Skyfox's Little Cinema

Started by skyfox, January 3, 2011, 17:44:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

skyfox

Quote from: Kamidioblitz on September  3, 2017, 16:28:20
Goed bezig geweest! Kun je de hoogte kanalen wel nog richten straks? En dat is 10 cm akotherm toch? Het ziet er in ieder geval weer leefbaar uit[emoji4].

Ze staan inmiddels al een beetje gericht. Indraaien is geen probleem, alleen verder kantelen is een issue. Ik dacht dat ik daar meer ruimte voor zou hebben. Ik heb nog geen demo gedraaid, maar wel even de hoogtekanalen aangesloten en wat tv gekeken. Hierbij merkte ik weinig tot geen nadelig effect van de beperkte kanteling. In de ideale situatie had ik ze graag een paar graden verder naar beneden gekanteld, maar het uni-q ontwerp van Kef zorgt in ieder geval wel voor een meer gunstige afstraling.

Het zijn in de achterwand overigens 3 lagen akotherm, tesamen 15cm. Het is een vrij klein oppervlakte, dus op de luisterpositie is het effect nog niet heel erg hoorbaar. De dikkere laag zou bij de grondspeakers wel de front-wall cancellation in de hand moeten werken. Althans, zo is het wel uitgedacht. Voor de voorste wand twijfel ik nog tussen 2 of 3 lagen akotherm. Ik gebruik een Umik en Rew om het een en ander in de gaten te houden, om overdemping te voorkomen. Zodra de twee voorzetwanden klaar zijn komt Mutrox ook weer in beeld voor de finishing touch.

Quote from: Bas Akkerman on September  4, 2017, 08:42:21
Dus je bent ergens in januari klaar. Mooi, kan je meteen bij mij beginnen! ;) Ziet er puik uit! :thumbs-up:
Geen ophoping in het laag zo met de luidsprekers in de hoeken?
Haha, ik mik erop dat ik met de wandjes toch wel medio december klaar ben. De achterwand eigenlijk al eind september met de stoffen paneeltjes ervoor, en dan half november tot half december de tijd om een weekend te vinden waarin we de voorste wand gaan bouwen. Qua tijd zit je toch zo aan 2 dagen klussen, op dag 3 de meubels weer terugplaatsen en alles aansluiten. Een voordeel is wel dat alle apparaten dan ontkoppeld zijn en overal goed bij kan, waardoor ik alles makkelijk in fase kan zetten.

Ik heb nog niet goed kunnen luisteren, maar van wat ik gisteravond al gehoord heb zit er geen ophoping van laag bij de speakers tegen de achterwand, ondanks hun positionering. Ik denk dat dit redelijk goed wordt opgevangen door de akotherm paneeltjes direct erachter. Daarnaast worden deze surrounds allemaal op 80hz afgefilterd (de atmos speakers op 100hz). Ik ga het in de loop van de week ook eens meten met de Umik.

Wat zijn jouw bouwplannen dan eigenlijk? Ben niet nieuwsgierig  ;)  :smile:
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Bas Akkerman

Niets bijzonders hoor. Een donkere kleur op de muren, verduisteringsgordijnen, kabelmanagement en het scherm wat lager. Nadat ik de boel heb opgeruimd. Maar ik kan niet zoveel, dus ik kom toch uit bij hulp van anderen. Komt wel goed.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

skyfox

Quote from: Bas Akkerman on September  4, 2017, 19:06:15
Niets bijzonders hoor. Een donkere kleur op de muren, verduisteringsgordijnen, kabelmanagement en het scherm wat lager. Nadat ik de boel heb opgeruimd. Maar ik kan niet zoveel, dus ik kom toch uit bij hulp van anderen. Komt wel goed.

