Zachtjes misschien?
Jan heb jij eigenlijk nog andere componenten "ingeplugt" in je SU? Ik doel hierbij op TV decoder en dat soort zaken.....
Vraag dit eigenlijk omdat bij de Clic juist het DAC gedeelte, indien separaat gebruikt, zich enigzins onderscheidt van de Clic als "streamer All in one" gebruik.
Er zijn zelfs reviews waar men het Solo DAC geluid gedeelte hoger aanslaat als het stream totaal geluid. Mij stoort het overigens niet dat de Clic igv. volledig streamen wat meer "lazy" klinkt daar dit zoals inmiddels bekend echt wel mijn ding is..
Ahhhehh, wat was de vraag ook alweer....Oh ja klinkt jouw SU stand allone als DAC ook anders dan gestreamed?
Eerlijk gezegd moet ik je het antwoord hier op nog schuldig blijven Theo

Mijn HD tuner is wel gekoppeld aan de dac van de SU (via toslink) maar ik heb nog niet echt de moeite genomen om te luisteren hoe dit klinkt.....
De meeste tijd sinds de komst van de SU heb ik besteed aan het testen van wat speakerkabels, het stroomvoorzieningsverhaal en het positioneren van de PMC,s.
Met de set-up qua bovenstaande items ben ik nu klaar en dit is nu een afgesloten verhaal. Het hele ''plaatje'' klopt nu, en is naar volle tevredenheid

In het verleden had ik ook de HD tuner aan de M1 Clic gekoppeld en luisterde op deze manier vaak naar muziekzenders op tv zoals MTV HD etc.
Wat jij ook al aangaf is dat de M1 Clic idd. als dac een wat meer pittigere (meer dynamisch) sound liet horen dan als streamer en dac ineen.
Op dit vlak vond ik hem zeer fijn klinken.
Eerlijk gezegd ben ik wel benieuwd hoe de dac in de SU gaat klinken met een externe bron er aan gekoppeld.
Ik ben van plan om binnenkort de laptop er aan te koppelen en ook o.a. eens wat van Spotify te gaan luisteren.
Heb wel het probleem dat ik geen coax of toslink connectie heb op mijn Asus laptop en wil of een MF V-Link gaan aanschaffen hiervoor, of deze:
http://www.hi-stands.eu/shop/index.php?item=m2tech---hiface-two--rca&action=article&group_id=10000247&aid=23355&lang=NLAls streamer-dac combi vind ik de SU een topapparaat; de interface met mijn Q-Nap nas is supersnel, het menu overzichtelijk en logisch opgezet en klankmatig is het helemaal mijn ding.
Wat ik al wel geprobeerd heb is mijn iPhone met FLAC en iTunes bestanden via de usb aansluiting aan de voorzijde van de SU te koppelen.
Dit is ook een leuke en interessante optie; de SU neemt de regie qua besturing en menuweergave compleet over en bovendien was ik verrast door de geluidskwaliteit

Verder kan ik nog genoeg experimenteren met externe bronnen want dig. ingangen heeft de SU genoeg