Author Topic: Call of Duty: Modern Warfare 3  (Read 10369 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Orion

• Junior member
  • **
  • Trade Count: (0)
Re: Call of Duty: Modern Warfare 3
« Reply #50 on: November 8, 2011, 18:55:24 »
Ik heb net een review gelezen. MW3 levelt vrij snel. Maar of dit ook n de hogere rangen zo is.
Volgens mij gaat het zeker tot level 70 of hoger.

Daarnaast hadden sommige de game al, bijvoorbeeld de Fransen.
Maar die zul je snel genoeg inhalen  :P

Tot de 80 kan je gaan om vervolgens prestige in te gaan, tot de 50 ging redelijk snel.
Pioneer PDP-LX508D Onkyo TX-NR808 B&W 683 685 HTM61 PS3 slim 250gb

Offline SillentWolf

• Watchman
  • Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+3)
  • WatchTalk Forums: Gold Petron member
« Reply #51 on: November 8, 2011, 19:02:13 »
Kijk .... dat zijn nog eens levels.  ;)

Alleen hoop ik wel; dat er iets meer te doen valt dan in BlackOps.
Daar was je bijvoorbeeld al bij level 40 of 45 door alle wapens en unlocks heen.

Offline squeek

• HT forum donateur
  • Trade Count: (+7)
    • Squeek's Home theatre
« Reply #52 on: November 8, 2011, 21:24:45 »
Ik weet niet of er nog mensen zijn die het hebben, maar ik heb tot nu toe geen enkele match gespeeld met een vloeiende gameplay. Continu kleine schokjes. Alsof je LAG hebt, maar in kleine mate. Ik hoor tegelijk men ps3 continu laden van de bd. Gek wordt ik er van.
Nog iemand die dit merkt?
Pioneer SC-LX82 | Pioneer BDP-LX52 | Epson tw3800 | Projecta | PS3 | Monitor audio RS8 / RCLR / RSFX | SVS pc13 Ultra | Squeeks home theatre

Offline Jeroen de Waal

• Administrator
  • Trade Count: (+25)
    • Familie de Waal
« Reply #53 on: November 8, 2011, 22:06:16 »
Zal het bij mij in de gaten houden.
Heb hem binnen maar ben er nog niet mee begonnen.

Jeroen.

Offline Marsh

• Egas Productions - Webdesign, Grafische vormgeving & Fotografie
« Reply #54 on: November 9, 2011, 11:46:04 »
Ik weet niet of er nog mensen zijn die het hebben, maar ik heb tot nu toe geen enkele match gespeeld met een vloeiende gameplay. Continu kleine schokjes. Alsof je LAG hebt, maar in kleine mate. Ik hoor tegelijk men ps3 continu laden van de bd. Gek wordt ik er van.

Nope, nergens last van hier.. geluid van de ps3 hoor ik niet.. maar misschien komt dat omdat ook met COD m'n set op een goed volume open staat.
Ik ben gister meteen begonnen met multiplayer, dus absoluut nog niet begonnen met het spel zelf, en ik moet zeggen dat ik toch echt 200% overtuigd ben van de kwaliteit van COD ten opzichte van Battlefield.
Je merkt echt meteen dat COD gewoon een console game is en niet een omgezette pc game zoals Battlefield waar de gameplay gewoon zwaar hard van zuigt op de Playstation.

Al hadden ze de graphics toch wel weer wat mogen opschroeven.. ik ga weer een leuke tijd tegemoet.  ;D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Offline Martijn90

• Trade Count: (+37)
« Reply #55 on: November 9, 2011, 11:57:35 »
Nope, nergens last van hier.. geluid van de ps3 hoor ik niet.. maar misschien komt dat omdat ook met COD m'n set op een goed volume open staat.
Ik ben gister meteen begonnen met multiplayer, dus absoluut nog niet begonnen met het spel zelf, en ik moet zeggen dat ik toch echt 200% overtuigd ben van de kwaliteit van COD ten opzichte van Battlefield.
Je merkt echt meteen dat COD gewoon een console game is en niet een omgezette pc game zoals Battlefield waar de gameplay gewoon zwaar hard van zuigt op de Playstation.

Al hadden ze de graphics toch wel weer wat mogen opschroeven.. ik ga weer een leuke tijd tegemoet.  ;D
Dat is blijkbaar heel erg persoonlijk, want ik vind BF veel lekkerder spelen dan COD, ik merk er persoonlijk ook echt niks van dat het een omgezette PC game is. Heb MW3 overigens nog niet, denk dat ik hem van de week eens ophaal. Twijfel nog een beetje, omdat ik de MP van CoD nooit heel erg leuk vind en daar koop je zo'n game toch voornamelijk voor.
« Last Edit: November 9, 2011, 12:12:10 by Martijn90 »
Panasonic TX-P55VT50 • Oppo BDP-93EU • Marantz SR9600 • XTZ 99.26 (Front, center, rear) • JL Audio 12W7 + 10W7 + MiniDSP • W&M LS-03 • W&M HD-01 • Sony PS3 • Antec Fusion HTPC
Slaapkamer "HT"
Showcase
BD Collectie

Offline Joris1971

• Trade Count: (+24)
« Reply #56 on: November 9, 2011, 11:59:06 »

met multiplayer online wein ig last MAAR met Spec. Opps online wel,schokkerig en irritante geluiden.
Plinius 9200 • Linn Akurate DS/1 • AQ interlink+UTP • Senheiser RS-180 • Von Schweikert VR-35 Export Deluxe

Offline Joris1971

• Trade Count: (+24)
« Reply #57 on: November 9, 2011, 12:04:48 »
met multiplayer online geen last MAAR met Spec. Opps online wel,schokkerig en irritante geluiden.
Plinius 9200 • Linn Akurate DS/1 • AQ interlink+UTP • Senheiser RS-180 • Von Schweikert VR-35 Export Deluxe

Offline SillentWolf

• Watchman
« Reply #58 on: November 9, 2011, 13:28:57 »
Net een Tweet gekregen, met het volgende:

Modern Warfare 3’s scarcely been out a day, and already people are being douchebags online – by ruining others’ online experience through cheating. Well, if you’re one of those idiots, I’ve got some bad news – because papa wag vir jou. According to Infinity Ward’s Robert Bowling, the mighty banhammer has already started swinging.

Apparently being a complete dickwad online has some real consequences this time around, and they might be banned from the game permanently.

1st round of #MW3 bans going out. Any player attempting to play unfairly or boost rank will be banned from leaderboards and from playing.
about 14 hours ago via webReplyRetweetFavorite
@fourzerotwo
Robert Bowling

So what could happen to you if you do get caught exploiting glitches or cheating?

@SexuaIChocolate By banning them from playing, removing them, and making it so they can never rank on the leaderboards again.
about 11 hours ago via webReplyRetweetFavorite

Source: http://www.lazygamer.net
« Last Edit: November 9, 2011, 13:30:41 by SillentWolf »

Offline SillentWolf

• Watchman
« Reply #59 on: November 9, 2011, 13:43:30 »
Btw.

COD Elite is nog steeds down.

Vanochtend heb ik geprobeerd Elite Premium te activeren, maar dat kon nog niet.
Je zal een fout melding krijgen bij Xbox Live en PSN.
Op dit moment zijn ze druk bezig om de capaciteit te vergroten. Alle stats of abo's die je al hebt gedaan of ingegeven ... blijven bestaan.

Voor de mensen met een Founder status (zoals ik zelf), die de HE version hebben. Na 13 Nov. kun je de gegevens die achter op de kaart invullen via de COD site.
Mensen die de Premium versie van Elite online hebben gekocht, dienen dit in orde te maken voor 13 Nov.

http://www.callofduty.com/elite/whats-included

http://www.callofduty.com/founder

Offline Orion

• Junior member
  • **
« Reply #60 on: November 9, 2011, 15:58:02 »
Kijk .... dat zijn nog eens levels.  ;)

Alleen hoop ik wel; dat er iets meer te doen valt dan in BlackOps.
Daar was je bijvoorbeeld al bij level 40 of 45 door alle wapens en unlocks heen.

Er is genoeg te doen gelukkig ;)

Overigens is het belachelijk dat elite niet werkt, ze hadden dit kunnen verwachten natuurlijk.
Pioneer PDP-LX508D Onkyo TX-NR808 B&W 683 685 HTM61 PS3 slim 250gb

Offline SillentWolf

• Watchman
« Reply #61 on: November 9, 2011, 17:34:56 »
Dat is waar, ze hadden er iets meer rekening mee moeten houden; dat het zo enorm druk zou worden.

Offline Erik

• HT forum donateur
  • The ultimate HT Forum elite group
« Reply #62 on: November 9, 2011, 20:01:09 »
Waarom ze hebben je geld toch al? En werkt toch? Voor sommigen dan ;D
« Last Edit: November 9, 2011, 20:02:45 by Erik »
“You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.”
- Winston Churchill

Offline Martijn90

« Reply #63 on: November 10, 2011, 12:18:09 »
Ik heb hem gister ook maar gehaald, kon het toch niet laten :P Survival mode even gedaan met een maat op splitscreen en dat was al erg leuk. Daarna nog even de MP gedaan, maar had ik de eerste 8 keer een connection error, dus dat begon al lekker. Daarna een paar potjes MP gedaan, maar ik weet nu al dat dit niet mijn spel is. Zal de SP nog even gaan spelen want die schijnt wel goed te zijn en nog wat Survival mode en dan gaat hij er weer uit.
Panasonic TX-P55VT50 • Oppo BDP-93EU • Marantz SR9600 • XTZ 99.26 (Front, center, rear) • JL Audio 12W7 + 10W7 + MiniDSP • W&M LS-03 • W&M HD-01 • Sony PS3 • Antec Fusion HTPC
Slaapkamer "HT"
Showcase
BD Collectie

Offline Marsh

« Reply #64 on: November 11, 2011, 11:38:58 »
Ik begin ook echt gιk te worden van die connection errors, het kan me niet voorstellen dat het aan mijn eigen verbinding ligt..
Wat ik ook verder echt niet begrijp is waarom ze nog steeds niet luisteren naar hun fans en gewoon nog steeds geen MUTE ALL knop hebben ingebakken in het menu.
Bij werkelijk ieder potje ben ik 20 idiote randebielen aan het muten die het "stoer" vinden om te schreeuwen in hun koptelefoontje.

