Na een tijd radiostilte hier, wil ik er weer nieuw leven in blazen.
Dat komt mede doordat ik nu een nieuwe baan heb met enigsinds toekomst perspectief,als ik hetzelf niet verkloot natuurlijk.
waar ik nu mee bezig ga is een htpc.dat komt mede doordat ik nu een pc heb met een grote kast die ik versleep van de ene slaapkamer/pckamer naar mijn home cinema kamer.
dat is gewoon niet handig.daarom wil ik graag een htpc die ik bij de tv neer kan zetten en op mijn huidige pc alles relaxed achter een bureau kan downloaden.
In het pc topic ben ik hier al mee bezig, maar denk dat de mensen hier suggesties hebben hier ook gemeld mag worden.
het 2e gedeelde wat ik graag zou willen is betere surround speakers van usher audio.Namelijk de x-708 die passen bij mijn fronts.Maar W&W heeft deze niet voorradig en moet ik dan ga bestellen wat eventueel lang kan duren.wel hebben ze de s 520 serie die 500 euro kosten en ik wel een nette prijs vind.sommige hier op het forum hebben mij deze al aangeraden, maar heb ze nooit gehoord.
hey 3e gedeelte wil ik kijk naar nieuwe kabels voor mijn fronts, deze heb ik gezien bij hifi 123 namelijk deze
http://www.hifi123.nl/nl/jib-germany-hf-004-loudspeaker-cable.htmlwat vinden jullie hiervan of moet ik totaal wat andere kabels gebruiken met mijn set?
Dus mocht er suggesties hier zijn van de dingen die zijn genoemt wil ik graag horen.
en het laatste gedeelte zou een verhuizing zijn naar een eigen huurwoning.Daar ga ik naar opzoek met eventueel een mooie woonkamer waar ik al mijn spulletjes neer kan zetten.wel zou ik daar voor moeten gaan sparen.