A Woman’s Nightmare….

Started by twani, June 25, 2011, 16:21:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

twani

Ik ken het begrip pleonasme alleen maar van het groene gras en de ronde cirkel :D

Bij wijze van spreken....

sultankat

Quote from: twani on June 12, 2017, 19:03:10
Ik ken het begrip pleonasme alleen maar van het groene gras en de ronde cirkel :D

Bij wijze van spreken....

Die tweede is een echt pleonasme want een cirkel is altijd rond. Maar of gras altijd groen is............bij mij niet in ieder geval  :(
Quad Artera Play Plus + Quad Artera Stereo eindversterker | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Logitech Squeezebox Touch + Teddy Pardo power supply | Innuos ZENmini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Elipson Futura speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels | Shunyata Research Black Mamba XLR + Chris Cables Van Damme Silver Series Lo-Cap 55 RCA en XLR | Van den Hul Digicoupler | NordOst Odin Gold power cables | Titan Audio powerblocks

twani

Quote from: sultankat on June 13, 2017, 08:07:16
Die tweede is een echt pleonasme want een cirkel is altijd rond. Maar of gras altijd groen is............bij mij niet in ieder geval  :(

Ik kijk überhaupt nooit naar het gras van de buren.

Mijn gras is altijd groen in ieder geval.   :D

Perceptie......

notoxus

Ja idd.
Schoot me een stukje songtekst van soundgarden te binnen.

The grass is always greener
Where the dogs are shitting, oh yeah
:D



Musical Fidelity A1000 | Klipsch Forte III | Sonore Microrendu | Metrum Onyx

twani

Vandaag een flink gedeelte van de dag bezig geweest met het opknappen van het Creaktiv audiorack dat ik in "ex demo conditie" van Bjorn heb mogen overnemen.

Helemaal uit elkaar geweest, krassen weggeschuurd en opnieuw afgelakt met Osmo Hardwax.

Mooi :inlove:

twani

 :inlove:

dre73

Dat ziet er weer prima uit!
Osmo blijft mooi spul! 8)
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

twani

#15207
Quote from: dre73 on June 18, 2017, 22:17:18
Dat ziet er weer prima uit!
Osmo blijft mooi spul! 8)

Jazeker, fijn te verwerken ook :).  Er moeten welhaast tientallen componenten op het rack hebben gestaan. Overal kleine en wat grotere krassen en inkepingen.

Maar eerlijk is eerlijk, ik moest er een zeer faire prijs voor betalen bij BB&G :thumbs-up:

Een paar uurtjes flink schuren in de tuin heeft wonderen gedaan hij is weer als nieuw!

@Bjorn: wederom dank voor het hartelijke ontvangst en ook het mooie meubel. Blij mee :inlove:


Alex Groningen

Prachtig meubel en ook prachtig opgeknapt.

Jij was er wel heel snel bij toen deze in de marktsectie te koop kwam te saan.
Ik had er zelf ook wel belang bij, maar helaas.

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

Quote from: Alex Groningen on June 18, 2017, 23:13:56
Prachtig meubel en ook prachtig opgeknapt.

Jij was er wel heel snel bij toen deze in de marktsectie te koop kwam te saan.
Ik had er zelf ook wel belang bij, maar helaas.

Dank je wel Alex.  Dat was een toevalstreffer :)

twani

Quote from: doorofnight on June 18, 2017, 23:15:14
Elafynoh
Dark Ambient [one]EP



Dat ziet er veelbelovend uit DON.  :thumbs-up:

Wordt morgenavond luisteren, Miss Monica roept me zojuist naar de bedstee toe ivm invallende vermoeidheid en de plicht die morgenochtend vroeg roept... :devil:

30 graden plús, pffff succes allemaal morgenochtend jongens.. :blink:

Staaled

Quote from: twani on June 18, 2017, 21:54:51
Vandaag een flink gedeelte van de dag bezig geweest met het opknappen van het Creaktiv audiorack dat ik in "ex demo conditie" van Bjorn heb mogen overnemen.

Helemaal uit elkaar geweest, krassen weggeschuurd en opnieuw afgelakt met Osmo Hardwax.

Mooi :inlove:
Inderdaad mooi.
Dit type van Creaktiv ( maar ook daarbuiten) blijf ik één van de fraaiste vinden.
Zo modern klassiek. :)

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

twani

 
Quote from: Staaled on June 19, 2017, 09:20:20
Inderdaad mooi.
Dit type van Creaktiv ( maar ook daarbuiten) blijf ik één van de fraaiste vinden.
Zo modern klassiek. :)

Ja klopt... Ik was nooit zo van de rekken maar nu deze beneden in het sousterain staat moet ik toch zeggen dat het rack door materiaalgebruik én design zeker de nodige chique uitstraalt :inlove:

DofN

#15214
Ik vind rekken ronduit lelijk, vooral die zogenaamd audiofiele van steen en metaal.

Het is ook nog eens onzin vanuit het oogpunt van muziekweergave. En zo'n houten rek is best OK tot je er apparaten op zet.. en al die kabels weer ziet. Maar zo als meubel, heel fraai. Mooie kleuren, mooi hout.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

solitaire

Quote from: twani on June 18, 2017, 21:54:51
Vandaag een flink gedeelte van de dag bezig geweest met het opknappen van het Creaktiv audiorack dat ik in "ex demo conditie" van Bjorn heb mogen overnemen.

Helemaal uit elkaar geweest, krassen weggeschuurd en opnieuw afgelakt met Osmo Hardwax.

Mooi :inlove:

Wauw, da's inderdaad supermooi afgewerkt ! Zowiezo ook een mooi meubel.



soli
Hinterm Horizont geht's weiter.

twani

#15216
Quote from: doorofnight on June 19, 2017, 09:48:31
Ik vind rekken ronduit lelijk, vooral die zogenaamd audiofiele van steen en metaal.

Het is ook nog eens onzin vanuit het oogpunt van muziekweergave. En zo'n houten rek is best OK tot je er apparaten op zet.. en al die kabels weer ziet. Maar zo als meubel, heel fraai. Mooie kleuren, mooi hout.

Mee eens hoor. Op z'n gunstigst gaat het iets ánders klinken maar beter.........

Akoestiek is the buzzword, maar hoef ik juist jou niet uit te leggen DON.  Hierin denken wij grotendeels hetzelfde....

En ja, dat gezeik met die kabeltjes in rekken als deze, wie heeft dat zo bedacht zeg...... :devil:

Marco66

Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

twani

Het rack krijgt al langzaam een functie :)

twani

.

Dirk

ik vind ze beide (rack & componenten) mooi, maar op één of andere manier passen ze qua stijl niet bij elkaar...maar dat kan ook aan mij liggen  ;D
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Sirius666

#15221
Bij die componenten staat dat lichte hout (en ook nog eens 2 tinten) m.i. totaal niet.

bmateijsen


Dirk

Quote from: bmateijsen on June 19, 2017, 18:33:40
Erg fraai opgeknapt!

absoluut!  :thumbs-up:
daar heeft 'ie dan weer wel verstand van  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

twani