The Sweetspot

Started by Dirk, March 21, 2011, 16:09:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rovinggecko

Mooie start van het nieuwe jaar met duidelijke voornemens :).

Ben nu een setje Pluto speakers aan het bouwen, actief met asp en versterking. En kijk naar iets voor 'er voor'. Zal in eerste instantie wel rechtstreeks een Squeezebox zijn, maar als het een beetje schappelijk klinkt zal ik ook eens naar Meridian opties kijken voor pre/dac en streaming.

In puur stereo mis je alleen wel een van de sterke punten van Meridian: trifield.
Maar goed, aan de andere kant zie ik een center pluto niet gebeuren.

Anyway, zie her en der wel mooi streaming spul langs zien komen. Neem aan dat je de standaard suspects zoals Linn en Naim mee neemt in de overweging?
Zijn er nog mooi, wat meer exotischere, alternatieven die je overweegt?
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

Dirk

Quote from: rovinggecko on December 31, 2013, 15:48:03
...
Neem aan dat je de standaard suspects zoals Linn en Naim mee neemt in de overweging?
Zijn er nog mooi, wat meer exotischere, alternatieven die je overweegt?

Op dit moment beperk ik me idd tot Linn en Naim, simpelweg omwille vd superservice van BB&G + de mate waarmee in met die systemen bekend ben (vooral Linn dan), maar ik sluit niet bij voorbaat het één of ander uit.

Sonos is bvb ook een serieuze kandidaat omdat ze als voorlopig enige fabrikant het Qobuz FLAC streaming aanbod ook echt werkend hebben op hun platform...maar ik gok dat Linn idlv 2014 ook met enkele leuke verrassingen op de proppen gaat komen (een nieuwe UI die al werd voorgesteld aan de bezoekers van het 40th anniversary event in hun HQ is daarvan toch al een indicator)

Maar de eerste stapjes van dit "plan" zijn dus gezet, en die bestonden uit een "interest check" voor de 818 + MD600 op het Meridian forum, nu maar eens ff kijken wat daaruit komt (de eerste PM's zijn al beantwoord ;))

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

rovinggecko

Als je hem echt kwijt moet en in de 'habbekrats' denk mode zit dan hoor ik het wel ;).

BBG en service is inderdaad prima in orde en in deze categorie is een miskoop eigenlijk uitgesloten. Lekker zoeken naar de klank en het gemak wat het best bij jou past! En natuurlijk de zoektocht maximaliseren, want uitzoeken is een groot deel van de lol...
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

denoontje

Quote from: Dynky on December 31, 2013, 16:05:23
Op dit moment beperk ik me idd tot Linn en Naim, simpelweg omwille vd superservice van BB&G + de mate waarmee in met die systemen bekend ben (vooral Linn dan), maar ik sluit niet bij voorbaat het één of ander uit.

Sonos is bvb ook een serieuze kandidaat omdat ze als voorlopig enige fabrikant het Qobuz FLAC streaming aanbod ook echt werkend hebben op hun platform...maar ik gok dat Linn idlv 2014 ook met enkele leuke verrassingen op de proppen gaat komen (een nieuwe UI die al werd voorgesteld aan de bezoekers van het 40th anniversary event in hun HQ is daarvan toch al een indicator)

Maar de eerste stapjes van dit "plan" zijn dus gezet, en die bestonden uit een "interest check" voor de 818 + MD600 op het Meridian forum, nu maar eens ff kijken wat daaruit komt (de eerste PM's zijn al beantwoord ;))



waar stream je nu mee, klopt de link n je onderschrift nog?

Dirk

Quote from: denoontje on December 31, 2013, 17:20:25
waar stream je nu mee, klopt de link n je onderschrift nog?
de link in m'n onderschrift klopt altijd, want die verwijst naar dit draadje  ;)

momenteel stream ik dus met de Meridian 818v1 icm de MD600.

beide units zou ik mogelijk dus verkopen om plaats te maken voor weer eens wat anders.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Mitch--

Quote from: Dynky on December 31, 2013, 17:28:05
de link in m'n onderschrift klopt altijd, want die verwijst naar dit draadje  ;)

momenteel stream ik dus met de Meridian 818v1 icm de MD600.

beide units zou ik mogelijk dus verkopen om plaats te maken voor weer eens wat anders.

