Hoe heb je de P90 uitgerust?.. het ding schiet snel maar ik vind de damage tegenvallen..
Ja squad perks worden inderdaad vaak niet afgestemd en kan veel voordeel geven.
Helaas heeft niet iedereen in mijn squad al squad perks 
Euhm, zo uit me hoofd: Flash-suppressor of Suppressor, RDS/HOLO en Laser. Vaak wel in combinatie met een Ammo perk (of als een squadmember die heeft, Suppression) Zodoende kan je zorgen dat je genoeg ammo hebt en de suppression doet de rest. Altijd doorlopen en blijven schieten. Hij doet misschien niet zo heel veel damage, maar met 30-40 kogels komt de boodschap ook wel over.

Ik moet zeggen dat ik wel een voorkeur heb voor de PP-19, met dezelfde setup. Doet naar mijn gevoel iets meer damage en klinkt ook wat lekkerder. Speel bijna altijd als support, omdat je dan jezelf kan bevoorraden. Voor eventuele tanks heb ik dan C4 mee. Vaak als ik met de clan speel, wordt ik opgeroepen om suicide terrorist te spelen.

(Zij reviven me dan wel netjes

) Speel ik infantry only, dan M18 Claymores mee.
Assault class heb ik de meeste hekel aan en die class speel ik ook niet zo heel vaak. Engineer heb ik in het begin veel gespeeld, tegenwoordig vaak Support of Recon. Probeer tussendoor wel vaak wat Assault Class te spelen, moet toch alles naar een goed level spelen.