Prijsvraag: win RU connected kabels

Started by RU connected, January 30, 2011, 23:06:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Miesepies


RU connected

Leuke inzendingen tot nu toe, de lat voor de aankomende deelnemers ligt hoog.

Let op, iedereen heeft tot 22:00 vanavond de tijd om mee te doen.

tiptop

Even een Slogan.

RU connected?
I'AM!

(Ben niet zo goed met plaatjes. :()
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

tiptop

Quote from: LFW on February  6, 2011, 00:59:18
Voor mij graag een optische kabel. Zo kan ik mijn favoriete film van goed geluid voorzien.
Mooi gemaakt! :notify:
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

screamhouse

 :clapping: kom er dus echt NU pas achter......RU = Are you............. :withstupid:
Dune D1| Marantz SR-6004 Black |Boston Acoustics A23| BK XLS 200 | W&M Tornado powercord | W&M HDMI | Canare 4S8 | Samsung UE40D6500| Synology NAS

RU connected

Quote from: tiptop on February  6, 2011, 13:55:16
Even een Slogan.

RU connected?
I'AM!

(Ben niet zo goed met plaatjes. :()
Maar wel de enige die een rap kan schrijven voor de wedstrijd ;)

De tagline "there is no such thing as free cable" past ook wel erg goed bij deze wedstrijd.

tiptop

Quote from: koengi on February  6, 2011, 14:06:22
:clapping: kom er dus echt NU pas achter......RU = Are you............. :withstupid:

Gefeliciteerd! :clapping: ;D

Sommige weten het nog steeds niet. ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

tiptop

Quote from: RU connected on February  6, 2011, 14:07:34
Maar wel de enige die een rap kan schrijven voor de wedstrijd ;)

De tagline "there is no such thing as free cable" past ook wel erg goed bij deze wedstrijd.
Kortstondige inspiratie. :P
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

RU connected

De prijsvraag is afgelopen, heel erg bedankt voor het meedoen! Morgen zullen de winnaars bericht krijgen.

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

AbZ

#60
mijn top 3 (zelf geen belang bij)  :coffee:

1  LFW:  de beste inzending (met afstand gewonnen :worship: )
2  koengi junior:  de leukste (aangenomen dat hier een toslink door een peuter is getekend :clapping: )
3  tiptop:  rap is goed idee  O0  maar metriek/ritme is voor mij niet helemaal duidelijk  :unsure:

4  chansig:  de meeste pogingen en moeite gedaan (maar het lijkt nergens op :D )

edit:  tiptop ingevoegd (was hem ff vergeten - niets persoonlijks)

Etiennevh

er worden alleen 8 winnaars bekend gemaakt ;) jij hebt er maar 3 :(
:baaa: :withstupid:

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

AbZ

#62
Quote from: Etiennevh on February  6, 2011, 23:59:16
er worden alleen 8 winnaars bekend gemaakt ;) jij hebt er maar 3 :(
:baaa: :withstupid:


Top 3 (inmiddels 4) sluit andere winnaars niet uit  ;)
Anyway er hebben niet veel meer dan 8 mensen meegedaan dus je maakt toch kans  >:D

screamhouse

Dune D1| Marantz SR-6004 Black |Boston Acoustics A23| BK XLS 200 | W&M Tornado powercord | W&M HDMI | Canare 4S8 | Samsung UE40D6500| Synology NAS

chansig

Quote from: AbZ on February  6, 2011, 23:56:28
mijn top 3 (zelf geen belang bij)  :coffee:

1  LFW:  de beste inzending (met afstand gewonnen :worship: )
2  koengi junior:  de leukste (aangenomen dat hier een toslink door een peuter is getekend :clapping: )
3  tiptop:  rap is goed idee  O0  maar metriek/ritme is voor mij niet helemaal duidelijk  :unsure:

4  chansig:  de meeste pogingen en moeite gedaan (maar het lijkt nergens op :D )

edit:  tiptop ingevoegd (was hem ff vergeten - niets persoonlijks)

:D

Gr. Hans

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Randal

Leuk zo'n prijsvraag die al voorbij is als je het voor de eerste keer ziet.     ???
Ik vind het resultaat maar erg magertjes. Als het een beetje meer tijd was gegund, dan waren er met mij vast nog meer members achter gekomen en zouden er beslist nog veel leukere (en zeker betere) reacties en photoshop creaties gekomen zijn...
Ik zeg verlengen die hap! ;)  ;D

RU connected

Quote from: Randal on February  7, 2011, 16:32:04
Leuk zo'n prijsvraag die al voorbij is als je het voor de eerste keer ziet.     ???
Ik vind het resultaat maar erg magertjes. Als het een beetje meer tijd was gegund, dan waren er met mij vast nog meer members achter gekomen en zouden er beslist nog veel leukere (en zeker betere) reacties en photoshop creaties gekomen zijn...
Ik zeg verlengen die hap! ;)  ;D
Ik ben bang dat degene die al wel meegedaan hebben het hier niet mee eens zijn. Hun winkans wordt hiermee kleiner...
Wat ik wel zou kunnen doen: Nu alvast 4 winnaars bekend maken, de wedstrijd met een week verlengen, maar dan mag iedereen weer meedoen.

Zouden de deelnemers even kunnen laten weten wat ze van dit idee vinden?

Miesepies

Ben het er wel mee eens dat er wat weinig (goeie) reacties waren... dus wat mij betreft is een 2e poging/verlenging om wat meer aandacht te krijgen okee.

screamhouse

No probs, inzendingen werden steeds beter
Dune D1| Marantz SR-6004 Black |Boston Acoustics A23| BK XLS 200 | W&M Tornado powercord | W&M HDMI | Canare 4S8 | Samsung UE40D6500| Synology NAS

LFW

Quote from: RU connected on February  7, 2011, 16:46:40
Ik ben bang dat degene die al wel meegedaan hebben het hier niet mee eens zijn. Hun winkans wordt hiermee kleiner...
Wat ik wel zou kunnen doen: Nu alvast 4 winnaars bekend maken, de wedstrijd met een week verlengen, maar dan mag iedereen weer meedoen.

Zouden de deelnemers even kunnen laten weten wat ze van dit idee vinden?

Vind ik prima hoor.

tiptop

#70
Ik heb geen bericht gehad. :(

Maar dat komt waarschijnlijk omdat het met een week verlengd wordt. :sigh: :P

Democratisch gezien is er groen ligCHt voor de verlenging. ;)  :-[ (foutje)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

chansig

Tsja..dan wil ik wel graag weten of ik nu iets gewonnen zou hebben...Dan weet ik of ik mijn creatieve niveau wat moet verhogen of misschien wel tot de conclusie moet komen dat er niet meer inzit wat mij betreft....Ik ben bang voor het laatste.

Mij maakt het niet uit. Maar echt motiverend is het niet..... :D :D :D

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

AbZ

Quote from: tiptop on February  7, 2011, 18:12:06
Ik heb geen bericht gehad. :(

Maar dat komt waarschijnlijk omdat het met een week verlengd wordt. :sigh: :P

Democratisch gezien is er groen ligt voor de verlenging. ;)
Heb je alle tijd om je rap met een beat eronder op te nemen  :headbanging:

Quote from: chansig on February  7, 2011, 18:13:46
Tsja..dan wil ik wel graag weten of ik nu iets gewonnen zou hebben...Dan weet ik of ik mijn creatieve niveau wat moet verhogen of misschien wel tot de conclusie moet komen dat er niet meer inzit wat mij betreft....Ik ben bang voor het laatste.
Anders heb je toch nog een NordOst die bijna net zo goed is  :smile:

tiptop

Quote from: AbZ on February  7, 2011, 18:17:17
Heb je alle tijd om je rap met een beat eronder op te nemen  :headbanging:

Daar heb ik geen spullen voor en de kennis.  :-\

Op zijn minst moet er dan maar een troostprijs zijn voor de "oorspronkelijke" winnaars. :hehe:

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

RU connected

De deadline wordt met een week opgeschoven tot zondag 13 februari 22:00. Ik beloof dat er geen verlenging meer zal volgen.

Quote from: chansig on February  7, 2011, 18:13:46
Tsja..dan wil ik wel graag weten of ik nu iets gewonnen zou hebben...
Je zit tot nu toe bij de beste 8, het hangt dus van de nieuwe inzendingen af of dat zo blijft. Jij kan natuurlijk ook nog een nieuwe inzending doen als je merkt dat er goede inzendingen bij komen.

Quote from: tiptop on February  7, 2011, 18:23:22
Op zijn minst moet er dan maar een troostprijs zijn voor de "oorspronkelijke" winnaars. :hehe:
Je rap is naar een rapper gestuurd, een dezer dagen krijg je een cdtje ;D