Na een aantal luistersessies, van stereo maar ook surround(voor de toekomst), ben ik er inmiddels uit: Het gaat de primare i32 worden. Primare Rocks!
Mijn bevindingen hierover zal ik in het lopende topic, Zoektocht naar de beste combinatie! Primare of Marantz met Quadral, in aankoop vragen/adviezen plaatsen.
Kort stukje: Na een direct vergelijk van de marantz pm ki pearl en primare i32 op mijn Quadral Aurum Orkhans, viel mijn mond letterlijk open: dat ik hierover heb kunnen twijfelen!
Wat een verschil in positieve zin wat betreft de primare tegen de marantz! De marantz heb ik dan ook maar snel uitgezet, en ben de rest van mijn sessie heerlijk gaan genieten van de i32!
Ook in surround was dit verschil groots. De marantz av-7005 icm mm8003, tov de primare sp32 icm 30.7. Weet dat ze niet in dezelfde prijsklasse zitten, maar hiervoor betaal ik graag wat extra!
Kortom, hier zit een nieuwe liefhebber van dit geweldige merk!
Offtopic:
Aangezien ik nog niet genoeg posts heb om een gezochtadvertentie te plaatsen, wilde ik het volgende aan de mensen in dit topic vragen die met een primare i32 spelen:
- Wie gaat er binnenkort upgraden naar losse componenten van primare of een andere versterker van een ander merk(of moet helaas downgraden), en zoekt iemand waar hij zijn primare i32 kwijt kunt?
Mocht dit spelen bij een van jullie, zou ik deze persoon willen vragen mij een PM te sturen! Hier zit een ontzettend geinteresseerde koper!