The Sweetspot

Started by Dirk, March 21, 2011, 16:09:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dirk

Quote from: Graphtuner on October 24, 2012, 11:51:01
mooi zeg... hou jij nooit eens opendeur? dan kom ik zeker langs  :D
tot nog toe alleen om te verkopen  :D

...maar het zal er wslk wel eens van komen, al zegt een echte M&G met meerdere bezoekers me redelijk weinig, dus het zal eerder in klein kring zijn  ;)

dat gezegd zijnde, ik heb nog nooit "nee" tegen iemand gezegd die me gewoon vroeg of hij/zij eens kon komen luisteren naar het één of ander, dus...
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Jumping Jack

#676
Mss moeten we eens een Ronde van Vlaanderen organiseren? Zonder doping wel te verstaan  :D
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Bas Akkerman

Quote from: Jumping Jack on October 24, 2012, 13:20:03
Mss moeten we eens een Ronde van Vlaanderen organiseren? Zinder doping wel te verstaan  :D
Nou, zonder doping met de stoel naar België, dat wordt nog even trainen dan! ;) Wie weet in de toekomst eens Dynky en JJ...?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Graphtuner

Quote from: Jumping Jack on October 24, 2012, 13:20:03
Mss moeten we eens een Ronde van Vlaanderen organiseren? Zonder doping wel te verstaan  :D

doen wij eens rondje antwerpen?
Eerst vinyl gaan kopen en dan bij dynky gaan beluisteren :)
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Dirk

Quote from: Graphtuner on October 24, 2012, 14:02:25
doen wij eens rondje antwerpen?
Eerst vinyl gaan kopen en dan bij dynky gaan beluisteren :)
m'n vinylcollectie is nog aan de kleine kant hier (12 stuks groot nu), dus zelf wat meebrengen is misschien ook wel aangewezen als je de DT wil horen  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Jumping Jack

Kan do, zowel Graph als ikzelf hebben een break, kunnen best wel wat plaatjes in  :headbanging:.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Dirk

#681
de kleintjes :inlove: zijn aan het inspelen.



btw; mocht er interesse zijn in één enkel exemplaar, om als center of gewoon ergens als losse speaker in te zetten...geef maar een gil  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

bmateijsen


eddy135

Quote from: Dynky on October 27, 2012, 15:58:17
de kleintjes :inlove: zijn aan het inspelen.



btw; mocht er interesse zijn in één enkel exemplaar, om als center of gewoon ergens als losse speaker in te zetten...geef maar een gil  ;)

Schattig!  8)

Voor surround?
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Dirk

Quote from: eddy135 on October 27, 2012, 17:23:45
Schattig!  8)

Voor surround?
yep, kon de verleiding niet weerstaan ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea


Dirk

Quote from: morca on October 27, 2012, 17:27:48
Eneuh ook nog een set om 1 center te bemachtingen ? als ik goed lees  :D
absoluut, de prijs was (en is nog steeds zolang die promo loopt) te mooi om deze kans te laten voorbijgaan, dus ik heb geen moment geaarzeld.   
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

morca

Quote from: Dynky on October 27, 2012, 17:31:30
absoluut, de prijs was (en is nog steeds zolang die promo loopt) te mooi om deze kans te laten voorbijgaan, dus ik heb geen moment geaarzeld.
Zeer mooie aankopen,nu heb je dus dezelfde surrounds als center?
Dan ben je goed bezig ,maakt een zeer mooie bubble,...... nee niet de zanger  :) hihi
Zeer mooie surroundset zo de 5 is goed voor elkaar zo,en de .2 is ook niet echt misselijk.
Filmpje kijken zeker vanavond ?  :popcorn:
Misschien komt mijn tv nog vanavond,ga ik ook filmpje kijken,nee geen nieuwe ouwe crt die wel progressive tot 720 P speelt.
Dus een upgrade tov dat mini LG sjitding  :P

Dirk

Quote from: morca on October 27, 2012, 17:58:06
Zeer mooie aankopen,nu heb je dus dezelfde surrounds als center?
Dan ben je goed bezig ,maakt een zeer mooie bubble,...... nee niet de zanger  :) hihi
Zeer mooie surroundset zo de 5 is goed voor elkaar zo,en de .2 is ook niet echt misselijk.
Filmpje kijken zeker vanavond ?  :popcorn:
Misschien komt mijn tv nog vanavond,ga ik ook filmpje kijken,nee geen nieuwe ouwe crt die wel progressive tot 720 P speelt.
Dus een upgrade tov dat mini LG sjitding  :P
de center wordt idd ook een P3 ES2, maar die zit voorlopig nog netjes in de doos bij z'n collega...eerst morgen maar eens speakerstands voor deze rears in elkaar knutselen.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Dirk

#689
vandaag maar even de surrounds netjes opgehangen (ik zal het verder in dit topic bij stereo houden, beloofd  :-X)



voor iemand zich afvraagt wat die rare vlekken op de muur zijn, dat is het schaduweffect van m'n hanglamp, die voor de foto ff op full power stond ;)

edit : typo
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

eddy135

Quote from: Dynky on October 28, 2012, 17:55:10
vandaag maar even de surrounds netjes opgehangen (ik zal het verder in dit topic bij stereo houden, beloofd  :-X)

[img]http://i48.tinypic.com/f4mhzd.jpg[/

Fraai! ;)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

bmateijsen



Graphtuner

Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Bas Akkerman

Eh, cool hebben we nog niet gehad! Of misschien nog beter...
Kek!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Dirk

thx  :blush:

en dit is nog maar de grondverf, moet je straks eens kijken als het echt klaar is  :D
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

R


VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

twani

Quote from: Dynky on October 27, 2012, 15:58:17
de kleintjes :inlove: zijn aan het inspelen.



btw; mocht er interesse zijn in één enkel exemplaar, om als center of gewoon ergens als losse speaker in te zetten...geef maar een gil  ;)
Die mevrouw aan de muur ziet de Harbeth kennelijk als een object met erotische lading ;)