Sony VW90

Started by J.A.F._Doorhof, November 30, 2010, 10:38:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

williams

Ook ik was zaterdag aanwezig op de beurs samen met audioloog,dvd fan en kermit en we waren alle vier onder de indruk van de sony .
Wat mij het meeste aan sprak was het ragscherpe beeld van de sony ,samen met het  hoge contrast en vloeiende pans .
3D vond ik ook indrukwekkend maar was inderdaad iet te donker .
Wat ik ook verbluffend vond was het blackdiamondscreen ,je zag inderdaad met het licht aan nog steeds een erg mooi contrastrijk beeld.
De jvc viel me iets tegen ,met een 3D film zou ik de voorkeur geven aan de jvc t.o.v. de sony ,maar op 2D speelde de sony toch wel aanzienlijk beter .
De jvc lijkt dan ook niet vooruit te zijn gegaan t.o.v. de vorige modellen als je de 3D modes buiten beschouwing laat.
Verder vond ik het een erg leuke beurs die erg goed opgezet was met mooie producten  :clapping:
Ook de mensen van Cinedream waren erg vriendelijk en namen rustig de tijd om al mijn vragen te beantworden.
Ik ga dan ook volgend jaar zeker weer een kijkje nemen.

Williams.
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

THX-UltraII

leuk om te lezen dat jij de JVC op 3D beter vond dan de Sony. Ik lees juist heel veel berichten dat de Sony stukken beter presteert puur en alleen kijkend naar 3D.

J.A.F._Doorhof

PERSOONLIJK vind ik de Sony ook beter op 3D, vooral door de rust en frame interpolatie.
MAAR... let wel ik kan scenes laten zien waar de Sony ENORM onderuit gaat en de JVC veel beter is, maar ook andersom :D
Dat is nu nog even het probleem, het ligt aan degene die de demo geeft welke hij wil verkopen vrees ik.
Zolang er nog zoveel verschil zit tussen hoe projectoren met 3D omgaan ben ik voor mezelf puur afgegaan op 2D performance en daar vond ik de Sony een stuk beter dan de JVC's, op 3D gebied vind ik de Sony rustiger, scherper en iets meer diepte geven.
BEIDE hebben echter meer dan genoeg scenes waar het misgaat, wel moet ik heel eerlijk zeggen dat met de Xpands dit beter word EN dat het voornamelijk downloads zijn die slecht zijn, met originele 3D BD's via de Oppo heb ik nog geen problemen gezien op de Sony.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Matthieu

Ik las 3 projectoren,... welke was de derde?

Is er iemand die geweest is, en het BD scherm vanaf de zijkant had gezien?
Was het dan nog steeds vrij egaal of is het scherm dan aan één kant donker?

Ik had zelf willen langskomen, maar lag ziek op bed.

maxtrash

Quote from: Matthieu on April  7, 2011, 22:30:32
Ik las 3 projectoren,... welke was de derde?

Is er iemand die geweest is, en het BD scherm vanaf de zijkant had gezien?
Was het dan nog steeds vrij egaal of is het scherm dan aan één kant donker?

Ik had zelf willen langskomen, maar lag ziek op bed.
heb ik gedaan ja. Werner (geloof ik) gaf aan dat de inkijkhoek iets minder werd vanwege de 1.4 gain, maar ik vond het allemaal erg meevallen. Zag eigenlijk nauwelijks verschil.

papaleo

Quote from: Matthieu on April  7, 2011, 22:30:32
Ik las 3 projectoren,... welke was de derde?

Is er iemand die geweest is, en het BD scherm vanaf de zijkant had gezien?
Was het dan nog steeds vrij egaal of is het scherm dan aan één kant donker?

Ik had zelf willen langskomen, maar lag ziek op bed.


Ik heb dit ook even getest,waarom weet ik zelf eigenlijk ook niet want is in mijn situatie totaal geen issue,je moet echt extreem naast het scherm zitten om niets meer te kunnen zien...., ik kan me dan ook niet voorstellen dat er een HT is/bestaat waar je zo schuiin voor je scherm zit,want meestal zit je toch centraal,of bijna centraal voor je scherm.
En met de sparkels en de hotspot valt het met dit 1,4 scherm ook best mee,er moet echt een groot verlicht vlak zijn om dit (hotspot) te kunnen zien,en dan moet je ook nog met je hoofd heen en weer bewegen anders valt het niet eens zozeer op...zeker niet als je er geen aandacht aan geeft.
Want dat is meestal het/mijn probleem,je bent vaak op zoek naar gebreken/tekort komingen aan een (nieuw) product,dat je bijna vergeet welke voordelen er zijn en dat deze totaal niet opwegen tegen de (kleine) nadelen,ik probeer dit dan ook steeds meer af te leren en mij meer toe te leggen op het genieten van de film die op dat moment op staat.  ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Matthieu

Wauw, mooi bedankt.
Dit belooft veel goeds.

papaleo

Quote from: Matthieu on April  8, 2011, 13:24:57
Wauw, mooi bedankt.
Dit belooft veel goeds.

Om nog maar even oftopic te blijven...,

Jammer genoeg niets wijzer geworden of er (binnenkort) een gemotoriseerd exemplaar op de markt gebracht word.

Ik ben wel wat huiverig geworden over het feit dat mocht er binnenkort een gemotoriseerd doek gaan uit komen,ik bang ben dat er in de beginnen problemen zijn of gaat krijgen met dat doek,zeker nu er nog geen gebruiker ervaringen zijn...dus dat je als 'early adapter' op lange termijn misschien wel de pineut ben met zo'n dure investering,zeker omdat het zo lang duurt voor dat ze de techniek onder de knie hebben om dit BDII doek op/af te rollen zonder vervorming.
Of het is juist een goed teken dat het zo lang op zich laat wachten,dat ze er voor 100% achter kunnen staan voordat het op de markt gelanceerd word...maw ik weet het niet.

Voor mij gaat de tijd dringen,ivm de verbouwing,dus ga waarschijnlijk voor een gefixeerd BD doek die ik op een wel speciale manier uit mijn plafond wil laten komen  8)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

J.A.F._Doorhof

Ik denk dat ze het juist pas op de markt brengen als het 100% goed is.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Matthieu

Quote from: papaleo on April  8, 2011, 17:40:36

Voor mij gaat de tijd dringen,ivm de verbouwing,dus ga waarschijnlijk voor een gefixeerd BD doek die ik op een wel speciale manier uit mijn plafond wil laten komen  8)

Ik ben dan wel benieuwd hoe je dat gaat doen.

papaleo

Quote from: Matthieu on April  9, 2011, 00:17:10
Ik ben dan wel benieuwd hoe je dat gaat doen.


Om ontopic te blijven... ;)

Zie link hoe ik (waarschijnlijk) ook mijn BD gefixeerde scherm uit mijn plafond ga laten komen....  8)

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107324.msg1925996#msg1925996
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

#361
Nu word ik gek... :wacko:

Wie kan mij,op de milimeter naukeurig vertellen welke breede/ruimte je minimaal nodig heb om een VW90 inclusief aansluitkabels in een bak kwijt te kunnen?

Ik stel deze vraag omdat ik een nieuwe pj lift heb laten maken met de volgende exacte binnen maten
BxDxH 49.8x53.7x19.9
En ik zag nu dat Sony zijn aansluitingen,verzonken aan de zijkant heeft en niet aan de achterkant,ik weet dat niet zeker,dit is wat ik een beetje uit een foto kan halen,wie kan dit bevestigen?
Mochten de aansluitpunten toch aan de zijkant zitten,dan lijkt het mij moeilijk of zelfs onmogelijk om deze pj in mijn lift kwijt te kunnen...met mijn liftmaten  :-\
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Grindtegel

fotootje zegt alles:

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

riwi

Als het net is als met mijn vw50 dan blijft de hdmi connector wel (net) binnen de randen van de kast. Maar het zal niet een zeer stugge kabel moeten zijn dan. Desnoods heb je zo'n hoek adapter nodig voor je HDMI kabel, maar ik denk dat dat niet goed is voor het 1080p60 deep color signaal.
Mijn HDMI connector is echt een hele lange :

J.A.F._Doorhof

Je hebt wel ruimte nodig aan de zijkant. Ze steken behoorlijk uit als je goede kabels hebt.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

papaleo

De Sony is 47.25cm breed,mijn liftbak is strak 49.8 dan hou ik,wanneer ik de VW90 aan een zijde strak tegen de kant aan zet, 2.55cm ruimte over om een kabel de hoek om te laten gaan,mits de VW90 op dezelfde manier als de VW50 zijn behuizing heeft geconstrueerd en de kabel stekkers binnen de behuizing blijven.
Gé had het gisteren nog even voor me uitgezocht,en die zei dat de aansluitingen van de VW90, 5cm naar binnen verzonken zaten.
Maar ik zie op de foto van de VW50 dat de stroom aansluiting dieper ligt dan de video aansluitingen,als dit de 5cm is waar Gé op doel dan vrees ik toch dat de het net niet zal gaan,of zo krap zit allemaal, want ik heb best dikke en stugge kabels die je ook weer niet onder te veel stress/spanning moet zetten.
Komt nog bij dat de projector aan een kant strak tegen de zijkant aanstaat,das ook niet echt bevoordelijk voor de koeling,lijkt mij.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

J.A.F._Doorhof

Ik neem toch wel aan dat je een open lift hebt ?
Maw niet een dichte kast ?
Zo nee zou ik heel snel een open System maken als je het zo krap wilt hebben.
Ik snap sowieso niet helemaal waarom je het allemaal zo krap maakt, dat had ik je nooit geadviseerd.  Volgend jaar komt de VWXxx misschien uit en die is 10 cm korter maar 4 cm breder of dikker en dan ben je dus enorm de pineut.

In projector land veranderen formaten elk jaar en verschilt het per merk. Ik zou dus altijd minimaal 10-15 cm speling houden aan ALLE kanten.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jaco

#367
Bij mij vallen de stroom en de HDMI kabel wel binnen de breedte van de VW90, maar ... je kunt dan de HDMI kabel niet in zo'b bocht draaien dat hij niet uitsteekt..

HDMI zit 70 mm naar binnen, de stroom zelfs 85 mm


Goekope hoekadpater: monoprice USA
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

papaleo

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 10, 2011, 09:41:27
Ik neem toch wel aan dat je een open lift hebt ?
Maw niet een dichte kast ?
Zo nee zou ik heel snel een open System maken als je het zo krap wilt hebben.
Ik snap sowieso niet helemaal waarom je het allemaal zo krap maakt, dat had ik je nooit geadviseerd.  Volgend jaar komt de VWXxx misschien uit en die is 10 cm korter maar 4 cm breder of dikker en dan ben je dus enorm de pineut.

In projector land veranderen formaten elk jaar en verschilt het per merk. Ik zou dus altijd minimaal 10-15 cm speling houden aan ALLE kanten.

De lift is aan de Voor en achter zijde open,maar aan de zijkanten niet,de lift is als een soort bewegende Hushbox.
Ik ben ook niet echt gerusgesteld op de koeling wanneer de VW90 strak tegen een van de zijkanten moet staan.

Ik had Gé gevraagd om een lift voor mij te construeren en dat heeft hij waanzinig mooi gedaan,alleen wist hij ook niet dat de bekabeling van de Sony aan de zijkant geprikt zat,anders had deze lift de ideale maten gehad in mijn situatie.
Als hij dit geweten zou hebben zou hij mij zeker geadviseerd hebben om de liftbak iets groter te nemen,want ik weet een ding, dat Gé dat echt niet heb geweten,daar is hij een te serieuze vakman voor.

Maar alles is op te lossen,dat ben ik tijdens deze verbouwing wel gewent gaan worden,dus zal deze hindernis ook wel genomen gaan worden.
Het is alleen zonde van de tijd en energie die er is in gestoken...,das jammer.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

CoSo

Quote from: jaco on July 10, 2011, 10:26:59
Bij mij vallen de stroom en de HDMI kabel wel binnen de breedte van de VW90, maar ... je kunt dan de HDMI kabel niet in zo'b bocht draaien dat hij niet uitsteekt..

HDMI zit 70 mm naar binnen, de stroom zelfs 85 mm


Goekope hoekadpater: monoprice USA

Als je dit zo leest moet het toch wel goed komen  ;)

papaleo

Quote from: jaco on July 10, 2011, 10:26:59
Bij mij vallen de stroom en de HDMI kabel wel binnen de breedte van de VW90, maar ... je kunt dan de HDMI kabel niet in zo'b bocht draaien dat hij niet uitsteekt..

HDMI zit 70 mm naar binnen, de stroom zelfs 85 mm


Goekope hoekadpater: monoprice USA


@CoSo
Als je zo de maten ziet welke Jaco hier post,denk je al snel,Mmm...,dat moet toch kunnen?!

Ik zou waarschijnlijk de VW90 met een schoenlepel in de liftbox kunnen proppen...,maar dan zou ik de projector strak naar een kant van de liftbox moet zetten om wat stress van de kabel te halen.
Wat ik zie is dat,aan iedere kant van de Sony er koel sleuven zitten,die je dan vervolgens tegen de zijkant vastzet wat de in/uitlaat van koel of warme luchtstroom bemoeilijkt,met alle gevolgen van dien...dat is wat mij ook bezig houd.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Teejoo

Quote from: papaleo on July 10, 2011, 18:59:08
@CoSo
Als je zo de maten ziet welke Jaco hier post,denk je al snel,Mmm...,dat moet toch kunnen?!

Ik zou waarschijnlijk de VW90 met een schoenlepel in de liftbox kunnen proppen...,maar dan zou ik de projector strak naar een kant van de liftbox moet zetten om wat stress van de kabel te halen.
Wat ik zie is dat,aan iedere kant van de Sony er koel sleuven zitten,die je dan vervolgens tegen de zijkant vastzet wat de in/uitlaat van koel of warme luchtstroom bemoeilijkt,met alle gevolgen van dien...dat is wat mij ook bezig houd.
Ik zou allereerst gaan werken met de hoekadapters. Maar verder sowieso ipv de gesloten zijkant bijvoorbeeld een metalen plaat/ rooster aan de zijkant gebruiken. Dan maakt het niet uit dat je hem er tegen zet, en het is toch stevig. Wellicht heb je dan niet eens de hoekadapters nodig.

papaleo

Quote from: Teejoo on July 10, 2011, 20:05:23
Ik zou allereerst gaan werken met de hoekadapters. Maar verder sowieso ipv de gesloten zijkant bijvoorbeeld een metalen plaat/ rooster aan de zijkant gebruiken. Dan maakt het niet uit dat je hem er tegen zet, en het is toch stevig. Wellicht heb je dan niet eens de hoekadapters nodig.

Is zeker geen slecht idee,om de/een VW90 wat lucht en ruimte te geven... ;)

Maar nu ik gelezen heb dat de opvolger van de VW90,waarschijnlijk weer 4cm breder gaat worden,denk ik bij me zelf...dan zou ik nooit voor deze opvolger kunnen gaan want als ik het nu zo laat is het echt definitief, op dit moment ligt het plafond nog open dus wat makkelijker om het aan te passen zonder te veel te slopen...
Maar nogmaals van dat rooster is zeker een optie als ik het zo zou laten...
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

J.A.F._Doorhof

Beter lezen.
Heb nergens gezegd dat dit bevestigd is, geef alleen aan dat ik NOOIT een lift precies op maat zou maken aangezien er elk jaar nieuwe projectoren en formaten komen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

papaleo

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 10, 2011, 20:33:47
Beter lezen.
Heb nergens gezegd dat dit bevestigd is, geef alleen aan dat ik NOOIT een lift precies op maat zou maken aangezien er elk jaar nieuwe projectoren en formaten komen.
Ik heb het heel goed gelezen Frank...
Ik heb het ook nergens over of gezegd dat dit zo is,ik zeg "waarschijnlijk' word de opvolger 4cm breder  ;)

Maar ben evengoed blij dat je dit toch heb vermeld,want waar rook is vuur....
En jij zit dichter bij het vuur dan menig van ons,dus denk ik dat ik er toch wel een beetje rekening mee moet houden wanner er in de wandelgangen over gepraat word.  ;D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels