ACF show Audio Note

Started by phy, October 3, 2010, 13:17:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

den

Quotemaar er bestaat een groep speakerbouwers die daar anders over denken.....
Zij bouwen de speaker juist als een muziekinstrument



je moet er natuurlijk wel een mooi marketingverhaal aanhangen  ::)


Erik van Voorst (in memoriam)

Helaas wel, (want het is nog steeds een draak van een verhaal  :o :-X).....er zijn weinig mensen die de tijd nemen om uit eigen beweging er mee in aanraking te komen...

Blijft wel onverminderd het feit blijft dat de wanden van de speakers van Hans op dezelfde manier zijn uitgezocht zoals Van Gool mijn gitaarblad heeft uitgezocht en met een mooi resultaat...voor de rest zal ik niet in detail gaan want dat is bijna off-topic  ;D
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Robiwan

Ik zal wel de enige zijn maar ik vind het vrijwel altijd goed klinken die demo's van audio note, ook als het snoeihard staat. Ik snap dat tere myfi oortjes daar niet tegen kunnen :D

Bij de X-fi show draaide ze snoeihard een housenummer en het laag klonk me daar een partij diep, krachtig en gedetailleerd wow :inlove: En altijd dat midden dat zo mooi present en gearticuleerd is :inlove:

Ga zo door Audio note ;D

Robin
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2