ITC Home Theater haalt de Black Diamond schermen naar Nederland

Started by J.A.F._Doorhof, October 16, 2010, 08:28:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Met gepaste trots kunnen we meedelen dat we vanaf heden pre-orders kunnen noteren voor de Black Diamond schermen van Screen Innovations.
Een uniek scherm dat het voor elkaar krijgt om perfect zwart weer te geven in alle situaties, ook in huiskamers met witten muren en invallend licht, maar ook natuurlijk in ruimtes zoals boardrooms, cafe's, hotels en andere openbare ruimtes.

De kleur van het scherm is zwart maar het behoud door een zeer slimme en unieke combinatie van materialen toch een gain van 1.4.

Wil je als eerste zo een scherm in je HT dan gelden er nu tijdelijk speciale prijzen aangezien we de eerste order binnenkort willen plaatsen.

Mail naar [email protected] voor meer informatie.

LET WEL !!!
De schermen zijn er voorlopig alleen in spanscherm uitvoering.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Roeland

Nice!

Ben erg benieuwd naar een review hiervan.
Lijkt me dat je dat je kleuren spectrum en gamut heel anders zal verlopen.
Zal waarschijnlijk wel betekenen dat je projector vanaf het doek moet gecallibreerd worden.
Heb je hier al ervaringen mee Frank?

LittleNinja

Gefeliciteerd Frank!

Ik ben erg benieuwd wie de eerste hier zal zijn! 8)

Ga je hem ook in een showroom hangen?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

J.A.F._Doorhof

Er komt er een in de showroom natuurlijk ;)

Van het doek afmeten is geen probleem met onze analyzer.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

bmateijsen


J.A.F._Doorhof

Zonder twijfel, we zullen eerst een testopstelling maken en dan een persbericht de ronde sturen en via het forum bekend maken.
Dealers kunnen zich dan natuurlijk gewoon melden en krijgen een dealer prijs zoals gebruikelijk voor Eichmann en Cinepro :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

manco401

Holy Moly, had hier nog niet van gehoord maar dit lijkt me toch wel straf wat ze hier doen.
Als je die youtube filmpjes mag geloven dan haal je het maximale uit uw projector en zijn contrast ratio zonder dat je een batcave hoeft te hebben.

evilniek

Ik heb er één in bestelling staan bij ITC. Ben benieuwd wat de BD II 1.4 voor mijn ruimte kan betekenen. Tezijnertijd zal ik mijn bevindingen wel even posten, hier op het HTforum.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

coned (banned)

een scherm wat enkel R,G & B smalbandig doorlaat en alles ertussen absorbeert

dat zal pas optimaal werken in termen van licht output als je een projector hebt die dezelfde primaries stuurt als diegene die het scherm selectief reflecteert

ps: indrukwekkend filmpje op hun site
reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

MaxxMark

Ik had ook al es wat over die schermen gezien! Ben benieuwd hoe het in de praktijk gaat werken! Ik kijk uit naar een review :)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

evilniek

Quote from: coned on November  7, 2010, 19:50:35
een scherm wat enkel R,G & B smalbandig doorlaat en alles ertussen absorbeert

dat zal pas optimaal werken in termen van licht output als je een projector hebt die dezelfde primaries stuurt als diegene die het scherm selectief reflecteert

ps: indrukwekkend filmpje op hun site

ach, ja de tijd zal het leren. Eerst zien dan pas conclusie's trekken, wat mij betreft.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

J.A.F._Doorhof

We gaan binnenkort de eerste bestelling de deur uit doen dus ik ben benieuwd maar heb zeer hoge verwachtingen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Janbo

Filmpjes zijn zeer overtuigend! Is deze technologie ook toepasbaar bij geluiddoorlatende schermen? In bioscopen heb ik het nog nooit gezien, daar zou het toch ook grote voordelen moeten opleveren.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

maxtrash

ziet er helemaal fantastisch uit en zou voor mij wel een uitkomst zijn omdat er best veel licht reflecteert vanwege lichte wanden

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

erwinh

Mooi product Frank. Filmpjes op de site zien er indrukwekkend uit. Ben benieuwd naar jou review uit eerste hand! (en de def. prijzen uiteraard  8))
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

jasjenl

Is er inmiddels al meer nieuws over deze schermen? Gezien de prijs heb ik niet direct interesse in eventuele aanschaf maar ik ben toch wel heel benieuwd hoe deze schermen in de praktijk presteren.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

J.A.F._Doorhof

De eerste bestelling is gedaan en we hopen die nog dit jaar binnen te hebben. ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview