A Woman’s Nightmare….

Started by twani, June 25, 2011, 16:21:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

twani



128kpbs maar liefst hetgeen voor mij bijna gelijk staat aan highres materiaal :D

Sirius666

Net of dark ambient ambient last heeft van scherpe 's' klanken  ;)

twani

Quote from: Sirius666 on January 15, 2017, 22:41:30
Net of dark ambient ambient last heeft van scherpe 's' klanken  ;)


Dark Ambient niet, mijn set ook niet.

twani


Dura

Ik hoor op mijn set wel dat vergeleken met het streamen van FLACs (wat ik meestal doe)internet radio duidelijk minder zuiver hoog heeft, ook bij Spotify hoor ik dat nog enigszins.
Internet radio hou ik dan ook niet lang vol, met Spotify kan ik wel leven als dat nodig zou zijn.
Nou heb ik ook wel een setje waarop je dat soort zaken goed hoort.
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

Siddartha

#15030
Gelukkig dat ik niet zon set heb... internetradio klinkt in veel gevallen prima.. zelfs 128 kb/s abc lounge radio bijvoorbeeld
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

twani

#15031
Quote from: Siddartha on January 16, 2017, 12:52:25
Gelukkig dat ik niet zon set heb... internetradio klinkt in veel gevallen prima.. zelfs 128 kb/s abc lounge radio bijvoorbeeld

Op het moment dat Spotify en internetradio niet meer om aan te horen zijn op mijn set flikker ik `m de straat op, kssst wegwezen :D

Hoeveel tijd besteedt je nu werkelijk aan het diepzinnig (misschien zelfs wel technisch, brrrr) luisteren naar je set?

Meestentijds staat de set gewoon lekker te spelen zonder er verder heel veel extra energie in te willen stoppen of deze wel op de toppen van zijn kunnen speelt..

Het moet gewoon altijd aangenaam en gemakkelijk in het gehoor liggend spelen, door het gebruiksgemak en aanbod vooral en juíst met Spotify en Webradio!!!

Iedere set die dat niet kan gaat het hier bij mij niet volhouden :nowink: 

En ja, de Naims staan hierom bekend.  Zelden zo'n "easygoing" headunit gehad als de Naim UQ.

Siddartha

Nu is het wel zo dat ik er echt van kan genieten als de muziek mooi klinkt. Maar welke termen he daaraan moet hangen, geen idee. Daar ben ik niet zo goed in. Maar goed, ignorance is bliss zullen we maar zeggen.
Voorts geniet ik ook dagelijks van muziek én het gemak van de apparatuur wat ook zeker mee speelt in een prettige ervaring.
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

twani

Zeker vind ik het belangrijk dat de set goed klinkt.  Gelukkig doe ie dat al vanaf zo'n kwalitatief goede 96kbps :)

Siddartha

Dan heb jij nog een betere set dan ik [emoji1]
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

twani


Siddartha

Of is het hoe slechter de set hoe beter slecht opgenomen dan wel uitgezonden muziek klinkt? [emoji1]
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

twani

Quote from: Siddartha on January 16, 2017, 20:12:21
Of is het hoe slechter de set hoe beter slecht opgenomen dan wel uitgezonden muziek klinkt? [emoji1]

Dat hebben wij het toch maar goed voor elkaar met zo'n slechte set :D

DofN

#15038
Fijn die genoeglijke blijheid met hoe het thuis klinkt.. :)

En jammer dat er zo weinig gebeurt. Het wordt tijd dat er iets stuk gaat, dat je je oren laat uitspuiten, of ergens gaat luisteren waar het wel goed klinkt  :devil:


Hier is het ook al tijden saai.









You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

chansig

 :D

Niet gaan doen hoor Twani...dan raak je weer besmet het audiofiele virus.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Siddartha

Stel je voor, dat moeten we echt niet hebben [emoji1]
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

twani

#15041
Quote from: chansig on January 16, 2017, 23:07:48
:D

Niet gaan doen hoor Twani...dan raak je weer besmet het audiofiele virus.

Gr. Hans


Het is slechts weinigen gegeven ervan te genezen. 

Alleen de écht groten kunnen dát :D

Siddartha

Als je tot de conclusie komt dat alles een grote illusie is, kun je datgene waar je oneindig naar blijft streven pas loslaten... [emoji6]
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

twani

Quote from: Siddartha on January 17, 2017, 10:50:08
Als je tot de conclusie komt dat alles een grote illusie is, kun je datgene waar je oneindig naar blijft streven pas loslaten... [emoji6]

Dat heb jij fraai verwoord SID  :worship:

twani


Siddartha

Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

hpapen

Sinke Dûss

Hier zinkt het nu ook langzaam naar binnen. Dûs ja... even verder luisteren

twani

Quote from: hpapen on January 17, 2017, 23:24:32
Sinke Dûss

Hier zinkt het nu ook langzaam naar binnen. Dûs ja... even verder luisteren

Én? Ben je al verzopen? :D

hpapen

Quote from: twani on January 19, 2017, 13:19:23
Én? Ben je al verzopen? :D
Ik drijf rustig verder, doe het bol aan, blijf in sync en proef een beetje sfeer(sync24)
Trek mij zo terug in "das bungalow"en maak vervolgens de weg vrij voor een willekeurige vrijdag(s f)
Misschien eindig ik wel in een slaperige wereld(cbl)

twani

Quote from: hpapen on January 19, 2017, 22:58:12
Ik drijf rustig verder, doe het bol aan, blijf in sync en proef een beetje sfeer(sync24)
Trek mij zo terug in "das bungalow"en maak vervolgens de weg vrij voor een willekeurige vrijdag(s f)
Misschien eindig ik wel in een slaperige wereld(cbl)

Dat ben een mooi stukje proza :tounge2: