Author Topic: Welke aanbieding Xbox 360?  (Read 3405 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline hans.

• HT forum legend group
  • Trade Count: (+10)
Re: Welke aanbieding Xbox 360?
« Reply #25 on: December 9, 2012, 09:07:49 »
Vwb de kinderziektes, die zijn er inmiddels wel uit.  Ik heb beide consoles gehad en uiteindelijk weer bij dx360 beland, voordeel van de ps3 is dat gamen kosteloos is.  Nadeel is in mijn ogen dat de servers van mindere kwaliteit zijn.  Ik heb de ps3 na 2maanden weer terug geruild voor een x360. Cod was vrijwel onspeelbaar, bij x360 ook niet altijd vlekkeloos maar iig een stuk beter.
Wat ik ook heel irritant vind is de laadtijd bij gt5, als je een auto wil laden kan dat wel even duren.  Als je dan verder in de game Veel auto's hebt is dat echt waardeloos. Bij forza loopt dat allemaal veel soepeler/vlotter.  Grafisch zijn de consoles niet heel verschillend mi.
Daarbij zijn de game pads van xbox gewoon beter tenzij je pigmee handjes Hebt.
Ik zie het zo; koop je de console om te gamen koop dan een x360, voor al het andere kan je de ps3 overwegen.
Wat ook mee kan wegen is, welke consoles hebben je vrienden/kennissen.

Offline Mausman

• member
  • Trade Count: (+2)
  • I love the HTforum
« Reply #26 on: December 10, 2012, 13:40:31 »
Hoi hans,

grappig dat je nog reageeerd op dit oude topic  :D

Ik had al een ps3 en heb, zoals je kunt lezen, ook de xbox360 met kinect gekocht toen.

De ps3 gebruik ik het meeste voor online racen met GT5 en de xbox wordt meer door m'n vriendin gebruikt voor Zumba kinect. Ben blij met beide consoles. Het grootste nadeel vindt ik dat je moet betalen om online te kunnen gamen met de xbox, wat ik dus ook niet doe!

Offline hans.

• HT forum legend group
Re: Re: Welke aanbieding Xbox 360?
« Reply #27 on: December 11, 2012, 17:18:03 »
Hoi hans,

grappig dat je nog reageeerd op dit oude topic  :D

Ik had al een ps3 en heb, zoals je kunt lezen, ook de xbox360 met kinect gekocht toen.

De ps3 gebruik ik het meeste voor online racen met GT5 en de xbox wordt meer door m'n vriendin gebruikt voor Zumba kinect. Ben blij met beide consoles. Het grootste nadeel vindt ik dat je moet betalen om online te kunnen gamen met de xbox, wat ik dus ook niet doe!

Ja, ik zag pas te laat dat het een gedateerd topic was. Maar maakt niet uit, mijn menig geld nog. Nadeel is idd het betaalde online gamen verder is het verschil niet dramatisch.

Offline Pinohelmond

• HT forum donateur
  • HT forum legend group
  • Trade Count: (+18)
  • Gamertag: Pinohelmond Gears Of War 3
Re: Re: Welke aanbieding Xbox 360?
« Reply #28 on: December 12, 2012, 16:30:07 »
Ja, ik zag pas te laat dat het een gedateerd topic was. Maar maakt niet uit, mijn menig geld nog. Nadeel is idd het betaalde online gamen verder is het verschil niet dramatisch.

Ach die 35,- per jaar is het me ruimschoots waard. Levert zoveel extra speelplezier op.
De controllers van de PS3 zijn echt dramatisch, heb anderhalve maand een PS3 naast mijn xbox gehad maar heb hem (PS3) weer snel doorverkocht.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 47PFL9664 - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Offline LuPo

• HT forum legend group
  • Trade Count: (+45)
« Reply #29 on: December 12, 2012, 16:47:15 »
Hier dient de PS3 niet alleen als gameconsole maar ook als blu-ray speler. Dan is een Xbox niet zo handig. ;)

Offline Pinohelmond

• HT forum donateur
  • HT forum legend group
  • Trade Count: (+18)
  • Gamertag: Pinohelmond Gears Of War 3
« Reply #30 on: December 12, 2012, 17:14:04 »
Hier dient de PS3 niet alleen als gameconsole maar ook als blu-ray speler. Dan is een Xbox niet zo handig. ;)

Absoluut een voordeel van de PS3 inderdaad.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 47PFL9664 - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Offline hans.

• HT forum legend group
« Reply #31 on: December 12, 2012, 22:14:47 »

helemaal waar maar zoals ik al schreef, voor online gamen de xbox en voor al het andere een ander apparaat ;)

ADSLwinkel.nl, klik hier!
POSTCODE HUISNR.
particulier      zakelijk