Wow hele ommezwaai! toch weer naar het vertrouwde Linn?
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Dirk

da's nog niet zeker, al is er vanaf een bepaald SQ-niveau toch weinig concurrentie, als je bijvoorbeeld kijkt naar Linn Sneaky DSM of Majik DSM/DS-I...en bijvoorbeeld een Unitiqute (die zelfs nog goedkoper is dan beide Linns), dan zijn er weinig andere fabrikanten die ze echt het vuur aan de schenen leggen.

Ik wil absoluut niet met een MM of laptop/DAC etc aan de gang, dus het moet wel enigszins "plug-and-play" blijven...en ook daar is met name Linn toch sterk in, maar ik verwacht van Naim eigenlijk niets minder.

het enige wat ik absoluut wel wil (en nu niet heb) is FLAC streaming-mogelijkheid via Qobuz, maar daar ga ik me nog wat verder in verdiepen...meer bepaald hoe ik dat voor een kleine of zonder meerprijs en toch gebruiksvriendelijk kan bekomen op zo'n systeem.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Bas Akkerman

Nu alweer afscheid van de Meridian? Ach, het veranderen is voor jou een belangrijk deel van de hobby.

Nu de badkamer af is dus weer terug naar Linn? Wel opvallend na de uitkomsten van de Lumin-shoot-out dit jaar.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mitch--

Quote from: Dynky on December 31, 2013, 19:18:26
da's nog niet zeker, al is er vanaf een bepaald SQ-niveau toch weinig concurrentie, als je bijvoorbeeld kijkt naar Linn Sneaky DSM of Majik DSM/DS-I...en bijvoorbeeld een Unitiqute (die zelfs nog goedkoper is dan beide Linns), dan zijn er weinig andere fabrikanten die ze echt het vuur aan de schenen leggen.

Ik wil absoluut niet met een MM of laptop/DAC etc aan de gang, dus het moet wel enigszins "plug-and-play" blijven...en ook daar is met name Linn toch sterk in, maar ik verwacht van Naim eigenlijk niets minder.

het enige wat ik absoluut wel wil (en nu niet heb) is FLAC streaming-mogelijkheid via Qobuz, maar daar ga ik me nog wat verder in verdiepen...meer bepaald hoe ik dat voor een kleine of zonder meerprijs en toch gebruiksvriendelijk kan bekomen op zo'n systeem.

Zeker waar, mijn vader heeft een Unitiqute, erg mooi apparaat, maar is echt een smaak kwestie tussen Linn en Naim (wel is de Linn bediening VEEL beter :P, maar dat ligt aan de app natuurlijk) ik heb persoonlijk meer met het Linn geluid dan met de Naim, maja das persoonlijk. En Linn en Harbeth is nu mijn droomcombi, om te smelten :P
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Dirk

Quote from: Bas Akkerman on December 31, 2013, 19:20:02
Nu alweer afscheid van de Meridian? Ach, het veranderen is voor jou een belangrijk deel van de hobby.

Nu de badkamer af is dus weer terug naar Linn? Wel opvallend na de uitkomsten van de Lumin-shoot-out dit jaar.
omdat ik met een andere front-end (lees; vintage pre-/amp) wil gaan draaien en er ook de DT en TV op wil aansluiten + wil streamen, kom ik al snel uit bij het soort toestellen als de genoemde Linn of Naim, want een "eenvoudige" (lees; goedkopere) Meridian stream oplossing heeft al deze mogelijkheden niet...en kost ook nog steeds meer.

het zal dus mogelijk wel wat anders gaan klinken, maar of het daarom minder leuk wordt weet ik nog zo niet  :colgate:
wat ik in 2013 heb geleerd is dat een goede akoestiek meer uitmaakt dan nog betere toestellen, al valt dat bij een overgroot deel van dit forum in dovemans oren.
die verbeterde akoestiek icm met de Harbeths én een goed geïntegreerde sub zijn nu de vaste waarden in mijn set, dus daar wordt alvast niet aan geraakt.

