3d beamer icm gamen op een ps3: ervaringen?

Started by Kevf, August 22, 2012, 10:20:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kevf

Zijn er hier forumleden die een 3d beamer hebben en dezen hebben aangesloten hebben op een ps3 en daar ook 3d spellen op spelen? Ik ben aan het uitzoeken of het de extra investering waard is. Ik ben verder qua films niet echt groot fan van 3D maar kan mij goed voorstellen dat het qua games een heel andere beleving is.

arjenkooistra

Ik doe zelf af en toe 3d gamen via een tv. Hangt echt er vanaf welke games je speelt. Killzone en Gran turismo zijn echt fantastisch in 3d. Maar ik heb ook nba2k12 geprobeerd. maar dat is echt hoofdpijn krijgen omdat het te snel beweegt van links naar rechts (het spelbeeld).
Maar om te zeggen dat ik altijd de 3d functie aanzet van mijn tv bij een spel is echt minimaal. De meeste games speelt fijner in normaal 2d beeld.

Perely2005

Beste vriend
Als je de ps3 nog niet gekocht hebt dan zou ik voor de nvidia vision 2 kit gaan, want je hebt zowiso meer 3D games dan op ps3, natuurlijk zeg je dan dat ps3 beter is,
Maar de pc blijft de laatste tijd ook niet achter, ik ben een race game fanaat en mijn pc games doen er goed op nvidia vision 2 kit, zelf wat oudere games krijgen nu een nieuw leven door de 3D, met de ps3  is dat nog beperkt met  3D  ik heb ook xbox 360 de 3D games zijn ook mooi, maar ook weer weinig games in 3D.
Hier heb je een link voor meer informatie over
Nvidia vision 3D

http://www.nvidia.com/object/3dtv-play-overview.html