Zowel Saiga als de P90 werken niet zo lekker voor mij.
Ben nu wat andere wapens aan het testen. De AS VAL en DOA12 bevallen me wel.. maar ik denk dat ik de usas eerst maar eens ga upgraden.
Enige nadeel is dat shotguns op veel servers geweerd worden.
Ach gewoon een beetje in de gaten houden waar de andere mee spelen. Vaak genoeg staat het in de serverregels en dan nog speelt de helft ermee, omdat de admin er toch niet is.
Voor de rest heeft iedereen zijn favoriete wapens. Ik wissel nog wel eens, omdat de ene pot de andere niet is. Soms heb ik zin om op me buik te liggen ergens in de map en de sniper te gebruiken. Dan spot ik zoveel mogelijk enemies, zodat ik ook nog enigszins van waarde ben voor het team. De andere keer speel ik met een M60 om de enemy vast te zetten in een hoek, zodat de rest kan flanken. Dan weer speel ik vol assault met een PP-19/P90/USAS/SAIGA.
Komend weekend weer double XP

thunder
Ik kan je van hier uit niet adden, maar als je mij add, druk ik vanavond nog op accept:
PSN: cybermans_com battlelog cybermans Heb je al vanwege voorheen GoT
Ja, ik lees de posts daar nog wel, maar heb geen zin te spelen met mensen die persé met elkaar in 1 team moeten zitten en daar de serverbalance voor verknoeien. Maar daar heb ik al genoeg over gezegd en ik vind het prima zo. Zal mij benieuwen hoe lang ze nog een eigen server hebben, nu de grootste sponsor dus weg is. Ik heb 2 nieuwe platoons aangemaakt en als er mensen zijn die samen willen spelen, waarbij ook de serverbalance niet uit het oog wordt verloren, dan zijn ze welkom. Als er genoeg spelers zijn die ook willen bijdragen, gaat er ook een eigen server komen. Kan zo een eigen website opzetten, dan hebben we meteen een eigen platform om te ouwehoeren.
Mooi, dat is toch een een Premium exclusive of niet? Volgens mij heb ik aankomend weekend eens een keer geen volgeplande agenda. Dan wordt het punten sprokkelen.