Misfits

Started by Xstream, December 31, 2010, 16:11:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Xstream

QuoteMisfits is a British comedy-drama series about a group of young offenders forced to work in a community service programme, where they attain supernatural powers after a strange electrical storm.

Laatst deze eens aangezet. Na een wat stroef begin ontwikkeld deze serie zich bijzonder goed en wordt per aflevering beter. Op dit moment wel 1 van m'n favoriete series.
Zeker als je Heroes leuk vond dan zul je deze misschien wel beter vinden (ik wel iig). Het is bij vlagen hilarisch, sterke karakters, een verhaal wat steeds meer vorm en inhoud begint te krijgen en wordt ook qua productie steeds beter.

Het is maf en absurd, maar ik lig regelmatig in een deuk. Seizoen 2 is echt alweer een stuk beter dan Seizoen 1 die ook al leuk is.  Een hele originele UK serie.  

Tip!

http://www.imdb.com/title/tt1548850/
(Rating: 9.1)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Ronin79

Ik ken nog de orginele series van de Misfits.
Dit was een Amerikaanse serie uit begin jaren '80 met een jongen Cortney Cox
Er is zelfs nog een film gemaakt.


Op You Tube ... kun je in totaal de gehele film zien (in delen).

Joris1971

#2
Ik heb seioen 1,2 en 3 gekeken, nu met seizoen 4 begonnen maar it doensn't make sense.
Of je moet die korte film gezien hebben, want het begin van seizoen 4 sluit niet aan bij het einde van seizoen 3.

Iemand hier antwoord op?

StefaanD

Wat is de naam van die korte film dan ?

Ken de serie niet, maar lijkt me wel in mijn straatje te passen.