audio life show.

Started by viceadmiraal61, May 16, 2011, 10:08:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

viceadmiraal61

Dat was het dan ook echt,Audio show met life muziek.De heren van Audio Live hadden flink uitgepakt...
Mooie show,Mooie spullen.Leuke mensen/en bezoekers,waaronder Ronald en Anton.
Prima eten en drinken,ik heb genoten met volle teugen.
Wederom een goed gesprek gehad met Ronald en Anton ,we denken en luisteren zo bleek ook nu
weer echt het zelfde,even schrikken toen Ronald tegen een glazen wand liep(heb je nog hoofdpijn?)
De Jazz Band was echt vet...En zo gaaf dat de bezoekers het live geluid van de band een op een
konden vergelijken,omdat ik er een opname van maakte...en via de Cees pel  installatie weer afspeelde
De CD-R Is binnenkort beschikbaar via Audio Life...

scrutinizer

#1
Quote from: viceadmiraal61 on May 16, 2011, 10:08:27
Dat was het dan ook echt,Audio show met life muziek.De heren van Audio Live hadden flink uitgepakt...
Mooie show,Mooie spullen.Leuke mensen/en bezoekers,waaronder Ronald en Anton.
Prima eten en drinken,ik heb genoten met volle teugen.
Wederom een goed gesprek gehad met Ronald en Anton ,we denken en luisteren zo bleek ook nu
weer echt het zelfde,even schrikken toen Ronald tegen een glazen wand liep(heb je nog hoofdpijn?)
De Jazz Band was echt vet...En zo gaaf dat de bezoekers het live geluid van de band een op een
konden vergelijken,omdat ik er een opname van maakte...en via de Cees pel  installatie weer afspeelde
De CD-R Is binnenkort beschikbaar via Audio Life...


Mogguh Frits,

Gezien Ronalds aanvaring met wat braakvrij glas zijn we eerder afgereisd. ;)
Leuk dat je 'the event' vastgelegd hebt. Ik ben benieuwd hoe dit trio zich vanuit flash geheugen manifesteert.
Heb je het zelf al even beluisterd in eigen territorium?
Anyway, leuk je weer even gesproken te hebben. :)

@Audio life; Caspar, Remco, Wilco
Leuk even gezien te hebben waar en op welke wijze jullie je werkzaamheden vervullen. ;)
Thanks!! Zowel voor de gastvrijheid als goodies.  :smile:

Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

viceadmiraal61

#2
Anton en Ronald,als jullie het leuk vinden kunnen wij vanavond of morgen mixen? Ik wil het zo graag snel beschikbaar maken
en mee nemen naar de Munchen beurs..Ga daar ook naar  het label ECM en een luidspreker merk Blumenhofer..voor opname van een cd..laat het maar weten of het kan?
Ik heb foto,s maar weet niet hoe ik dat kan plaatsen op dit forum @#$#@%......

citac

Was er graag bij geweest , heeft iemand wat foto`s geschoten?
Logitech Squeezebox Touch / Audio Zone AMP-1 / Chario Academy Millennium 1

viceadmiraal61

Vandaag een slecht bericht....Bernard Salabert is overleden in frankrijk ,de man van de Phy-Hp luidsprekers

citac

Wat verschrikkelijk zeg , zo oud was hij toch nog niet?
Alweer een speakerlegende heen.
Logitech Squeezebox Touch / Audio Zone AMP-1 / Chario Academy Millennium 1

hifiman

Ondanks dat ik er (vandaag even naar de dokter geweest) een lichte hersenschudding aan over gehouden heb en mijn oog pijn deed (druppeltjes voor gehad)  :-X heb ik het toch reuze naar mijn zin gehad. Harstikke tof dat jullie zoiets organiseren! Bij deze dan ook mijn dank en complimenten voor het "feest" van gisteren!  :thumbs-up:

hifiman

#7
Quote from: viceadmiraal61 on May 16, 2011, 12:55:18
Anton en Ronald,als jullie het leuk vinden kunnen wij vanavond of morgen mixen? Ik wil het zo graag snel beschikbaar maken
en mee nemen naar de Munchen beurs..Ga daar ook naar  het label ECM en een luidspreker merk Blumenhofer..voor opname van een cd..laat het maar weten of het kan?
Ik heb foto,s maar weet niet hoe ik dat kan plaatsen op dit forum @#$#@%......
Wat bedoel je precies Frits, ik was me er niet van bewust dat ik mix talenten had  :D Interesse in de opname heb ik zeker!  :headbanging:

PS. Plaatjes toevoegen doe je door op extra opties te klikken en dan bij bijlage de foto in kwestie te selecteren.

Groetjes,

Ronald

viceadmiraal61

Wat ik bedoel is omdat jullie optijd zijn weg gegaan, dacht ik  jullie een plezier te doen om bij het mixen aanwezig te zijn.
Andere optie, ik stuur jullie een CD-R op.Graag via mijn mail [email protected] jullie adres stuur ik de CD-R op.
Graag ISP woensdag morgen reis ik af naar de High-End Show...

hifiman

Quote from: viceadmiraal61 on May 16, 2011, 20:19:55
Wat ik bedoel is omdat jullie optijd zijn weg gegaan, dacht ik  jullie een plezier te doen om bij het mixen aanwezig te zijn.
Andere optie, ik stuur jullie een CD-R op.Graag via mijn mail [email protected] jullie adres stuur ik de CD-R op.
Graag ISP woensdag morgen reis ik af naar de High-End Show...
Hallo Frits,

Dat had ik inderdaad wel leuk gevonden  :)
Ik stuur je even een mail.

Groetjes,

Ronald

ivo1986

Beterschap. En ga je nog naar het afmixen toe?

hifiman

Quote from: ivo1986 on May 18, 2011, 19:08:11
Beterschap. En ga je nog naar het afmixen toe?
Dank je, nee dat is er niet van gekomen helaas.

Ik heb de cd binnen, lekkere muziek en wederom lekker opgenomen  :thumbs-up:

viceadmiraal61

Prijs vraag.Wie kent peter de vet...? Had een afspraak maar geen telefoon nummer,we zouden Escape gaan mixen,maar was nog niet optijd terug uit
Munchen... De man komt uit Rotterdam.