Projectie doek van de rol, inventarisatie.

Started by J.A.F._Doorhof, February 3, 2011, 16:05:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

We doen dit al een tijdje niet meer, maar gezien de vragen van de laatste tijd en aangezien ik ook zie wat er soms verkocht word hebben we besloten om het toch weer aan te bieden.
We hebben met Screen Innovations om de tafel gezeten en kunnen exclusief hun waanzinnige SOLAR doek binnenkort van de rol leveren.
Dit is een doek dat vergeleken kan worden met het bekende Stewart Studiotec doek maar dan met een embos laag waardoor je geen "sparkles" in het beeld ziet.

Aangezien we dit redelijk groot gaan inkopen bij deze eerst een inventarisatie over hoeveel mensen interesse zouden hebben.
Prijs is nog niet bekend.

Scherm heeft een waarde van 1.3 en is door de embossed laag geschikt tot 4K projectie.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Shane One


bmateijsen


donaldk

Embossing is een decoratietechniek, verluchtiging, waarbij elementen via borduur (hippie of westernjeans, bijvoorbeeld) of opdruktechniek, of als embleem worden aangebracht op een egale achtergrond, perfect voor 4K dus :devil:. Zal wel een filmlaagje zijn die als lak, of onder druk/hoge temperatuur op een onderlaag wordt aangebracht.

J.A.F._Doorhof

Embos techniek bij screens is een techniek waarbij je geen sparkles meer ziet (of zwaar onderdrukt) tevens voorkomt dit vertekening bij 4K projectie, je krijgt daardoor een enorm mooi strak beeld waarbij je geen structuur meer ziet (of nauwelijks) en een zeer uniforme beeldkwaliteit op zowel kleur als helderheid.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jackylee


fokke100


jebbe

Ook ik heb interesse voor projectiedoek van de rol voor mijn DIY scherm! :worship: :clapping:

m9

hoe heb ik dit kunnen missen, prijzen graag en info mbt beschikbaarheid.

Duck Twacy

Ik zou ook wel interesse hebben. Geloof dat de ander doekverkoper (GT...) er mee gestopt is.

donaldk

Ik geloof dat dit uiteindelijk niet is doorgegaan. Frank was ermee gestopt, maar peilde de interesse om opnieuw doek te gaan aanbieden naast complete schermen.

J.A.F._Doorhof

Probleem is dat als we stukken van 2.00 meter moeten bestellen dat we net zo goed handmatige schermen kunnen verkopen en dan klanten het doek loshalen ;)

Losdoek word interessant als minimaal 10 mensen bestellen, dan is het goedkoop genoeg om t kunnen concurreren met de spanschermen van BV kingpin.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

GTDesign

Quote from: Duck Twacy on November 27, 2011, 21:28:25
Ik zou ook wel interesse hebben. Geloof dat de ander doekverkoper (GT...) er mee gestopt is.

Nee hoor, we leveren nog gewoon volop projectie doeken. ;)

jaco

Quote from: GTDesign on November 28, 2011, 08:36:03
Nee hoor, we leveren nog gewoon volop projectie doeken. ;)
Jij hebt in je nieuwe pand vast wel ruimte voor een paar rolletjes met doek :)

donaldk

Verschil is dat Gé zowieso doek moet inkopen voor zijn custom schermen.

Duck Twacy

Kan Ge (als ik zo vrij mag zijn) op maat gemaakte spanschermen leveren?  (tegen een redelijke prijs).

Proleem is altijd vervoer. Zo'n scherm past niet in mn Avensis sedan en om nou in de trein naar Den Haag te gaan met een 75" spanscherm onder je armen :)

donaldk

Dat is een van Gé's specialiteiten. Een lattenframe op de muur met daaroverheen koven is het model waar ie hier op het forum bekend is geworden. Wat is betaalbaar, wat ik me herinner wel duurder dan een Kingpin spanscherm, maar voor handgemaakt enzovoorts te overzien. Misschien staan ze nog op zijn website, anders gewoon even pm-en of mailen.

Duck Twacy

Dan kan ik beter iets zelf maken. Ik zoek namelijk een spandoek/scherm dat ik kan "ophangen" in een truss boog (circa 250 breed, en 170 hoog), maar dat ook makkelijk te verwijderen is om ergens uit het zicht te worden opgeborgen (bv achter een deur). Normaliter staat daar namelijk de plasma tv onder de truss boog.

Spanscherm moet dan dus voor de plasma TV voor hangen (gebruik de beamer maar hooguit 1 keer per week).

Zit ook wel eens te denken aan een spanscherm met aan de achterkant een leuk schilderij (een replica natuurlijk), zodat je het gewoon aan de muur als versiering kunt hangen

donaldk

Ik weet niet wat ie nog meer kan maken, dat moet je Gé zelf vragen.

Annewiek

jammer dat jullie blijkbaar mijn topic gemist hebben over goed los doek van de rol.
los doek laten komen uit italie is net zo voordelig als een goedkoop kant en klaar handmatig scherm slopen
Annewiek Doorhof
www.hometheater.nl
www.studioFD.nl

donaldk

Daar heeft gisteren Ducky gepost, dus hoe kom je erbij dat we dat gemist hebben. Je moet 20 meter aan klanten hebben toch. Heb nog steeds een kokertje staan :-[.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

donaldk

Was slechts een inventarisatie en mensen die interesse hadden kregen geen reactie, ten minste niet in het topic.

Het aanbodtopic is nieuw(er).

J.A.F._Doorhof

Als we het aantal gehaald hadden zouden we die mensen gecontacteerd hebben.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

donaldk

Daarom en vanwege een andere post waarin je zoiets zei, ging ik er vanuit dat het niet door was gegaan.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview