High End Audio Show Alkmaar, in AZ Afas Stadion, 19 + 20 feb. 2011

Started by bartvv, January 5, 2011, 23:04:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

Miracle.

Mooie foto's Audioloog.

Ik ga morgen en neem de Pentax K110D ook mee.

Foto's zullen ook hier spoedig volgen dus.

Mvg. Miracle.

wilmans

Mooie show. Vooral de luisterruimtes zijn een stuk groter dan bij de VAD.
Ik heb de van Medevoort gemist, dat vind ik wel jammer. 
Ik vond de Cantons erg goed klinken. Ik weet even geen type, maar het zijn denk ik de grootste die Canton heeft (+/-1,40 meter hoog) Ze waren een tikje gekleurd maar ze sprongen er wel uit tov andere sets.
De set met de Wilsons en de T+A eindversteker klonk ook goed, maar waren me iets te bonkig.
De mensen daar vonden dat ik gelijk had. Ze vertelde dat vlak voor de show er iets mis met een eindversteker en dat ze snel even een andere set kregen die wellicht niet goed zin ingespeeld. Zo zie je maar dat je niet te snel met een oordeel moet komen.

Mijn conclusie is eigenlijk dat ik thuis toch een heel goede set heb. :smile:

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

bokkes

Quote from: Miracle. on February 19, 2011, 23:17:18
Mooie foto's Audioloog.

Ik ga morgen en neem de Pentax K110D ook mee.

Foto's zullen ook hier spoedig volgen dus.

Mvg. Miracle.
Zegt me niks een Pentax K110D , maar is dat nog met een rolletje ?? Want het is al spoedig geweest  ;D

Mvg. bokkes

tiptop

 ;D

Mij kon ook weinig bekoren, hoewel het wel gezellig was. De set bij Hifinesse was dit jaar wel redelijk om te horen en de duurste MBL set klonk ook wel potent. :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Miracle.

Quote from: bokkes on February 24, 2011, 19:39:29
Zegt me niks een Pentax K110D , maar is dat nog met een rolletje ?? Want het is al spoedig geweest  ;D

Mvg. bokkes
De K110D is een digitale camera, zoals de D in het typenummer al zou doen vermoeden toch....

Helaas ontbreekt de tijd deze week mij om de foto's te plaatsen.
Heb ze donderdagavond voor het eerst zelf bekeken, en een aantal op formaat gebracht voor de fora, en had gehoopt ze afgelopen avond te kunnen uploaden, maar daar kwam (zoals bij mij nogal gebruikelijk) iets tussen.

Aankomende week gaan de foto's ook hier geüpload worden, met het nodige commentaar.
(Verwacht alleen niet te veel positiefs van mij over deze show, wat ik wel verwacht had na de afgelopen jaren van deze show :()

Mvg. Miracle.

bokkes

Miracle, dan zet je er toch allen de foto's er op en laat je het commentaar achterwege  ;)
Wacht het wel af.
Fijn weekend, bokkes

bartvv

Hierbij nog een foto van de zaal boven waar wij demonstreerden.




Distributeur van: Adeo projectieschermen, Barco residentieel, DVDO, Fortress bioscoopstoelen, Gefen, KanexPro, Optoma projectoren en schermen, Screen Excellence met geluiddoorlatend doek.

chansig

Quote from: Miracle. on February 26, 2011, 03:11:56
Verwacht alleen niet te veel positiefs van mij over deze show, wat ik wel verwacht had na de afgelopen jaren van deze show :()

Mvg. Miracle.

En er dan toch een dagje heen gaan. :worship: :worship:

Zo ben ik ook jaren naar Vitesse gegaan in de hoop dat..na 5 jaar maar gestopt.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Miracle.

Beter laat dan nooit zullen we het maar op houden, maar hier dan toch nog een paar foto's van de ASSA 2011:













De rest van de foto's zijn te zien op mijn site

Helaas niet allemaal even goed gelukt. De flitser had het begeven, dus moest ik het stellen met de ingebouwde flitser van het toestel, en die was niet helemaal toereikend

Mvg. Miracle.

bokkes

In iedergeval foto's en bedankt.
Gr vanuit een fris Japan waar je bij de Shell gelukkig geen € 1.70 per liter kwijt bent.
bokkes

bartvv



Distributeur van: Adeo projectieschermen, Barco residentieel, DVDO, Fortress bioscoopstoelen, Gefen, KanexPro, Optoma projectoren en schermen, Screen Excellence met geluiddoorlatend doek.