Buiten dat.. echt weer een heerlijke game!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Offline XanaduNL

• full member
  • Trade Count: (+4)
« Reply #65 on: November 11, 2011, 11:54:40 »
Gisteren 2 uurtjes ofzo de SP gedaan. Lekker intens weer! Alles om je heen ontploft.  :clapping:

Offline Martijn90

« Reply #66 on: November 11, 2011, 12:45:04 »
Dat connection gezeur heb ik ook, erg frustrerend. Hoewel ik vandaag wel gelijk in een potje kwam en daar 1,5 uur in ben blijven zitten. Spreek mezelf een beetje tegen, maar heb de SP nog niet opgestart, maar ben wel al bijna 2,5 uur online geweest  ::) Ik vind BF3 persoonlijk veel beter, omdat je dan tactisch moet spelen, maar ter afwisseling vermaak ik me hier ook wel mee eigenlijk. Lekker rennen en raggen met TDM. Ben er overigens wel ontzettend slecht in, met een K/D ratio van 0.87, maar toch vermaak ik me wel :)

Vind vooral het snelle ranken en al die challenges wel leuk, als je dan iemand killed en je krijgt weer ineens 5,000 punten geeft dat gewoon een lekker gevoel en wil je toch nog ff door blijven gaan voor de volgende challenge.
Slaapkamer "HT"
Showcase
BD Collectie

Offline Starred

• Trade Count: (+1)
  • I no
« Reply #67 on: November 11, 2011, 17:28:11 »
Moet je mog ergens instellen dat je op 1080p wilt spelen of gaat dat vanzelf op een PS3? Kom dat niet in de opties tegen

Offline SillentWolf

• Watchman
« Reply #68 on: November 11, 2011, 18:00:25 »
Als je de PS3 zo ingesteld hebt, dan moet het lukken.
Maar er zijn volgens mij maar weinig games die echt op 1080p draaien.
Vaak is het 720p. Maar als het goed is moet het aangegeven staan op de achterkant van de game, op welke resolutie die draait.
Je hoeft er dus niets voor te doen, alleen je console zelf op 1080p zetten (720p bij een HD-Ready TV).
« Last Edit: November 11, 2011, 18:01:55 by SillentWolf »

Offline Gaeje

• Trade Count: (+6)
« Reply #69 on: November 13, 2011, 02:23:14 »
ik heb die kleine schokjes (soms)ook

heel irritant idd. alsof de ps3 het niet kan trekken

Offline squeek

• HT forum donateur
  • Trade Count: (+7)
    • Squeek's Home theatre
« Reply #70 on: November 13, 2011, 10:01:07 »
ik heb die kleine schokjes (soms)ook

heel irritant idd. alsof de ps3 het niet kan trekken

Daar begint het op te lijken ja. Tijd dat de volgende generatie ps eraan komt
Pioneer SC-LX82 | Pioneer BDP-LX52 | Epson tw3800 | Projecta | PS3 | Monitor audio RS8 / RCLR / RSFX | SVS pc13 Ultra | Squeeks home theatre

Offline J.A.F._Doorhof

• All your base are belong to us
  • Owner
  • *
  • Trade Count: (+10)
  • Tja, je hebt van die dagen
    • J.A.F._Doorhof
« Reply #71 on: November 13, 2011, 10:18:25 »
Gisteren toch even heel snel naar de single player gekeken...... best intens.
Ga die denk ik toch eerst maar spelen, ziet er zo verschrikkelijk goed en boven al spannend uit.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Offline Gaeje

• Trade Count: (+6)
« Reply #72 on: November 13, 2011, 10:34:21 »
Ik sla die altijd regelecht over... Alleen cod4 heb ik helemaal uitgespeeld denk ik.
Het is altijd wel knap ineen gestoken maar ik vind dat het veel te veel voelt als een geprogrammeerde film...

Multiplayer all the way!

Offline SillentWolf

• Watchman
« Reply #73 on: November 13, 2011, 10:57:10 »
De SP speel ik wel altijd, maar pas als ik de MP half heb uitgewoond  ;)

Offline Marsh

« Reply #74 on: November 13, 2011, 21:42:29 »
Ik sla die altijd regelecht over... Alleen cod4 heb ik helemaal uitgespeeld denk ik.
Het is altijd wel knap ineen gestoken maar ik vind dat het veel te veel voelt als een geprogrammeerde film...

Multiplayer all the way!

Absoluut aan beginnen bij deze versie.. echt een achtbaanrit. Net begonnen en kom gewoon even niet meer toe aan MP. Echt waanzinnig gemaakt!

SeriousCinema

ADSLwinkel.nl, klik hier!
POSTCODE HUISNR.
particulier      zakelijk