de uiteindelijke sound zal volgens mij eerder door de amp die ik kan toevoegen aan dit plan worden bepaald, dan door de streamer via welke ik straks ga luisteren naar m'n collectie, maar ik heb momenteel al wat lijntjes uit liggen vwb dat antiek, dus ik hou jullie wel op de hoogte via dit eigenste topic  ;)

ach, zo blijf ik ook in 2014 weer bezig met de hobby, waar idd de set zelf, inclusief af en toe één en ander stevig omgooien in die set, toch ook een wezenlijk deel van uitmaakt.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Jumping Jack

Spannend, ik benieuwd wat dit gaat brengen. Linn of naim is idd voornamelijk een smaakkwestie. Of de bediening van linn zoveel beter is, weet ik niet. Ik klaag toch niet over de bediening van mijn naim-spullen... Alleen zit ik ook te wachten op een mooie Qobuz-integratie. Op dat vlak laat naim wel wat steken vallen (oa het lang beloofde airplay en een android-app).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

thepioneer

#1186
Qua bediening en geluid zou ik zeggen dat het niet gauw beter gaat worden. Ik begrijp dat je eens iets anders wilt maar niets is zo makkelijk als de meridian bediening.

Je kan toch ook gewoon een budget streamer erbij kopen en digitaal op de 818 aansluiten voor de nieuwe streaming opties?

Anyway je zal een beste duit moeten laten vallen aangezien CP zijn 818 ook maar niet verkocht word. Hopelijk heb je meer geluk.
Meridian DSP5200SE, Meridian 218, ROON
SVS SB13 Ultra

rovinggecko

Vindt het geluid van Meridian helmaal goed, en het gebruikers gemak van het streamen van je eigen media heb ik niet beter gezien, maar..... Voor high end, high tech lopen ze vreselijk achter imho. De Meridian aanpak lijkt te zijn om met 1 partner in een gesloten eco systeem een onderdeel op te pakken. Zie Napster / qnap. Daarmee zetten ze andere spelers buiten spel: spotify/qobuz/synology en blijven ze niet bij. Sooloos is al jaren onveranderd.

Bij mij staat dus ook nog een SBT voor spotify en qobuz binnenkort. Klinkt nagenoeg net zo goed als de mc200 (niet zo raar want SBT getweaked en zelfde endpoint/dac).
En is qua cloud streaming content stukke gebruikers vriendelijker.

Het is dat ik de sound helemaal top vind, maar begrijp Dynky helemaal, want heb ook een paar keer op het punt gestaan eea er uit te gooien omdat ik gewoon de moderne streaming opties, etc. mis.

Ga Dynky's zoekocht dus maar eens goed volgen. Ben met name benieuwd waar hij op uit komt en hoe hij dan het verschil in geluid ervaart.
De allerbeste wensen voor deze speurtocht Dynky!
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

Dirk

de eerste stap wordt wslk me eens wat te verdiepen in het hele Sonos gebeuren, aangezien dat momenteel de enige streamer (b)lijkt te zijn die (oa) de Qubuz FLAC streaming service terdege ondersteunt.
de app lijkt me na wat zoekwerk op het www wel mee te vallen...ok het is idd geen Sooloos UI, maar ik heb ook nooit die verwachting geschept, laat ik me dat ff duidelijk stellen

als de geluidskwaliteit van een Connect (aangesloten op de huidige set) me meevalt ivm de Sooloos, dan weet ik in elk geval al in hoeverre ik nog een dedicated streamer à la Linn of Naim nodig heb, dan wel ga aanschaffen.

