A Woman’s Nightmare….

Started by twani, June 25, 2011, 16:21:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

twani

#10675
Quote from: scrutinizer on October 31, 2014, 19:57:05
Is het signaal aan de primaire zijden wel gelijk?


Yep, heb 'm inmiddels zelfs al weer gemaakt. Trafo's gewisseld en probleem verplaatste zich van links naar rechts.

Ander trafootje erin en klaar.  Blij mee want dit speelt toch wel erg goed.

Heb omdat de boel toch even loslag ook nog even een MF dac er tussen gehad. (Gebruik ik sec voor de Apple TV).

Djeu, dan merk je toch wel een enorm verschil tussen deze compromisloos gebouwde "High end Doude Douma Dac" en een gewoon consumenten dacje tot pak 'm beet een honderdje of 5 á 800

Dat zijn werkelijk geen subtiele verschillen zeg, waanzinnig.


scrutinizer

Quote from: twani on October 31, 2014, 20:23:06
Yep, heb 'm inmiddels zelfs al weer gemaakt. Trafo's gewisseld en probleem verplaatste zich van links naar rechts.

Ander trafootje erin en klaar.  Blij mee want dit speelt toch wel erg goed.

Heb omdat de boel toch even loslag ook nog even een MF dac er tussen gehad. (Gebruik ik sec voor de Apple TV).

Djeu, dan merk je toch wel een enorm verschil tussen deze compromisloos gebouwde "High end Doude Douma Dac" en een gewoon consumenten dacje tot pak 'm beet een honderdje of 5 á 800

Dat zijn werkelijk geen subtiele verschillen zeg, waanzinnig.

Mooi zo!

Yep!! Is een mooi, uitgekristalliseerd concept....

Njoy
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

rovinggecko

HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

twani

#10678
Omdat ik toch weer zo lekker aan het solderen ben geslagen heb ik gelijk maar een nieuw Chassis besteld voor de DDDAC.

Zit nu nog steeds in het houten zélfbouw kastje

Deze.....

Waarom?  Ik vind 'm leuk ;)




chansig

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

YamahaRXV

Quote from: twani on October 31, 2014, 23:19:10
Omdat ik toch weer zo lekker aan het solderen ben geslagen heb ik gelijk maar een nieuw Chassis besteld voor de DDDAC.

Zit nu nog steeds in het houten zélfbouw kastje

Deze.....

Waarom?  Ik vind 'm leuk ;)





De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat dit er veel ooglijker en meer chique uitziet  :thumbs-up:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

#10681
Quote from: YamahaRXV on November  1, 2014, 12:12:15
De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat dit er veel ooglijker en meer chique uitziet  :thumbs-up:

Ah ja, je moet weten dat de DAC ín het dressoir is gehuisvest, geheel uit het zicht eigenlijk.  Zit ook niet eens een aan/uit schakelaar op.

Ik zet mijn set trouwens altijd in z`n geheel aan/uit middels de hoofdstekker in de meterkast. De dedicated audioset stekker, dat dan weer wél.

Ik ben een rare Klojo, ik weet het :D

rovinggecko

Quote from: twani on October 31, 2014, 23:19:10
Omdat ik toch weer zo lekker aan het solderen ben geslagen heb ik gelijk maar een nieuw Chassis besteld voor de DDDAC.

Zit nu nog steeds in het houten zélfbouw kastje

Deze.....

Waarom?  Ik vind 'm leuk ;)



Oh, da's heel strak. Zijn er nog keuze opties in de zijkanten? Zo ja dan moet ik ook eens snuffelen.


HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

twani


sam1909

#10684
 @Rov ;)


"iagdiytubeaudioproducts" op de Duitse Ebaiert

sam1909

#10685
[quote

Dirk

'k vind het op z'n minst bizar om tijdens je ban doodleuk door te posten onder deze account...ipv die 3 dagen gewoon ff uit te zitten, als een echte vent die je imo toch bent.  :dontgetit:
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Peerless Monster

Quote from: Dynky on November  1, 2014, 19:00:02
'k vind het op z'n minst bizar om tijdens je ban doodleuk door te posten onder deze account...ipv die 3 dagen gewoon ff uit te zitten, als een echte vent die je imo toch bent.  :dontgetit:

Daarom nu week op beide aliassen.
Over kinderachtig gedrag gesproken.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

rovinggecko

Een man een man een woord een woord.

Dank voor de link, ga er eens rustig snuffelen.

