Nieuwe functie Gebruikers ignoren

Started by VlisChris, November 11, 2010, 16:07:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VlisChris

Is het mogelijk om posts van bepaalde gebruikers te blocken?
Ik erger me steeds meer aan de "posts" van iemand hier op het forum die werkelijk overal wat achter zoekt. Het liefst zou ik zien dat ik zijn posts gewoon niet meer zie.
Volgens mij is daar een tijd geleden of een optie voor geweest, of een topic over geweest, maar kan iemand me vertellen hoe dat ook weer zit?

Bedankt!


Edit: titel aangepast

Quote from: Jeroen de Waal on November 11, 2010, 23:16:40
Functie is nu toegevoegd!

Ga naar profiel --> Persoonlijke berichten opties.
Vul de gebruikersnaam in in het negeerlijstje en klik rechtsonderaan op verander profiel.

Nu verschijnt er bij berichten van deze gebruiker de tekst "Je negeert deze gebruiker. Toon me het bericht.", waarbij ook een link zit naar de daadwerkelijke post.

Veel "plezier" ermee!


Jeroen.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

koosnaampje-audiofiel

Quote from: Christiaan S on November 11, 2010, 16:07:45
Is het mogelijk om posts van bepaalde gebruikers te blocken?
Ik erger me steeds meer aan de "posts" van iemand hier op het forum die werkelijk overal wat achter zoekt. Het liefst zou ik zien dat ik zijn posts gewoon niet meer zie.
Volgens mij is daar een tijd geleden of een optie voor geweest, of een topic over geweest, maar kan iemand me vertellen hoe dat ook weer zit?

Bedankt!
Je hebt het recht om ze niet te lezen....komop zo erg kan het toch ook weer niet zijn.
Klipsch, Denon.

VlisChris

Ik neem aan dat je wel weet wie ik bedoel?
Onbewust lees je die onzin toch, en dat vind ik echt serieus a. zonde van mijn tijd, b. zonde van mijn humeur.
Jammer dat er mensen zijn die werkelijk overal een samenzwering achter zoeken. Volgens mij denkt de beste man zelfs dat er nog een samenzwering is waarom poep niet roze is.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Audiofiel

Ik kan me deze vraag helemaal voorstellen. Zelfs als het alleen tegen betaling mogelijk was om de mogelijkheid te krijgen enkel posts van bepaalde gebruikers te blocken, dan trok ik graag de portemonnee.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

koosnaampje-audiofiel

#4
Quote from: Christiaan S on November 11, 2010, 16:13:16
Ik neem aan dat je wel weet wie ik bedoel?
Onbewust lees je die onzin toch, en dat vind ik echt serieus a. zonde van mijn tijd, b. zonde van mijn humeur.
Jammer dat er mensen zijn die werkelijk overal een samenzwering achter zoeken. Volgens mij denkt de beste man zelfs dat er nog een samenzwering is waarom poep niet roze is.
LSD misschien.....Red een nieuwe film hadden ze 11 jaar lsd aan John malkovich gegeven....dan krijg je dat effect.... :crazy:
(als je hem gezien heb, snap je wel wat ik bedoel)

Ik weet wie je bedoeld, achja het is voor die persoon en de naaste mensen om hem heen nog moeilijker dan voor jou... ;)

Klipsch, Denon.

Hans47

waarom is poep niet roze dan?

Former member 78

Quote from: Hans47 on November 11, 2010, 16:24:00
waarom is poep niet roze dan?

Dat komt door het stofje Bilirubine.

BarcoCRT

Quote from: Christiaan S on November 11, 2010, 16:07:45
Is het mogelijk om posts van bepaalde gebruikers te blocken?

Ik heb die vraag ook wel eens gesteld, het zou het forum voor mij veel waardevoller maken. Het bleek niet te kunnen.
Volgens mij kan alles, maar 'men' wilde er niet aan.

Kunnen we niet via een of ander Google-filter dit forum lezen? Ik bedoel, Google kan zo veel....
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

fugazi_2009

Quote from: BarcoCRT on November 11, 2010, 18:48:26
Volgens mij kan alles, maar 'men' wilde er niet aan.


'men', zoals je het zo lekker noemt, is ook afhankelijk van de mogelijkheden die de forumsoftware biedt en daar zit het niet in (gaat ook redelijk in tegen wat een forum zou moeten zijn). Nu is alles natuurlijk te maken, maar dan hangt er wel een prijskaartje aan.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Jeroen de Waal

Technisch is het tot op zekere hoogte mogelijk.
Je zou dan kunnen kiezen om posts van gebruiker pietje niet te zien.

Nadelen zijn dat je dan wel "vreemde" gaten in een topic krijgt. Daarnaast worden quotes niet afgeschermd dus is er een andere gebruiker die de post van pietje quote, dan zal je die toch zien.


Jeroen.

BarcoCRT

Quote from: Jeroen de Waal on November 11, 2010, 19:05:12
Technisch is het tot op zekere hoogte mogelijk.
Je zou dan kunnen kiezen om posts van gebruiker pietje niet te zien.

Nadelen zijn dat je dan wel "vreemde" gaten in een topic krijgt. Daarnaast worden quotes niet afgeschermd dus is er een andere gebruiker die de post van pietje quote, dan zal je die toch zien.
Ik zeg doen! Is voor mij absoluut geen nadeel.

Mbt het 'tegen' een forum ingaan: de inhoud van het forum wordt niet aangetast, het is alleen een andere view die je de 'lezers' aanbiedt.
Is het misschien een optie om tijdelijk aan te bieden (tijdens de kerst of zo) om te kijken hoe het de bezoekers bevalt?
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

Jeroen de Waal

We gaan het overleggen en komen er binnenkort op terug.


Jeroen.

coned (banned)

ik kan me ook ergeren aan de posts van bepaalde trollen die niks toevoegen aan het forum

er is een oplossing:

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1045/

reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

Jeroen de Waal

Dit is geen phpBB forum.


Jeroen.

coned (banned)

Quote from: Jeroen de Waal on November 11, 2010, 19:25:32
Dit is geen phpBB forum.


Jeroen.

makkelijk te hacken zodat het daarmee ook werkt
reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

Jeroen de Waal

Misschien is dat zo, maar denk niet dat iedereen hacken als hobby heeft.
Plugin is niet geschikt voor meest recente FireFox versie.
Niet gebruiksvriendelijk genoeg voor ons schat ik zo, maar bedankt voor het meedenken!


Jeroen.

P.s. gezien het zo "makkelijk" is kan jij de plugin smf geschikt maken en compatible met de laatste FireFox versie?  ;)

coned (banned)

Quote from: Jeroen de Waal on November 11, 2010, 19:30:53
P.s. gezien het zo "makkelijk" is kan jij de plugin smf geschikt maken en compatible met de laatste FireFox versie?  ;)

ik ben geen vragende partij voor dit soort onzin, ik zie geen reden waarom ik daar tijd zou in steken
reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

Audiofiel

Zat die functie er NU maar vast in. :D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Jeroen de Waal

Quote from: coned on November 11, 2010, 19:33:13
ik ben geen vragende partij voor dit soort onzin, ik zie geen reden waarom ik daar tijd zou in steken

Dacht omdat het "makkelijk" was je het zo kon realiseren?  ;)


Jeroen.

SV..S

Quote from: coned on November 11, 2010, 19:33:13
ik ben geen vragende partij voor dit soort onzin, ik zie geen reden waarom ik daar tijd zou in steken

joh ?

@ Cristiaan, misschien kunnen we ons aanmelden als adm en dan direct een paar lifetime bans uitdelen  :D




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

peterrr

Ik zou idd, graag zo,n " blocker " willen,ik post niet zo veel maar lees wel iedere dag veel posts.

Ik erger me ook aan het neer plempen van stellingen door een bepaald persoon...

Dan liever gaten in de discussie dan denk ik dat meerdere mensen niet meer reageren op die " stellingen "



Grt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

scrutinizer

#21
Quote from: ArjanR1 on November 11, 2010, 18:19:30
Dat komt door het stofje Bilirubine.
Was dat ook niet dat stofje welke in sommige gevallen pasgeborenen geel aan huid en oogwit kleurt, en zich door zonlicht nivelleert?

Dus daar geen filter/blocker gewenst. ::)

Zo ook vind ik het 'not done' als je zelf graag je mening uit om dan een ander 'actief' te kunnen blocken. Doe het dan al lezend selectief. ;)

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Audiofiel

Quote from: scrutinizer on November 11, 2010, 21:18:41
Was dat ook niet dat stofje welke in sommige gevallen pasgeborenen geel aan huid en oogwit kleurt, en zich door zonlicht nivelleert?

QuoteBij baby's worden na de geboorte de gekernde rode bloedcellen afgebroken. Bij te vroeg geboren baby's is soms het leverenzym dat bilirubine aan glucuronzuur koppelt (glucuronyltransferase) nog niet in voldoende mate aanwezig. Hierdoor blijft er veel indirecte bilirubine in het bloed aanwezig waardoor hersenschade (zgn. kernicterus) kan ontstaan. De grote hoeveelheid bilirubine in het bloed kan worden verminderd door deze baby's onder een blauwe lamp (géén UV licht, wel blauw licht met golflengte 460 nanometer) te leggen. Het bilirubine wordt door deze lichtstraling omgezet in een beter wateroplosbare vorm die wel door het lichaam kan worden uitgescheiden. Bij ergere gevallen kan worden overgegaan tot een wisseltransfusie waarbij het bloed van de baby door donorbloed wordt vervangen.

Bron: Wikipedia
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Teejoo

#23
Quote from: coned on November 11, 2010, 19:21:55
ik kan me ook ergeren aan de posts van bepaalde trollen die niks toevoegen aan het forum
er is een oplossing:

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1045/


Goh, apart dat juist jij zoiets roept. Ga je aan dan zelfcensuur doen door jezelf weg te filteren?

Ik ben in elk geval voor een dergelijk filter.

scrutinizer

#24
Quote from: Audiofiel on November 11, 2010, 21:23:39
Bron: Wikipedia
OK! Dan haal ik waarschijnlijk 2 stofjes door elkaar.
Ik weet dat idd bij vroeggeborenen door bilirubine ook een verkleuring van de huid kan ontstaan welke door het blootstellen aan een blauwe lamp behandeld wordt.
Maar er ook een veelvoorkomend, lichte vergeling van het oogwit is bij pasgeborenen die juist door zonlicht in balans wordt gebracht, Arjen.

;)

Anton.  

Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....