Johhny Englisch Reborn

Started by Erik, June 29, 2011, 01:21:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

http://www.imdb.com/video/imdb/vi293772313/

Tijd voor een vervolg, deel 1 was geweldig in ieder geval, of deze kan meekomen.....
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Kjelt

Op zich ziet het er wel leuk uit, beetje KungFu Panda ripoff maar goed. Helaas heb ik bij dit soort films een heel korte verzadigingstijd, na een half uur geloof ik het wel.

PioneerT

Gister voorstukje gezien bij captain amerika, lijkt mij wel weer lekker droog, gewoon achterover hangen en genieten.
Pioneer PDP-LX5090 | Pioneer BDP-51FD | Pioneer SC-LX71 | Emotiva XPA-5 | Emotiva ERC-1 | Sony PS3 | XTZ 99.36 | XTZ 99.25 | Emotiva ERD-1 | BK XLS300 |  PlayOn HD Mini | Humax IRHD-5000C | Audioquest Rocket88 | Audioquest CV-4 | Audioquest X2 | Audioquest Sub-A | Emotiva XRCA | W&M HDMI

skyfox

Ik heb het voorfilmpje ook gezien. Heb wel weer zin in een stukje J.E. humor. Het stukej van die sportwagen die een flitspaal kapot schiet in deel 1 kan echter gewoon niet getopt worden!

Zal Natalie Imbruglia weer meedoen?
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

JoBBe

Heb 'm in de bioscoop gezien, viel een beetje tegen. Leukste stukje vond ik persoonlijk een out-take in de aftiteling. Verder diverse elementen uit Austin Powers, al met al wel vermakelijk maar heb ze beter gezien. Als je het eerste deel geweldig vondt moet je deze zeker zien, anders huur 'm een keer als ie op dvd uitkomt oid.
Use the SIPS Luke, use the SIPS....

Kjelt

Quote from: JoBBe on October 17, 2011, 16:25:25
Leukste stukje vond ik persoonlijk een out-take in de aftiteling.
:D

mijavere

ben erg benieuwd naar deze film, heb de trailer gezien en lijkt me weer erg lachen