Zag dat je wat extra tijd gekregen hebt van de admins voor de knutsel (zucht), hoop dat de case snel aan komt!
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

Mr.M

#10689
Laat het lekker gaan jongens , iemand een ban geven om zijn mening betreft gang van zaken..
Dat ik een pm post wat niet mag en daarvoor ban krijg is duidelijk verhaal maar dit is wel overdreven om twani een ban te  geven omdat die een mening heeft ten opzichte  van de manier van handeling van bepaalde mods...
Maar goed de mods  zijn hier de baas, laten het maar houden bij  wat het is. , een te uitgesproken mening Van een Belg. Hahaha
Dit krijg je dus als je zulke dingen  als belg zijnde in Nederland roept twani. Hahaha lol

twani, tot snel maat. Gewoon even uitzingen deze week en volgende week zien we je weer verschijnen.
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: Dynky on November  1, 2014, 19:00:02
'k vind het op z'n minst bizar om tijdens je ban doodleuk door te posten onder deze account...ipv die 3 dagen gewoon ff uit te zitten, als een echte vent die je imo toch bent.  :dontgetit:
Tis maar een post , geen dodelijke aanslag ,hahah..

Ik hou je topic wel aan de top twani..hahahah lol
**UNDER CONSTRUCTION**

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Mr.M

Quote from: Jumping Jack on November  5, 2014, 09:55:06
Is Twani een Belg  :o?

Volgens mij wel..ik denk dat we een definitieve ban moeten aanvragen voor Belgen die de Ned regels overtreden,  :clapping: lol..
**UNDER CONSTRUCTION**

Jumping Jack

Ik ben een Belg, Twani is voor zover ik weet 100% Nederlander  ;).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

YamahaRXV

Quote from: Jumping Jack on November  5, 2014, 10:26:24
Ik ben een Belg, Twani is voor zover ik weet 100% Nederlander  ;).

Klopt, stroomt (voor zover ik weet) geen druppeltje Belgisch bloed door zijn aderen, wel Duits bloed volgens mij... ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Mr.M

Ik weet dan ni e ikrbij ben gekomen???

Annyays vind het jammer dat het zo moest lopen... Ben meer van vergeet en vergeef....daarom zou ik nooit een moderator kunnen zijn..
**UNDER CONSTRUCTION**

Peerless Monster

#10696
Quote from: maz on November  5, 2014, 21:51:26
Ik weet dan ni e ikrbij ben gekomen???

Annyays vind het jammer dat het zo moest lopen... Ben meer van vergeet en vergeef....daarom zou ik nooit een moderator kunnen zijn..

Oh ik ook Maz. Je moet het ook goed los van elkaar zien.
Modden is iets wat je doet op basis van regels. Dit heeft niks te maken met de persoon aan sich.
Naphets heb ik als eerste een ban van een week gegeven een paar weken terug...
Een week later was ik bij hem op bezoek en hadden we het over mooie muziek & apparatuur... 😄
Om maar ff een pracht van een voorbeeld te geven.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Mr.M

Quote from: Peerless Monster on November  6, 2014, 18:10:05
Oh ik ook Maz. Je moet het ook goed los van elkaar zien.
Modden is iets wat je doet op basis van regels. Dit heeft niks te maken met de persoon aan sich.
Naphets heb ik als eerste een ban van een week gegeven een paar weken terug...
Een week later was ik bij hem op bezoek en hadden we het over mooie muziek & apparatuur... 😄
Om maar ff een pracht van een voorbeeld te geven.

Ik snap het ook wel dat je je aan de regels moet houden, ik had gedacht misschien zijn de regels op een forum iets soepeler omdat de meeste hier elkaar goed kennen en dat de heren hier op forum toch goed met elkaars omgaan en best rekening houden met elkaar,
Voor mij was het de eerste keer dat ik door een mod "(aangesproken werd)" wat ik persoonlijk heel erg grof en bazig ervaarde. Dit was voor mij ook een verbazing gezien Christiaan of bas, meestal in een normaal toon  je aanspreken op iets wat niet helemaal correct is...
Het plaatsen van de pm van de mod door mij was echter als antwoord bedoelt op de vraag van een forumgenoot , hij vroeg is het je niet gezegd wat je precies fout deed, en daarop heb ik stuk van de pm gepost.
Achteraf gedacht ik, ik had het ook in eigen woorden kunnen schrijven wat er stond ipv gemakkelijk een stukje kopiëren en plakken in een topic.

Maar goed ben weer wat wijzer,  vind nog steeds dat er iets beter gecommuniceerd mag worden als er problemen zijn vanuit de kant van mods,,,sommige kunnen dat en anderen blijkbaar niet....

Ik denk iets te gemakkelijk denk ik als het om forumregels gaat en dat is misschien mijn fout,

regels zijn regels en als jullie daar strikt in zijn wat betreft het navolgen van de regels  in deze forum dan  is dat natuurlijk je recht ,we moeten ons dan maar kaars recht aan de regels houden..

Gr maz


**UNDER CONSTRUCTION**

twani


Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.