Yadis dune path

Started by nielvm, January 12, 2011, 21:52:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nielvm

Gebruik sinds korte tijd Yadis 2. In mijn pc zitten verscheidene harde schijven die ik deel met de dune, welke met een crossed utp verbonden is. Ik stream alles via smb.

Het streamen gaat vlot en ik zie in elke folder de album art.

Nu had ik graag ook gebruik gemaakt van de dune interface waardoor ik bijvoorbeeld op alfabet kan zoeken. Deze interface werkt, maar als ik via deze weg een film wil afspelen, krijg ik een error dat de url niet klopt.

Vandaar mijn vraag: hoe moet ik mijn dune path instellen?


Wat meer info:

Ip pc: 192.168.2.10
IP dune: 192.168.2.9
Gedeelde map: E:\Films A-H
Yadis workspace: C:\Program Files (x86)\yaDIS\workspace
Dune interface location: E:\Films A-H\_yaDIS



Graag jullie advies!
Epson tw 9300
Arcam AVR390
DIY 5.2.2 surround
Zidoo Z9X

frankp

Al opgelost?

Anders zou ik graag even willen weten welk pad je gebruikt als Dune pad naar je Films folder.
Of even zelf hier lezen: http://www.mpcclub.com/forum/showthread.php?t=25899&page=48

nielvm

Het lijkt opgelost te geraken als ik de folder met de yadis interface op een usb stick zet die ik rechtstreeks aan de dune hang.

Op dat forum heb ik ook al vanalles gelezen en zelfs gevraagd, maar niet meteen hulp gevonden...
Epson tw 9300
Arcam AVR390
DIY 5.2.2 surround
Zidoo Z9X

frankp

Anders op dat forum even een berichtje direct aan Fred-L sturen, hij zal waarschijnlijk wel reageren.

nielvm

Met usb stick aan de dune lukt het al voor 2 van de 3 harde schijven.

Bij de derde harde schijf kan ik de bestanden streamen, maar klaagt de dune erover dat de format niet supported is. Hoewel deze bestanden dezelfde zijn als de rest.

Iemand raad?
Epson tw 9300
Arcam AVR390
DIY 5.2.2 surround
Zidoo Z9X

nielvm

Ik merk nu het volgende:


Ik stel mijn dune path van alle 3 de harde schijven op dezelfde manier in, bijvoorbeeld: smb//192.168.2.10/Films A-H

Bij 2 van de 3 hd's maakt yadis een dune folder aan waarbij er in een tekstbestand de url staat naar een bepaalde film (bestand). Bijvoorbeeld smb//192.168.2.10/Films A-H/300/300.m2ts
De dune kan bestanden op deze harde schijf zonder problemen afspelen.

Bij mijn harde schijf van I-R, maakt yadis de url verkeerd aan, bijvoorbeeld smb//192.168.2.10/Films I-R/inception
Hij gaat dus 1 stap minder ver waardoor de dune de file niet vindt/foutmelding geeft.


Ik heb alles al gecontroleerd, alle instellingen staan voor alle harde schijven op dezelfde manier ingedeeld. Ook de harde schijven zijn op dezelfde manier geordend.

Ik kan er niet aan uit waarom yadis bij die ene harde schijf verkeerde url's aanmaakt...
Epson tw 9300
Arcam AVR390
DIY 5.2.2 surround
Zidoo Z9X

THX-UltraII

voor degenen die eea van Dune icm yaDIS weten, zou iemand mij op weg kunnen helpen? :

http://www.mpcclub.com/forum/showthread.php?p=224606&posted=1#post224606

Selfishdome

Volgens mij heb ik het gevonden als je smb hebt  vul je in smb:// ip van de pc waar je fims staan/naam van de map waar de films staan.

Bij mij werkt het nu.
Suc6