Leuke plannen, Bas! Als je hulp nodig hebt dan geef je maar een seintje. Ben niet de beste Bob de Bouwer, maar sauzen, gaatjes boren en kabelmanagement dat lukt me prima [emoji1320]

Heb je nog plannen eigenlijk qua apparatuur/kabels voor je filmkamer? Of ligt je focus bij je muziekset?
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Bas Akkerman

Dank je voor het aanbod, dat houd ik zeker in gedachten.
Nou, helemaal niet eigenlijk. Grootste prioriteit is nu het opdoen van ideeën voor het nieuwe interieur/inrichting. Kleuren, materialen, opstellingen, etc. Als we eenmaal een andere inrichting hebben, ga ik in laten meten en echt een plan van aanpak maken. Dan ben ik gerust een half jaar tot een jaar verder (meubels zijn duur :)).
Ik ben gewoon tevreden met mijn set(s), dus zie niet zo goed in wat ik op korte termijn zou willen veranderen. Ik houd de nieuwe ontwikkelingen wel in de gaten en vind het leuk op shows te luisteren naar wat mogelijk is. Maar wil ik (in apparatuur) echt een geluidsmatige stap maken waarvan ik het waard vind om mijn huidige set te vervangen, dan kost dat flink wat geld en dat heb ik voorlopig niet. Het sparen gaat gewoon een stuk langzamer met mijn huidige salaris (uitzendbasis, geen dertiende maand of bonus), maar het werk is fijn, dat vind ik belangrijker.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

skyfox

Voordat ik het wandje tegen de achtermuur ging bouwen had ik een tweetal metingen gedaan van de ruimte. Eentje met de kamer zoals deze was, eentje met een proefplaatsing van ongeveer 18 paneeltjes Akotherm in de kamer. Ik vind het wel erg gaaf om te zien hoe dit werkt op de nagalmtijd en ben erg benieuwd hoe het geheel klinkt zodra alle paneeltjes op hun plek zitten. Op basis daarvan ga ik verder finetunen met Mutrox.

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

HTip

Mooi tussenresultaat! De RT60 voor HT ligt tussen de 0,2 en 0,3 sec. Dus je bent goed op weg. Voor stereo ligt dit tussen 0,3 en 0,4 sec. Je weet straks niet wat je hoort. En het mooie van een huiskameroplossing is dat je er ook profijt van hebt in je dagelijks leven [emoji106]
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

skyfox

Vandaag weer een stapje verder gezet. Mijn schoonvader heeft de eerste twee frames gemaakt en die vorige week afgeleverd voor het spannen van het doek. Vandaag de mouwen opgestroopt en het doek op maat geknipt en opgespannen. Ik ben best tevreden :)

Straks in november zodra m'n schoonpa terug is van vakantie gaan we door met het derde spanframe en gaan we de voorste voorzetwand bouwen. Zin in!









Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Valkyrie

Netjes! Ziet er goed uit!  :thumbs-up:
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

HTip

Mooi gedaan door je schoonpa en jou! Nette oplossing om zo de hoogtelaag te verbergen. Dat zal wel verbaasde gezichten bij het bezoek opleveren straks :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

denoontje

Heel netjes gedaan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Sjaak_Banaan

Ziet er mooi uit.  :clapping:

Mag ik vragen hoe jij ze precies aan de wand bevestigt?
Binnenkort wil ik ook beginnen met het maken van frames, maar twijfel nog over de ophangmethode.
Heb je nog tips?
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

raindog

Ziet er erg netjes uit  :worship: Mag ik vragen wat voor een soort doek je hebt gebruikt?
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

skyfox

Quote from: Valkyrie on October  3, 2017, 19:05:16
Netjes! Ziet er goed uit!  :thumbs-up:

Thx! We zijn er zelf heel blij mee. We hebben de kleur gekozen op basis van staaltjes, maar het is om de een of andere reden toch altijd lastig om het je voor te stellen als een groot vlak.

Quote from: HTip on October  3, 2017, 19:22:57
Mooi gedaan door je schoonpa en jou! Nette oplossing om zo de hoogtelaag te verbergen. Dat zal wel verbaasde gezichten bij het bezoek opleveren straks :D

Yes, volledig uit het zicht! De consessie is wel dat ik net wat minder richtmogelijkheden heb van de speakers dan vooraf bedacht. Indraaien gaat perfect, maar omlaag kantelen lukt niet helemaal. De magneetconstructie is daarvoor eigenlijk te diep. En om nou een stuk beton uit de muur te houwen om de magneet meer ruimte te geven... Dat gaat me dan ook weer te ver. Misschien dat we in de toekomst alsnog voor inbouw gaan, dan kan ik de dempingswol plaatselijk heel makkelijk vervangen door een baffle. Voorlopig eerst maar eens dit afmaken en zo genieten van de KEFs.

Quote from: denoontje on October  3, 2017, 20:35:06
Heel netjes gedaan.

Thx!! Jouw ruimte mag er ook wezen  :music: Jij had toch ook met Dirac Live gespeeld? Wat is je korte conclusie van deze methode tegenover bijvoorbeeld Adsy XT32?

Quote from: Sjaak_Banaan on October  3, 2017, 23:54:44
Ziet er mooi uit.  :clapping:

Mag ik vragen hoe jij ze precies aan de wand bevestigt?
Binnenkort wil ik ook beginnen met het maken van frames, maar twijfel nog over de ophangmethode.
Heb je nog tips?

Dank je wel! En dat mag natuurlijk. We hebben voor de metalen/stalen frames gekozen zodat we magneetjes kunnen gebruiken om de panelen tegen de frames te kunnen klikken. Werkt geweldig, en onze magneetjes zijn sterk genoeg om door de stof heen alsnog voldoende kleefkracht te hebben. De panelen hebben 6 magneetjes. Het zijn speciale magneetjes met een schroefgat in het midden, wat breuk van het magneetje voorkomt. Een andere optie zijn bijvoorbeeld staafmagneetjes die je verlijmt met je frame. Zelf vind ik de geschroefde magneetjes helemaal top! Kijk alleen uit met aandraaien, ondanks dat ze voorgeboord zijn kan teveel aandraaien alsnog breuk veroorzaken.

Quote from: raindog on October  4, 2017, 00:33:37
Ziet er erg netjes uit  :worship: Mag ik vragen wat voor een soort doek je hebt gebruikt?

Dank je! Het doek is akoestisch transparant doek van Mutrox. Ze hebben keuze uit een 15 a 20tal kleuren en de rollen zijn 1.40m breed, wat voor mijn toepassing perfect is. Zouden we gaan voor plafondplaten of andere akoestische doosjes dan kunnen we dezelfde kleur toe laten passen. Echt handig.

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

raindog

Quote from: skyfox on October  4, 2017, 16:13:22
Dank je! Het doek is akoestisch transparant doek van Mutrox. Ze hebben keuze uit een 15 a 20tal kleuren en de rollen zijn 1.40m breed, wat voor mijn toepassing perfect is. Zouden we gaan voor plafondplaten of andere akoestische doosjes dan kunnen we dezelfde kleur toe laten passen. Echt handig.

Dankjewel! Fijn dat het doek ook zo breed leverbaar is. Die ga ik zeker in gedachten houden. Zowieso mooi spul bij Mutrox.
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

skyfox

Absoluut, Mutrox is echt een heel fijne leverancier met veel keuze in materialen en producten.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

vik

Abracadabra en je ziet er niks meer van.  :)

Netjes Richard!


Quote from: skyfox on October  3, 2017, 18:59:33
Vandaag weer een stapje verder gezet. Mijn schoonvader heeft de eerste twee frames gemaakt en die vorige week afgeleverd voor het spannen van het doek. Vandaag de mouwen opgestroopt en het doek op maat geknipt en opgespannen. Ik ben best tevreden :)

Straks in november zodra m'n schoonpa terug is van vakantie gaan we door met het derde spanframe en gaan we de voorste voorzetwand bouwen. Zin in!










Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

MLCinema

Goed bezig natuurlijk Richard! Gaat volgens mij aardig voorspoedig. Afwerking vind ik er op deze manier ook netjes uitzien. Geeft de woonkamer een zachte uitstraling. Hoop voor jou dat de katten er niet in gaan hangen Haha.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

skyfox

Quote from: vik on October  6, 2017, 07:31:57
Abracadabra en je ziet er niks meer van.  :)

Netjes Richard!

Huub huub, Barbatruc!  :pompom:

We zijn er erg tevreden over, ook over de doekkleur. Nog maar even wachten totdat we het bovenpaneel gaan doen. Zin in!

Quote from: Kamidioblitz on October  7, 2017, 09:39:03
Goed bezig natuurlijk Richard! Gaat volgens mij aardig voorspoedig. Afwerking vind ik er op deze manier ook netjes uitzien. Geeft de woonkamer een zachte uitstraling. Hoop voor jou dat de katten er niet in gaan hangen Haha.


Thx! Ja, die afwerking was echt wel een eis. We hadden dan ook nog voor inbouw kunnen gaan, maar met ons budget hadden we best veel geluidskwaliteit moeten inleveren. Dan had het er wel nóg strakker uitgezien. Maar ergens vind ik een paar vloerstaanders in de woonkamer er gewoon bijhoren  :headbanging: De katten hebben er overigens nog totaal geen interesse voor. Ben benieuwd of dat straks met de voorwand ook zo blijft...
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Peerless Monster

Quote from: skyfox on October 13, 2017, 11:27:15
Huub huub, Barbatruc!  :pompom:

We zijn er erg tevreden over, ook over de doekkleur. Nog maar even wachten totdat we het bovenpaneel gaan doen. Zin in!

Thx! Ja, die afwerking was echt wel een eis. We hadden dan ook nog voor inbouw kunnen gaan, maar met ons budget hadden we best veel geluidskwaliteit moeten inleveren. Dan had het er wel nóg strakker uitgezien. Maar ergens vind ik een paar vloerstaanders in de woonkamer er gewoon bijhoren  :headbanging: De katten hebben er overigens nog totaal geen interesse voor. Ben benieuwd of dat straks met de voorwand ook zo blijft...

Aha. Want je had ze ook prachtig achter het doek kunnen zetten ;).
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

skyfox

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat gepost heb. Drukke tijden achter de rug. De achterwand is inmiddels af, maar dat maakt niet meer uit, want... we gaan verhuizen in mei.

Een nieuw huis, nieuwe vormen, een woonkamer die zo even niet meer geschikt is voor 3D of surround audio. Daarnaast hebben we ons huidige huis flink uitgeruimd i.v.m. de foto's en de bezichtigingen. De audio staat daarom grotendeels in de opslag. En hoewel we de audiokwaliteit echt missen, missen we alle kasten in de woonkamer niet. Daarom hebben we ook besloten om voor het nieuwe huis alsnog te kiezen voor inbouwspeakers, en dan in een stereo setting. Ik ga dus vaarwel zeggen tegen surround, auro 3d en al het lekkers dat de audioboeren voor ons in petto hebben, ten faveure van een goede stereo setup. En ook dat lijkt me geen straf.

Tegen de tijd dat het zover is zal ik mogelijk een stereo showcase aanmaken. Voor nu is het de komende tijd tussendoor kijken naar welke inbouwspeaker het gaat worden. Ik ken natuurlijk al enkele speakers uit m'n vorige zoektocht, maar er is tussendoor nog een nieuwe lijn van Dali bijgekomen. Ergens was ik eigenlijk wel erg gecharmeerd van de B&W 7.3 en 8.3 lijn en van Kef Ci5160 speakers, dus eigenlijk denk ik daar tussen te gaan kiezen. Toen had ik ook de 7.3 op een Lyngdorf 2170 gehoord, maar daar zit geen streaming functionaliteit vanaf Tidal ingebouwd, dus in die prijsklasse kijk ik ook naar een aantal andere merken (NAD 390DD met Blusound, Arcam SR250, Naim Atom met evt een zwaardere externe versterker). Alle advies is welkom!

In de tussentijd, zouden jullie interesse hebben in mooie KEF speakers, ze komen binnenkort in de marktsectie (of stuur alvast een pb)!


Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Thamaesta

Gave plannen!

Hoe zeker ben je van je beslissing dat je geen surrond of 3d audio meer wilt in je nieuwe huis? Vind dat ergens wel jammer.

Heb je misschien een floorplan van de nieuwe woonkamer, gaan we hier met zn alle lkkr meedenken :pompom:
JVC X7500 - Philips OLED 4K 65"- Marantz av7703 - 4x QSC CX versterkers- QSC AD speakers - Arendal 1723s LCR- 7.1.4 DD Atmos -Sony X700 4K blu ray - PS5 - Nvidia Shield - RU Connected - In-Akustik - VNX Black Horizon Edgefree - Vicoustic

skyfox

Meedenken mag altijd. Heb de plattegrond erbij gedaan. De indeling, los van de keuken, is niet hoe wij het willen, maar hoe de verkopende makelaar het voor zich zag denk ik. Staan we dus volledig vrij in.

Het is niet zozeer dat ik geen surround zou willen, maar als ik het doe, dan wil ik het goed doen en niet half. Zodoende m'n twijfels, ook omdat er relatief veel glaswanden zijn. Ideeën zijn welkom.




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

MLCinema

Kan die garage niet her bestemd worden?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |