Als je het Asus tablet bedoelt zou ik oppassen. Het dock heeft dan vrijwel zeker Aziatische indeling. Ben er zelf bijna ingestonken met een dock op eBay
Ik zie zo snel niet dat kiddyl tablets met dock verkoopt maar in geval van een dock is dat inderdaad iets om op te letten. Een beetje een nare ervaring wanneer je erachter komt wanneer je je pakketje opent...

Die novo8 vind ik wel gaaf met zijn hoge resolutiescherm en 5-point multi touchscreen.
Ook de 2.3 tablets met de samsung cpu lijken me wel gaaf.
Hij zet bij sommige tablets dat er uitgebreide taal ondersteuning bij zit, waaronder NL.
Maar dat staat niet bij al zijn tablets, dus daar waar het níet bij staat zal het inderdaad wel eens zo kunnen zijn dat er geen Nederlands aanwezig is. Maar Engels lijkt me meestal wel aanwezig te zijn.
Sowieso lijkt het me ook lastig wanner de pad af-fabriek met Aziatische tekens ingesteld staat. Zie dan maar eens via de instellingen het ding op NL of ENG te zetten...
Wanneer de tablets via ChinaPost wordt verzonden is de kans aanwezig (groot?) dat over pakket geen btw/invoer hoeft te worden betaald. Via DHL vrijwel zeker wel. De keuze mag je zelf maken, ChinaPost duurt een paar weken en is (als je geluk hebt aanzienlijk) goedkoper. DHL is snel maar volle pond. Maar dan nog zijn het volgens mij aantrekkelijke prijzen... (Totdat je gebruik moet maken van garantie...

)