i-Visions tabbed tension elektrisch spanscherm aangeschaft

Started by Lecoque, March 12, 2011, 22:01:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Denk

Quote from: darkrunner on February 12, 2017, 15:29:38
, qua golven heb je even kans op golven als bij elk niet Tab/Tab-tension scherm.
Dit is onzin natuurlijk. Het Tab-tension systeem heeft als het een goed doek is geen enkele last van golven in het doek. Het is namelijk ook een heel ander soort en veel dunner doek, dan bij de gewone niet tab-tensions schermen.
Epson TW7200|i-Visions Cinema HD-Series 260|HK AVR635|Canton Ergo 609 DC|Samsung UE55HU7500L UHD TV

darkrunner

#326
Lees nog eens goed wat er staat...Niet

NickV

Quote from: 427 SOHC on April 14, 2015, 18:31:29
Idd veel mooier beeld met het cinema hd scherm, als ik ze op voorhand had gezien had ik zonder twijfelen voor het cinema doek gegaan! ;D

Zijn er nog mensen die deze mening delen ? 
Tot nu had ik nog niemand horen klagen dat de beeldkwaliteit minder zou zijn op een Elektro HD dan op de Cinema HD

cinelux

Ben ook aan het kijken voor een tension scherm aangezien ik groter wil gaan projecteren en mijn oude Projecta scherm toch wat golven heeft.
Nu zie ik allemaal verschillende tension schermen van goedkoop tot extreem duur. Ik zie ook een Proluxx tension scherm staan voor een redelijke prijs, heeft iemand toevallig dit scherm hangen en wat is de algemene indruk van dit scherm ?

Of toch voor een duurder scherm gaan van Projecta/Kingpin etc. ?

konijntje

Quote from: cinelux on April 10, 2017, 22:20:51
Ben ook aan het kijken voor een tension scherm aangezien ik groter wil gaan projecteren en mijn oude Projecta scherm toch wat golven heeft.
Nu zie ik allemaal verschillende tension schermen van goedkoop tot extreem duur. Ik zie ook een Proluxx tension scherm staan voor een redelijke prijs, heeft iemand toevallig dit scherm hangen en wat is de algemene indruk van dit scherm ?

Of toch voor een duurder scherm gaan van Projecta/Kingpin etc. ?

Dit topic is voor de schermen van projectieschermen.com ik denk dat je meer geluk hebt als je een nieuw topic aanmaakt voor jouw vraag.


Sent from my iPhone using Tapatalk

cinelux


klavertje

Quote from: NickV on April  5, 2017, 17:08:02
Zijn er nog mensen die deze mening delen ? 
Tot nu had ik nog niemand horen klagen dat de beeldkwaliteit minder zou zijn op een Elektro HD dan op de Cinema HD

Ik heb al een tijdje een ElektroHD, daar ik een hoge blackdrop nodig heb.
Ook het cinemaHd scherm gezien, maar verschil in beeldkwaliteit, nou nee.
Ik zag en zie geen verschil.
En mijn scherm staat (hangt) keurig strak.

pameijer

Ik heb zojuist mijn tweedehands gekochte iVisions CinemaHD scherm opgehangen. Werd compleet geleverd alleen zonder manual. Weet iemand hoe ik de blackdrop in kan stellen?
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Denk

Quote from: pameijer on February 27, 2019, 19:36:29
Ik heb zojuist mijn tweedehands gekochte iVisions CinemaHD scherm opgehangen. Werd compleet geleverd alleen zonder manual. Weet iemand hoe ik de blackdrop in kan stellen?

Er wordt een tooltje meegeleverd met het scherm. Is een plastic stokje met een zeskantig uiteinde die in de verstelbus past aan het einde (denk links) van het scherm.
Maar een lange imbus past ook wel denk ik. Ik heb een pdf-je meegestuurd met de instructies die ik erbij heb gekregen.
Epson TW7200|i-Visions Cinema HD-Series 260|HK AVR635|Canton Ergo 609 DC|Samsung UE55HU7500L UHD TV

pameijer

Quote from: Denk on February 27, 2019, 20:02:31
Er wordt een tooltje meegeleverd met het scherm. Is een plastic stokje met een zeskantig uiteinde die in de verstelbus past aan het einde (denk links) van het scherm.
Maar een lange imbus past ook wel denk ik. Ik heb een pdf-je meegestuurd met de instructies die ik erbij heb gekregen.
Super, dankjewel! Dat tooltje heb ik ook niet erbij gekregen. En de handleiding is online ook nergens te vinden dus jouw hulp is erg fijn  :clapping:
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Denk

Epson TW7200|i-Visions Cinema HD-Series 260|HK AVR635|Canton Ergo 609 DC|Samsung UE55HU7500L UHD TV

ppeter

Ik heb hier ook nog een handleiding voor de in-uitrol af te regelen;
Succes!
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

pameijer

Quote from: ppeter on February 27, 2019, 21:41:45
Ik heb hier ook nog een handleiding voor de in-uitrol af te regelen;
Succes!
Thanks Peter!
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

pameijer

Sinds een tijdje heb ik een JVC X7900 beamer. In de instellingen kun je Screen Adjust aanzetten en dan een bepaald nummer opgeven uit deze lijst: https://www3.jvckenwood.com/english/projector/screen/. De iVisions staat daar natuurlijk niet tussen, ik heb het Cinema HD doek. Weet iemand welk scherm het dichtste in de buurt komt van dit doek zodat ik de beamer juist in kan stellen?
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

konijntje


pameijer

Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!