Voor hetzelfde geld valt me bij de Connect streaming van eigen bestanden (vanaf gedeelde opslagmedia, die ik gewoon aan de PC in het netwerk hang, dus zonder gebruik te maken van een NAS) dusdanig goed mee, dat ik zelfs geen Linn oid meer aanschaf...who knows  ;)

Ik heb in het verleden al eens mogen horen hoe goed bvb een Sneaky DS klonk, op een degelijke pre/amp, dus ik schrijf een "low end" streamer absoluut niet van tevoren af, wel integendeel. 8)

het enige waar ik zeker geen zin in heb, is om met netbook/laptop/Mac Mini/software ed aan de gang te gaan, ik wil één unit die zo "plug-n-play" mogelijk z'n werk doet...en zeker ook beschikt over een aangename UI op de iPad.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

eddy135

Als Qubuz een blijvertje blijkt te zijn, zullen andere merken het toch ook wel gaan ondersteunen?

Zo niet, heeft 't ook geen zin erin te inversteren misschien...   :dry:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Dirk

Qobuz streaming is (net als Spotify) voor mij één van de belangrijke punten die ik nu meeneem in specifiek mijn ommezwaai vd set, maar dat is niet het breekpunt.
Ik wil gewoon weer eens wat anders, 'k kan het niet simpelere zeggen.

wat ik wel tenenkrommend vind, is hoe lang de "big boys" als Linn of Naim (om over Meridian nog maar te zwijgen :embarassed:) er over doen om dergelijke functionaliteit te implementeren, of er op z'n minst duidelijk over te communiceren.

zowel op het Linn als het Meridian forum zie je de gebruikers hiernaar vragen, maar er wordt zelfs geen vooruitzicht gegeven vanuit de HQ's dat (of wanneer) ze dit ooit gaan implementeren, dus je zit dan met een set en/of streamer van zo'n fabrikant, maar je wordt letterlijk niet serieus genomen.

de investering in een Connect lijkt me persoonlijk wel hel goed mee te vallen (nieuw 350€, maar jong tweedehands ook ruimschoots voorhanden), dus die test ga ik alvast voor mezelf doen...en dan idd maar eens het één en ander tegen elkaar afwegen  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

rovinggecko

Heb Qobuz eens aangezwengeld op de SBT. Werkt op 320 mp3 met de trial setup, maar met een gratis proef abbo moet ik 1 maand kunnen testen op Hifi (flac) kwaliteit. Mocht het wat zijn dan kost het wel 19.99 per maand, dus niet echt goedkoop.
Ga er de komende dagen eens voor zitten om te kijken of het in flac streamen veel toevoegd en hoe goed\interessant de collectie is van Qobuz, ook niet onbelangrijk.

Sonos lijkt net iets makkelijker aan te haken en staat formeel op de website, dus als je geen SBT hebt liggen zou ik ook gaan voor een Sonos om eea uit te testen. Ik denk dat het verschil met Sooloos je mee gaat vallen.
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

Rudi64




Quote from: Dynky on January  1, 2014, 12:59:24zowel op het Linn als het Meridian forum zie je de gebruikers hiernaar vragen, maar er wordt zelfs geen vooruitzicht gegeven vanuit de HQ's dat (of wanneer) ze dit ooit gaan implementeren, dus je zit dan met een set en/of streamer van zo'n fabrikant, maar je wordt letterlijk niet serieus genomen.

Dat is typisch Linn... communicatie is niet hun het sterkste punt..maar vermoed wel dat ze er mee bezig zijn..
En dan ineens is het er... :ohmy:

Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.

Kingpin

#1193
Interessante ommezwaai. Voor mijn woonkamer zocht ik ook een makkelijk apparaat die ook voor m'n vrouw te bedienen moet zijn.
Mijn lijst met mogelijke apparaten waren uiteindelijk de UnitiQute2, Linn Sneaky DSM en de Revox Joy S119.
Alle genoemde apparaten doen qua geluid niets voor elkaar onder, het blijft een smaakquestie.
Mocht je Linn mooi vinden dan zou je ook eens naar laatstgenoemde Revox kunnen luisteren.
Klinkt verassent goed. Mijn keus is trouwens de Naim geworden. Deze vond ik me iets meer bij de muziek betrekken, zoals gezegt een smaakquestie.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Staaled

