A Woman’s Nightmare….

Started by twani, June 25, 2011, 16:21:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

twani

#11550
Quote from: lynch1979 on January 27, 2015, 21:11:01
De verkopen gaan volgens mij goed op je werk.......hoeveel cactussen heb je verkocht....3 stuks?

Er is geen enkele reden voor geklaag.

De Cactus verkopen overstijgen werkelijk iedere verwachting :)


twani

And lots to come....

VlisChris

Jongens,

Het spreekt voorzich dat ik een aantal postings wat minder onvriendelijk heb gemaakt.
Ook als iemand onnodig uit de hoek komt is en blijft het devies om daar zelf volwassen mee om te gaan. Ga er op in, en het loopt uiteindelijk uit de hand.

Voor nu dus een en ander aangepast.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

twani

#11553
Quote from: Christiaan S on January 28, 2015, 01:24:59
Jongens,

Het spreekt voorzich dat ik een aantal postings wat minder onvriendelijk heb gemaakt.
Ook als iemand onnodig uit de hoek komt is en blijft het devies om daar zelf volwassen mee om te gaan. Ga er op in, en het loopt uiteindelijk uit de hand.

Voor nu dus een en ander aangepast.

Het staat je uiteraard vrij dat te doen Christiaan. 

Had er zelf verder overigens geen enkele bedenking bij.

Vrolijk weer verder dus :)



scrutinizer

Quote from: twani on January 27, 2015, 11:41:14
Had ik nog liggen uit de tijd dat ik nog in dat soort fratsen geloofde...... :alien:

Dus ....... begrijp ik je goed dat het, na de kinderen, allemaal wat minder is geworden, Theo? ;D
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

twani

Quote from: scrutinizer on January 28, 2015, 10:02:47
Dus ....... begrijp ik je goed dat het, na de kinderen, allemaal wat minder is geworden, Theo? ;D

De séx? Mijn haar?     Já, wordt allemaal minder :tounge2:

scrutinizer

#11556
Quote from: twani on January 28, 2015, 10:16:59
De séx? Mijn haar?     Já, wordt allemaal minder :tounge2:
Ohh ....Had je een haarstukje dan? ;D
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

twani


twani

Daar staat die lomperik.....

frank2

#11559
Ik vind het een stuk sjieker staan dan de leben want dat is pas echt lomp.


Mijn mening😁😁en ik ben niet eens een marantz liefhebber.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Jumping Jack

De leben is volgens mij nochtans een pak kleiner...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

scrutinizer

Quote from: twani on January 28, 2015, 17:28:04
Daar staat die lomperik.....

Kleurtje spreekt goed bij vuren a la nature :)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

twani

Quote from: Jumping Jack on January 28, 2015, 21:18:51
De leben is volgens mij nochtans een pak kleiner...

Klopt Nick ;).  Er passen nochtans bijna 2 Lebens ín de PM11 :)

twani


twani

#11564
De Marantz staat nu wat langer te spelen, een iets nauwgezetter oordeel kan ik wel al geven.

De PM11 heeft méér in de melk te brokkelen, zoveel is zeker. Méér body en vleesch zogezegd.

Afleggen moet hij het op snelheid en hij heeft ook wat meer volume nodig om de benodigde afbeelding te kunnen "zetten".

De Leben en de Crofts projecteren wat gemakkelijker bij lagere afspeelvolumes.

Ook lijkt de Marantz wat méér een kunstje te doen, bij de andere twee blijf je díchter bij de muziek zo lijkt het.

De Marantz doet vooral erg z'n best om de diverse facetten in het klankbeeld "uit te lichten" en "hun plek" op het podium te geven.

De Leben en de Crofts lijken dit eerlijker op te lossen. Meer alsof de afzonderlijke klanken ook daadwerkelijk op die plek horen in plaats van er te zijn neergezet....

Enfin, moeilijk te omschrijven verder, laat staan om als lezer te begrijpen wat ik nu eigenlijk bedoel zo realiseer ik me....

Ik hou 'm er zeker bij, deze heerlijke makke beer :)



Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Quote from: Bas Akkerman on January 28, 2015, 21:41:37
Ik begrijp precies wat je bedoelt! :worship:

Gelukkig.... en ook niet toevallig dat (oa.) jíj dat bent Bas ;)

Sailor Jan

Quote from: Bas Akkerman on January 28, 2015, 21:41:37
Ik begrijp precies wat je bedoelt! :worship:
Ik niet. Ik hoop het wel een keer te ervaren. Maar je ziet maar weinig buizen versterkers icm DSP.

Maar Twani, wat een mooie speakers! WoooOOOooowww...heel erg mooi, zeg! Dat zijn hele mooie clones, mooier dan de echte versies! Zullen wel lekker dynamiek hebben!
Wees lief voor jezelf

twani

Quote from: Sailor Jan on January 28, 2015, 22:56:15
Ik niet. Ik hoop het wel een keer te ervaren. Maar je ziet maar weinig buizen versterkers icm DSP.

Maar Twani, wat een mooie speakers! WoooOOOooowww...heel erg mooi, zeg! Dat zijn hele mooie clones, mooier dan de echte versies! Zullen wel lekker dynamiek hebben!

Dat gaan we zeer binnenkort beleven. De finale assemblage staat voor aankomende zondag op het program :)

twani


Cyreg

Quote from: twani on January 27, 2015, 20:50:46
...Heb trouwens gisteren een Micro 25 en een Power 7 in de "R" uitvoering besteld bij Glenn.

Stapje omhóóg weer.  Gewoon omdat ze zo goed bevallen :)

Mijn huidige Micro/Pré set (zónder R toevoeging dus) komt dus binnenkort beschikbaar.  Zal wel weer even duren voordat Sir Glenn z'n soldeerbout op mijn nieuwe "R" versterkers loslaat...

Duurde vorige keer een dikke twee maanden :devil:

Hey Twani, had ik bijna gemist > dus 'n 25R en 'n 7R > mooi, ben zeer benieuwd hoe die bevallen!Jouw huidige 25 is toch zonder phonostage, dacht ik? (in de R past ie sowieso niet)
Duimen dat Glenn 'n beetje haast maakt  ;)
setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE; Cyrus FM7 >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > M-WaY 2DW+ Gold  > Furutech e-TP60E > AH! KB10 (3510), AH! KB10 (PSU1), AH! KB10 (8SE), AH! KB10 (FM7)

twani

Quote from: Cyreg on January 30, 2015, 20:15:40
Hey Twani, had ik bijna gemist > dus 'n 25R en 'n 7R > mooi, ben zeer benieuwd hoe die bevallen!Jouw huidige 25 is toch zonder phonostage, dacht ik? (in de R past ie sowieso niet)
Duimen dat Glenn 'n beetje haast maakt  ;)

Inderdaad zónder Phonostage, goed opgelet :)

Heb ik ook niet nodig :nowink:

Ben ook benieuwd wat de "Regulated" versies gaan toevoegen.  Ontevreden was ik al geenzins met de "Non R" versie, ben nieuwsgierig....

En ach ja haast.... Ik zit nog niet zónder versterkers zullen we maar zeggen.

Ga wel de Crofts alvast maar eens te koop zetten denk ik.....2 sets Croft gaat zelfs mij te ver :D

En zo snel gaat de verkoop van apparatuur nu ook weer niet :)

twani


twani


Alex Groningen

Hey Twani,

Een verzoekje van Joris. Zou jij hem een email kunnen sturen?
Zijn email adres staat in zijn profiel


Bedankt alvast.