische overheid. (zoiets heeft de regisseur gezegd in een interview)

Ik meen me dat te herinneren ja. Was er niet ook een discussie over de vraag of hij dat niet gewoon als excuus aanwendt en het er achteraf bijverzonnen heeft om zijn film 'meerwaarde' en 'diepgang' te geven?
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

ADSLwinkel.nl, klik hier!
POSTCODE HUISNR.
particulier      zakelijk