Quote from: Dynky on January  1, 2014, 12:47:18
de eerste stap wordt wslk me eens wat te verdiepen in het hele Sonos gebeuren, aangezien dat momenteel de enige streamer (b)lijkt te zijn die (oa) de Qubuz FLAC streaming service terdege ondersteunt.
de app lijkt me na wat zoekwerk op het www wel mee te vallen...ok het is idd geen Sooloos UI, maar ik heb ook nooit die verwachting geschept, laat ik me dat ff duidelijk stellen

als de geluidskwaliteit van een Connect (aangesloten op de huidige set) me meevalt ivm de Sooloos, dan weet ik in elk geval al in hoeverre ik nog een dedicated streamer à la Linn of Naim nodig heb, dan wel ga aanschaffen.

Voor hetzelfde geld valt me bij de Connect streaming van eigen bestanden (vanaf gedeelde opslagmedia, die ik gewoon aan de PC in het netwerk hang, dus zonder gebruik te maken van een NAS) dusdanig goed mee, dat ik zelfs geen Linn oid meer aanschaf...who knows  ;)

Ik heb in het verleden al eens mogen horen hoe goed bvb een Sneaky DS klonk, op een degelijke pre/amp, dus ik schrijf een "low end" streamer absoluut niet van tevoren af, wel integendeel. 8)

het enige waar ik zeker geen zin in heb, is om met netbook/laptop/Mac Mini/software ed aan de gang te gaan, ik wil één unit die zo "plug-n-play" mogelijk z'n werk doet...en zeker ook beschikt over een aangename UI op de iPad.
Ik ken Sonos goed en het is digitaal en analoog beduidend minder.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Dirk


Quote from: Staaled on January  1, 2014, 13:39:41
Ik ken Sonos goed en het is digitaal en analoog beduidend minder.
Dat ga ik dus binnenkort ff rustig beoordelen (digitaal uit btw)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Staaled

Quote from: Dynky on January  1, 2014, 12:59:24
Qobuz streaming is (net als Spotify) voor mij één van de belangrijke punten die ik nu meeneem in specifiek mijn ommezwaai vd set, maar dat is niet het breekpunt.
Ik wil gewoon weer eens wat anders, 'k kan het niet simpelere zeggen.

wat ik wel tenenkrommend vind, is hoe lang de "big boys" als Linn of Naim (om over Meridian nog maar te zwijgen :embarassed:) er over doen om dergelijke functionaliteit te implementeren, of er op z'n minst duidelijk over te communiceren.

zowel op het Linn als het Meridian forum zie je de gebruikers hiernaar vragen, maar er wordt zelfs geen vooruitzicht gegeven vanuit de HQ's dat (of wanneer) ze dit ooit gaan implementeren, dus je zit dan met een set en/of streamer van zo'n fabrikant, maar je wordt letterlijk niet serieus genomen.

de investering in een Connect lijkt me persoonlijk wel hel goed mee te vallen (nieuw 350€, maar jong tweedehands ook ruimschoots voorhanden), dus die test ga ik alvast voor mezelf doen...en dan idd maar eens het één en ander tegen elkaar afwegen  ;)
Qobuz ,hoewel serieus te nemen,is toch pas sinds kort een speler.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Staaled

Quote from: Dynky on January  1, 2014, 13:50:53
Dat ga ik dus binnenkort ff rustig beoordelen (digitaal uit btw)
Uiteraard, maar ik zou dus nog even wachten met drastische maatregelen tav verkoop. :)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Dirk

#1198
Quote from: Staaled on January  1, 2014, 13:51:00
Qobuz ,hoewel serieus te nemen,is toch pas sinds kort een speler.
Idd, maar ruim van tevoren werd de streamingservice aangekondigd en nu alweer een maand gewoon actief, maar geen enkele beweging of communicatie vanuit de big boys
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Dirk


Quote from: Staaled on January  1, 2014, 13:53:20
Uiteraard, maar ik zou dus nog even wachten met drastische maatregelen tav verkoop. :)
Die verkoop is ook niet ingegeven door dat gemis aan (oa) Qobuz, wel omdat ik gewoon weer eens wat anders wil proeven
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea