film uit 1928 heeft een bellende vrouw met een mobiele telefoon

Started by Tube-freak, October 23, 2010, 21:10:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Icarus314


jowi

Quote from: Raphie on October 25, 2010, 12:10:51
Je hebt een erg veelzijdig arbeidsverleden  :popcorn: :popcorn:
Vervang veelzijdig maar gerust door 'fantasierijk' :hmmm:
Kunnen we dit soort 'overtuigingen' niet gewoon zien als een uiting van geloof of politiek? Zijn we ook van die waanzin(nige) af.

Icarus314

Je kunt trouwens duidelijk zien dat het een nog onbekende iPhone is  :popcorn:

jantje112

Jaja, nou, ik ben net even in de tijdsmachine gestapt en ze bleek met haar satteliet telefoon in gesprek te zijn met haar familie op mars..

Waar mensen al niet op letten in een film..

celerontje

Quote from: coned on October 25, 2010, 08:48:48
ik heb een tijdje gewerkt voor een firma die dit soort zaken kon faken



en ook voor hollywood sfx opdrachten deed
Noem de naam van dat bedrijf dan maar!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

coned (banned)

Quote from: jowi on October 25, 2010, 12:14:49
Vervang veelzijdig maar gerust door 'fantasierijk' :hmmm:

dit is echt puur fantasie  ;D

http://truth11.files.wordpress.com/2008/12/9-11-evidence-of-thermite-cut-columns-b-indicated.jpg

Quote from: jowi on October 25, 2010, 12:14:49
Kunnen we dit soort 'overtuigingen' niet gewoon zien als een uiting van geloof of politiek? Zijn we ook van die waanzin af.

Kritisch nadenken en de officiële versie in vraag durven stellen (die geen antwoord kan geven op een hoop loose ends) heeft niks met politiek te maken maar met een skeptische ingesteldheid. Skeps worden niet geband op dit forum, kijk naar alle kabeltopics :)

De officiële versie blind geloven zoals jij dat blijkbaar doet is net een uiting van blind geloof.

PS: ik ontken de holocaust niet. Maar ik ben een beetje pissed dat we op de schoolbanken nooit onderwezen werden waarom men van de joden af wou, en ik dit pas veel later moest ontdekken.
reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

celerontje

Misschien omdat het een erg gevoelig onderwerp is waar niet iedereen goed mee om kan gaan?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

jowi

Quote from: coned on October 25, 2010, 14:23:45
dit is echt puur fantasie  ;D
http://truth11.files.wordpress.com/2008/12/9-11-evidence-of-thermite-cut-columns-b-indicated.jpg
Tegen beter weten in, want een totaal van het padje geraakte trol zoals jij moet je eigenlijik aan z'n trieste lot overlaten, maar ja.

Nou wat een 'bewijs' zeg. Sjongejonge. Als er iemand goedgelovig is ben jij het wel, jou probleem is dat je niet meer normaal na kan denken en alleen de meest bizarre fantasieen nog ziet. Als je de eerste foto's ziet van net na het instorten, zie je dat de wandgedeeltes beneden hier en daar nog omhaag staan. Logisch dus dat die er met een snijbrander eerst af worden gehaald. Wel zo veilig.



--------------------------------------------

Post aangepast


Perfectionist

Jowi, let alsjeblieft even op je woorden. Graag zelf je post aanpassen, anders verwijder ik hem.
Een beter forum begint bij jezelf.

Perfectionist

Coned, we hebben hier vrijheid van meningsuiting maar graag wel enige zorgvuldigheid hierin, want dergelijke fantasierijke redeneringen zijn ook erg kwetsend naar slachtoffers etc.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ejorne


Zaagstra

Quote from: coned on October 25, 2010, 14:23:45
PS: ik ontken de holocaust niet. Maar ik ben een beetje pissed dat we op de schoolbanken nooit onderwezen werden waarom men van de joden af wou, en ik dit pas veel later moest ontdekken.

Dat klinkt heel erg als "ik ontken het niet maar ze hadden er goede redenen voor". Als je dat niet probeert te zeggen, zou het aardig zijn om je uitspraakk iets nader uit te leggen.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

coned (banned)

Quote from: Perfectionist on October 25, 2010, 15:57:55
Coned, we hebben hier vrijheid van meningsuiting maar graag wel enige zorgvuldigheid hierin, want dergelijke fantasierijke redeneringen zijn ook erg kwetsend naar slachtoffers etc.

Er zijn genoeg indicaties dat het officiële verhaal niet sluitend is en dat het hier om een controlled demolition gaat, ook wel een false flag op genoemd. Het is spijtig dat hier heel wat mensen door zijn omgekomen.

Enkele open vragen:

- hoe komt het dat het gebouw met de snelheid van de zwaartekracht naar beneden komt en het nergens afgeremd wordt

- hoe komt het dat het gebouw met dezelfde snelheid naar beneden komt als een controlled demolition zoals met thermite

- als een vliegtuig met zulke snelheid crashed, dan mag je toch verwachten dat de toren scheef valt ?

- hoe komt het dat een zogenaamd vliegtuig zich zodanig in de toren boort, dat de vleugels niet eens buigen of afbreken

- hoe komt het dat men de beelden van de WTC vliegtuigcrash met sfx 1:1 kan namaken, zelfs de tekortkomingen (waar is het debris ? waar zijn de restanten van het vliegtuig, hoe kan het dat een vliegtuig 'opgezogen' wordt door het gebouw)

- hoe komt het dat de eerste reacties die dag waren 'het WTC is omploft' ipv 'een vliegtuig is in het WTC gecrashed', zie ook de amateurbeelden, daar kloppen de reacties niet met de beelden.

- hoe kan het dat men thermite gevonden heeft ?

- hoe komt het dat WTC7 net op dezelfde manier en aan dezelfde snelheid naar beneden kwam terwijl daar geen vliegtuig in gecrashed is ?

- hoe komt het dat in het pentagon een perfect bolvorming gat was, geen spoor van de vleugels van het vliegtuig in het gebouw

Mensen leer eens kritisch denken, ipv kritisch denkende mensen rijp te verklaren voor de psyhiatrie, wat eerder een indicatie is van je eigen bevattingsvermogen of je goedgelovigheid in de media.

Kies je voor de rode of blauwe pil ?
reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

jowi

Piep ploink tuut en daar is ie weer... :wacko:

Koen K


Zaagstra

Wel, ik heb van zeer nabij (300 meter) mee mogen maken wat er overblijft als een Boeing 747 zich in een flatgebouw boort (Bijlmermeer 1992). Samengevat: je ziet echt de vorm van het vliegtuig niet meer terug, Sterker: je ziet überhaupt bijna niets meer van het vliegtuig. Het grootste brok was een stuk van het landingsgestel, zo ter grootte van een bestelbusje geloof ik, voor de rest was het allemaal confetti. De flat stond nog, zij het met een gat er in. Ik heb hem er niet in zien gaan, maar ik was wel 5 minuten later ter plaatse om hulp te bieden. Ik vond zelf niets vreemds aan de foto's van de Pentagon-aanslag.

En ik zou graag nog wat meer horen over jouw Holocaust opmerking, Coned.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Staaled

heren, zullen we niet deze kant op gaan ?
komt alleen maar narigheid van. :-\
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Raphie

JBL PRX Power!

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

jowi


celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Perfectionist

Dit topic gaat zeer helaas tijdelijk dicht, omdat het helemaal uit de hand loopt. Zal in het adminteam overleggen wat hiermee te doen.

Na overleg: topic blijft dicht.
Een beter forum begint bij jezelf.