Cars II, 29 juni 2011 in de bios

Started by blue-eyes, December 20, 2010, 12:39:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blue-eyes

Lijkt me stug dat iedereen deze heeft gemist?

http://www.movie2movie.nl/120987-Cars-2-trailer.html


Cars II . Ik ga deze zeker zien! ! !



Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

CineSmurf

Geweldig. Cars is echt een van beste animatie films ooit. Opvolger kon niet uitblijven. Ik ben benieuwd!
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Ghosty J

#2
Jaar  2011
Releasedatum  29 juni 2011


succes met wachten ;)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

blue-eyes

Nog een leuk weetje, niet echt Cars, maar als voorstukje op Cars straks in de bios. Bron: chello.nl

Quote
Toy Story keert terug!
20.12.2010 - 16:50
Hoewel de' Toy Story'-saga afgelopen jaar tot een eind kwam met het immens succesvolle derde deel, lijken we nog niet van onze beroemde speelgoedvrienden af te zijn. Het gerucht gaat namelijk dat ze wederom hun opwachting zullen maken in een Pixar short - korte animatiefilm - die vooraf gedraaid zal worden bij de bioscooprelease van 'Cars 2'!

Inmiddels zijn de bekende shorts van Pixar ook in populariteit aan het toenemen, en vele mensen kijken hier naar uit. Disney animator Floyd Norman liet onlangs via zijn persoonlijke Twitter-account weten dat een terugkeer van de helden uit 'Toy Story' eraan zit te komen. "Ken en Barbie willen op vakantie gaan in Hawaii. Ik weet niet voor welke film het vertoond zal worden. Fun stuff in ieder geval."


'Toy Story 3'-regisseur Lee Unkrich bevestigde vervolgens via zijn Twitter-account dat er 100% zeker een 'Toy Story' short vooraf aan 'Cars 2 'gedraaid zal worden. Het mag dan geen volwaardig nieuw avontuur zijn van Woody en Buzz, maar liefhebbers van 'Toy Story 'zullen daar waarschijnlijk niet zo moeilijk over doen.

'Cars 2' verschijnt 29 juni 2011 in de Nederlandse bioscopen.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

PioneerT

Gister Cars 2 gezien met neefje en nichtje, vond het weer een super film van disney!
Pioneer PDP-LX5090 | Pioneer BDP-51FD | Pioneer SC-LX71 | Emotiva XPA-5 | Emotiva ERC-1 | Sony PS3 | XTZ 99.36 | XTZ 99.25 | Emotiva ERD-1 | BK XLS300 |  PlayOn HD Mini | Humax IRHD-5000C | Audioquest Rocket88 | Audioquest CV-4 | Audioquest X2 | Audioquest Sub-A | Emotiva XRCA | W&M HDMI

skank1

Klopt het dat het eerste dat je te zien krijgt inda tvtje, je zo van die digitale blokjes ziet?
Is dat nu de bedoeling ,of is er iets mis met de film? tegenwoordig weet je het niet meer :)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

VlisChris

Klopt :)
Kijk maar een paar minuten door, dan krijg je daarna prachtig beeld te zien.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Oracle

Quote from: PioneerT on July 10, 2011, 17:48:56
Gister Cars 2 gezien met neefje en nichtje, vond het weer een super film van disney!

Het is óf:
- weer een super film van Pixar
óf
- eindelijk eens een super film van Disney

(en ja, ik weet dat Disney Pixar heeft overgenomen... ;))

Gr,
Mark

squeek

Quote from: Oracle on November 17, 2011, 15:18:17
Het is óf:
- weer een super film van Pixar
óf
- eindelijk eens een super film van Disney

(en ja, ik weet dat Disney Pixar heeft overgenomen... ;))

Gr,
Mark

Disney heeft meer dan genoeg super films gemaakt. Tussen hun 2D films zitten een paar pareltjes tussen.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

VlisChris

Waarschijnlijk doelt Mark erop dat dat alweer een tijdje geleden is.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Oracle

Quote from: squeek on November 17, 2011, 18:26:10
Disney heeft meer dan genoeg super films gemaakt. Tussen hun 2D films zitten een paar pareltjes tussen.

Je zegt het zelf: tussen ál hun 2D films, zitten een páár pareltjes.

Ik doel meer op het gegeven dat Pixar strikt voor kwaliteit en verhaal ging, en dat Disney voor de omzet gaat (of denk je dat Doornroosje deel 2 een beter verhaal dan deel 1 had? ;) ).
Pixar heeft altijd gestaan voor: verhaal, verhaal, verhaal, en technische top. Disney heeft andere prioriteiten. Nog geen slechte film van Pixar gezien (al was Up geen topper, en de minste van allemaal), maar elke film was een verbetering van de vorige.

De manier waarop bv. Cars nu in het kinderspeelgoed tot op het bod commercieel wordt uitgebuit (en ja, mijn zoon is ook gek op ál het speelgoed van Cars), geeft aan dat het niet meer gaat om de cinematografische belevenis, maar om de $$´s... en dat vind ik jammer..

Gr,
Mark


GPO

Quote from: Christiaan S on November 16, 2011, 21:35:55
Klopt :)
Kijk maar een paar minuten door, dan krijg je daarna prachtig beeld te zien.

Zekers prachtig beeld. Mooi geluid ook; de LFE effecten bij de races zijn erg mooi er in gemixed.

Leuk verhaal, maar wel met een totaal andere inslag; is wat dat betreft geen voortzetting van deel 1.

GPO
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS