Als je naar NY gaat ga naar de Apple store bij Central Park dat is echt waanzinnig

Als je de 32GB koopt heb je geen last met invoer, de 64GB wel.
Wat je kunt doen is gewoon de verpakking weggooien en simpelweg meenemen als handbagage, niet te krampachtig mee doen, volzetten met materiaal en het is toch gewoon je iPad die je al een paar maanden hebt ??
Wij hebben ze meegenomen toen ze hier nog niet waren en zelfs toen werd er niet naar gevraagd.
Paar kleine tips voor NY

Neem de hop on hop off tour maar boek die op times square (NIET via je reisbureau), wij hebben de gele genomen met de top of the rock en de Brooklyn tour en dat was waanzinnig. Helemaal als je er maar 6 dagen bent is dat een must, je bent 3 dagen bezig maar je ziet echt alles.
Voor de vrouw Macy's zonder enige twijfel de moeite waard en vlakbij Victoria secrets.
Yankee stadium is ook meer dan de moeite waard.
Neem de rondvaart naar Ellis Island via de Hop on Hop off tour, ga niet naar het vrijheidsbeeld zelf, je ziet het perfect vanaf de boot en het scheelt je een volle dag met frustaties.
Vergeet ook niet de nighttour van de hop on hop off, fantastische rit over de brooklyn bridge bij nacht, zie dat je bovenin de bus zit en hou je camera klaar dat is echt onwerkelijk wat je ziet.
Hou je van echte steak en je hebt wat geld over pak dan het restaurant onder trump tower, ben even de naam kwijt maar ze hebben de beste steaks.
Mail me even en ik zoek het op.
Doe de top of the rock laat in de middag of smorgens heel vroeg ivm het licht, doe niet Empire state, vanaf Trump zie je alle gebouwen inclusief Empire state.
Union station, gewoon rondhangen voor een paar uur en kijken naar de mierenhoop.
Hou je van Gratify mail me dan even dan krijg je coordinaten voor een waanzinnige plek, ben daar met wat studenten van me geweest en is redelijk makkelijk bereikbaar maar niet bekend in de regio maar erg de moeite waard, en veilig.
Wil je meer dingen weten mail me dan even.